رزرو هتل سلماس

هتل های سلماس

سلماس یکی از شهرهای شمال غرب ایران در استان آذربایجان غربی است که به دلیل داشتن مرز مشترک با ترکیه، میزبان مسافران زیادی است. بنابراین رزرو هتل های سلماس تقاضای بالایی دارد. این شهر براساس یافته‌های باستان شناسی چیزی حدود 9 هزار سال قدمت دارد و هم اکنون نیز با مناظر شگفت انگیز و زیبای کوهستانی و مراتع سرسبز، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان ایرانیان محسوب می‌شود.

برای رزرو هتل سلماس می‌توانید وارد وب سایت فلای تودی شوید و از طریق فرم جستجو، اطلاعات لازم را وارد کنید. تعداد مسافران، سن مسافران، تاریخ ورود و خروج و شهر مقصد را وارد و روی دکمه جستجو لیست هتل های شهر مورد نظر شما بر اساس اولویت قیمتی برای شما نمایش داده می‌شود. روی هرکدام از هتل ها کلیک کنید تا بتوانید به سادگی اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید. در ادامه شما را با روش رزرو هتل در فلای تودی بیشتر آشنا می کنیم.

بهترین و محبوب ترین هتل های سلماس

سلماس شهری در ساحل دریاچه ارومیه است، پس جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد و به دلیل فاصله کم با ارومیه، می‌توانید با سفر به سلماس از جاهای دیدنی ارومیه نیز بازدید کنید. با سفر به این شهر جاذبه هایی مثل کلیسای سرکیس مقدس، نقش برجسته های ساسانی خان تختی، آبشار دره خورخوره، کلیسای آخته خانه و غیره در انتظار شما هستند. اما برای این که خیال شما از بابت ماندن در این شهر راحت باشد، پیشنهاد می‌کنیم که به فکر رزرو یک هتل مناسب برای خود باشید. یکی از بهترین هتل های سلماس هتل زیر است:

راهنمای رزرو هتل سلماس در فلای تودی

  جستجوی هتل

فلای تودی فرایند جستجو هتل را ساده کرده است. با یک جستجو می‌توانید تاریخ ورود و خروج، شهر مقصد، تعداد اتاق‌ها، مسافران و غیره را شخصی سازی کنید. تنها کافی است که این موارد را در فرم جستجو وارد کنید و منتظر باشید تا هتل ها با توجه به مشخصات شما فهرست شوند.

  رزرو هتل

بعد از جستجوی هتل، می‌توانید مشخصات، قیمت، عکس، امکانات و خدمات هتل ها را مشاهده کنید. توجه کنید که لیست هتل های سلماس در صفحه جستجوهای فلای تودی از ارزانترین به گرانترین نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب هتل، دکمه رزرو را انتخاب کنید تا اتاق‌های موجود(Available)  به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مدنظر، مجدد دکمه رزرو را بزنید تا به مرحله ثبت مسافران بروید.
نمایش قیمت اتاق‌های رزرو شده، مجموع قیمت برای کل مسافران و تمام مدت اقامت است؛ همچنین در هر هتل اتاق(های) متناسب با تعداد مسافران نمایش داده می‌شود و شما با امکان Change Room می‌توانید نسبت به تغییر اتاق اقدام کنید. با استفاده از منو فیلترهای سمت راست می‌توانید لیست هتل‌ها را بر اساس نوع هتل، درجه هتل، منطقه، قیمت هتل و امکانات هتل فیلتر کنید تا به سرعت هتل مدنظر خود را پیدا کنید. اگر هتل خاصی موردنظر شما است می‌توانید با تایپ نام هتل، اتاق‌های موجود آن را مشاهده نمایید.

قیمت هتل های سلماس

فلای تودی بهترین قیمت رزرو هتل در سلماس و دیگر شهرهای ایران و جهان را ارائه می‌دهد. از طرفی تنوع هتل‌ها به قدری بالا است که می‌توانید به سادگی و با توجه به اولویت‌ها و ترجیح خود، هتل مناسب با بودجه خود را انتخاب و رزرو کنید. 

مهمترین نکات رزرو هتل در سلماس

با فلای تودی مراحل رزرو هتل بسیار ساده است، اما برای این که بتوانید اقامت و سفری راحت و بدون دغدغه داشته باشید، پیشنهاد می‌شود تا به نکات رزرو هتل توجه کنید. هر هتل دارای مشخصات کامل است که شامل قیمت، هزینه خدمات، نوع خدمات و حتی تصاویری از فضاهای داخلی هتل است. بنابراین با مطالعه کامل شرایط و قوانین رزرو هتل، به طور خلاصه و مفید با هتل مدنظر خود آشنا خواهید شد. 

مزایای رزرو هتل های سلماس در فلای تودی

فلای تودی بزرگترین مرجع تامین کننده هتل و پرواز در ایران است. علاوه بر قیمت مناسب و تنوع بالا، رزرو هتل از فلای تودی مزیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های سلماس

عکس هایی از هتل، امکانات، موقعیت مکانی، نزدیکی به جاهای دیدنی سلماس، رستوران و کافی شاپ های هتل به همراه لیست اتاق‌های موجود، از امکاناتی است که فلای تودی به هنگام رزرو هتل در اختیارتان قرار می‌دهد.

  گارانتی بهترین قیمت رزرو هتل های سلماس

ما به شما تضمین قیمت بهترین هتل های سلماس را می‌دهیم، پس از جستجو، لیست ارزانترین هتل سلماس از نزولی به صعودی نمایش داده می‌شود.

  صدور آنی واچر هتل

وجود بیش از 450,000 هتل این امکان را به شما می‌دهد که هتل دلخواهتان را به راحتی و در کوتاهترین زمان به صورت آنلاین خریداری کنید و پس از اتمام مراحل ثبت رزرو، واچر هتل به صورت آنلاین برایتان ارسال خواهد شد.

سوالات متداول هتل سلماس

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.