اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

اقامتگاه سنتی درجه 1
5.9/10
شیراز، شاهچراغ، خیابان 9 دی، گذر هفت پیچ

امکانات

وای فای
لاندری
مشاهده همه
شیراز، شاهچراغ، خیابان 9 دی، گذر هفت پیچ
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

اقامتگاه پنج دری شیراز (Panj dari traditional house)،‌ یکی از دیگر هتل‌های سنتی شهر شیراز است که در عمارتی تاریخی با داستانی شنیدنی ایجاد شده است. بنای این اقامتگاه بسیار زیبا‌‌ 2 طبقه است و قدمت آن به دوره قاجاریه باز می‌گردد. اقامتگاه پنج دری شیراز از سال 1396 با ایجاد یک بازسازی گسترده و اساسی، کار خود را آغاز کرد. اقامتگاه سنتی پنج دری دارای 11 باب اتاق در انواع دو تخته برای یک نفر،‌ دو تخته تویین،‌ دو تخته دابل،‌ سه تخته، سه تخته آینه،‌ چهار تخته‌ و کانکت پنج تخته است که می توانید به راحتی با رزرو اقامتگاه پنج دری شیراز در سفر به شهر شعر و ادب،‌ در هر کدام از آنها،‌ اقامت داشته باشید. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل بوتیک پنج دری شیراز برای مسافران،‌ هزینه اقامت در آن است. قیمت رزرو اقامتگاه پنج دری شیراز نسبت به امکانات هتل، مناسب و ارزان است. همچنین این هتل در بیشتر ایام سال مخصوصا در فصل تابستان،‌ بر روی هزینه رزرو،‌ تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. اقامتگاه سنتی پنج دری به دلیل موقعیت قرارگیری خود،‌ در همسایگی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شیراز از جمله شاهچراغ،‌ مسجد نصیرالملک، بازار و حمام وکیل، سرای مشیر، خانه زینت‌الملوک، آرامگاه سیبویه، سعدیه و حافظیه قرار گرفته و دسترسی بسیار نزدیکی به مرکز شهر شیراز نیز دارد.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1396
وضعیت دید هتلحرم، محوطه هتل
تعداد اتاق‌ها11 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد تخت‌ها32 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 20 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

آرامگاه حافظ

آرامگاه سعدی

بازار وکیل

مسجد وکیل

حمام وکیل

باغ ارم

مسجد نصیرالملک

خانه زینت الملک

خانه قوام

عمارت شاپوری

مسجد جامع عتیق

مسجد مشیر

ارگ کریم خان زند

شاهچراغ

باغ دلگشا

دروازه قرآن شیراز

باغ عفیف اباد

آرامگاه خواجوی کرمانی

باغ پرندگان شیراز

تخت جمشید

پرسپولیس

بیمارستان نمازی

بیمارستان فرهمند

بیمارستان میر

آب انبار وکیل

باغ جهان نما

موزه پارس

رصدخانه ابوریحان بیرونی

فرودگاه شیراز

رستوران شرزه شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

رستوران خانه سنتی پرهامی شیراز

ایستگاه راه آهن شیراز

رستوران سنتی شرزه شیراز

سرای مشیر شیراز

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

مرکز خرید زیتون شیراز

مرکز خرید سلطانیه شیراز

پایانه مسافربری کاراندیش شیراز

امکانات اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • محل استراحت در فضای باز
  • خدمات پذیرش
  • صندوق امانات
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • کپسول آتش نشانی
  • سیستم تهویه
  • امکانات رفاهی
  • لاندری
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • مینی بار (با هزینه)
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • حمام
  • جعبه کمک های اولیه
  • کمد لباس
  • کافی شاپ
  • سالن صبحانه
  • مبلمان
  • غذا و نوشیدنی
  • روم سرویس
  • خدمات نظافت
  • خدمات نظافت روزانه
  • خدمات
  • وای فای
  • سایر امکانات
  • تلفن
  • رستوران‌های اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز
    سالن صبحانه
    مکان رستوران
    طبقه محوطه
    ظرفیت رستوران
    30 نفر
    صبحانه از 08:00 الی 10:00
    کافی‌شاپ‌های اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز
    کافی شاپ
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه محوطه
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    30 نفر
    سرویس دهی از 17:00 الی 22:00

    رزرو هتل سنتی پنج دری شیراز

    سفر به شیراز به خودی خود، خاطره‌انگیز هست و می‌توان با ماندن در یکی از خانه‌ های سنتی این شهر که تبدیل به اقامتگاه شده‌اند، این سفر را خاطره‌انگیزتر کرد. در سال‌های اخیر بسیاری از این خانه‌ها در جای جای کشور تجهیز شده‌اند و به عنوان اقامتگاه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. رزرو هتل ‌های سنتی شیراز کار سختی نیست چرا که تعداد بسیار زیادی از این خانه‌ها در شیراز وجود دارد و با کمی جست و جو و مقایسه آن‌ها با هم، به سادگی می‌توان از میان آن‌ها دست به انتخاب زد. اگر قصد رزرو هتل سنتی پنج دری شیراز را دارید، در ادامه بیشتر با مشخصات و امکانات آن آشنا شوید.

    رزرو آنلاین هتل سنتی 5 دری شیراز در فلای تودی

    اگر قصد سفر به شیراز را دارید و این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اید، برای رزرو آنلاین کافی است نام هتل را در همین صفحه جستجو کنید. سپس باید تاریخ ورود و خروج خود را وارد کنید تا لیستی از اتاق های موجود هتل در تاریخ مد نظر شما نمایش داده شود. با مشاهده و مقایسه قیمت ها، اتاق را در تاریخ مد نظر خود رزرو کرده و به صورت آنی واچر را دریافت کنید. بعد از تایید پرداخت واچر هتل برای شما ایمیل می شود.

    معرفی هتل پنج دری شیراز

    هتل سنتی شیراز عمارتی مربوط به دوره قاجار و با قدمت ۱۲۰ سال است که بر اساس معماری اصیل ایرانی در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع و در دو طبقه ساخته شده است. این ساختمان پس از طی کردن پروسه بازسازی و نوسازی ۳ ساله، نهایتاً در سال ۱۳۹۶ با عنوان هتل سنتی افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در حین فرایند بازسازی تمامی امکانات و تجهیزات این هتل با جدیدترین استاندارد‌های جهانی به روز‌رسانی و جایگزین شدند تا مناسب‌ترین سطح از آسایش و رفاه را برای مهمانان هتل فراهم آورند. برای آشنایی بیشتر با هتل سنتی پنج دری شیراز در ادامه، امکانات و تجهیزات این هتل را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

    امکانات هتل سنتی پنج دری شیراز

    شاید تصور کنید به دلیل سنتی بودن هتل، امکانات کافی و مناسبی در اختیار شما قرار نخواهد گرفت، ولی کاملاً در اشتباه هستید. چرا که این هتل سنتی از نظر امکانات بسیار مجهز بوده و تا به امروز توانسته رضایت کامل مهمانان خود را جلب کند و نظرات مثبتی را از سمت آن‌ها دریافت نماید. این موضوع با کمی جست و جو در فضای مجازی کاملاً مشخص خواهد شد. این هتل در محوطه حیاط مرکزی خود، با تدارک میز و صندلی، فضای دلنشینی برای صرف غذا و نوشیدنی و همچنین استراحت فراهم آورده است و می‌توانید این فضا را به عنوان چایخانه سنتی و رستوران هتل در نظر بگیرید. ناگفته نماند برای سفارش دادن ناهار و شام، باید درخواست خودتان را حتماً از روز پیش به هتل اعلام کنید ولی نوشیدنی و میان وعده‌ها در هر زمانی در اختیار شما خواهند بود. از دیگر امکاناتی که با رزرو اتاق در هتل سنتی پنج دری شیراز در اختیار مهمانان خود قرار می‌گیرد، می‌توان به روم سرویس، خدمات لاندری، خدمات بیدارباش، خدمات تور و ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اشاره کرد که همگی در جهت رفاه بیشتر مهمانان فراهم شده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

    اتاق های هتل سنتی پنج دری شیراز

    این هتل تعداد ۱۱ اتاق را در دو طبقه خود جای داده است که هر کدام با چیدمانی متفاوت تجهیز شده‌اند تا پاسخگوی نیاز‌ها و سلیقه‌های متفاوت مهمانان باشند و بتوانند به بهترین شکل از آن‌ها پذیرایی کنند. این اتاق‌ها بسته به این که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی یا مشترک هستند که بهتر است در زمان رزرو از این موضوع اطلاع حاصل کنید. اتاق‌ های هتل سنتی پنج دری شیراز که در مجموع قابلیت پذیرایی از ۳۲ مهمان را دارند، شامل موارد زیر هستند:
    -اتاق دو تخته برای یک نفر
    -اتاق دو تخته دبل
    -اتاق دو تخته تویین
    -اتاق سه تخته
    -اتاق سه تخته آینه
    -اتاق چهار تخته
    -اتاق پنج تخته کانکت.

    قیمت هتل پنج دری شیراز

    در زمان نگارش این نوشته، قیمت اتاق‌ های هتل سنتی پنج دری شیراز با توجه به اینکه کدام اتاق را انتخاب خواهید کرد، متفاوت است. به همین دلیل توصیه ما این است که به منظور رزرو اتاق در این هتل، در زمان سفر و با خرید بلیط هواپیما شیراز، قیمت ها را به صورت آنلاین چک کنید و یا با شماره تلفن هتل پنج دری شیراز تماس بگیرید.

    قوانین هتل سنتی پنج دری شیراز

    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -ساعت تحویل اتاق 12 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 14 ظهر در نظر گرفته شده است.
    -قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری شیراز

    -فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی شیراز: ۲۸ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا راه آهن: ۳۴ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا پایانه مسافربری: ۱۲ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا شاه چراغ: ۲ دقیقه پیاده روی
    -فاصله تا باغ ارم: ۱۴ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا باغ دلگشا: ۱۴ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا باغ عفیف آباد: ۱۳ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا حافظیه: ۱۱ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا سعدیه: ۱۷ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا باغ جهان نما: ۱۳ دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود. مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد. اقامتگاه داخل کوچه واقع گردیده و فاصله از سر کوچه تا اقامتگاه 100 متر می باشد. تمام اتاق­ها دارای سرویس بهداشت فرنگی می باشد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 6 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.