اقامتگاه بومگردی نصوری بندر سیراف

اقامتگاه بومگردی
4.4/10
بوشهر، سیراف، خیابان ساحلی، رو به روی اسکله صیادی

امکانات

پارکینگ
مشاهده همه
بوشهر، سیراف، خیابان ساحلی، رو به روی اسکله صیادی
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه بومگردی نصوری بندر سیراف

اقامتگاه بومگردی نصوري سیراف  (Nasouri Siraf Echo Lodge) در بندر تاریخی سیراف استان بوشهر قرار دارد. با رزرو اقامتگاه بومگردی نصوری سیراف می‌توانید اقامت در یک خانه صد ساله را تجربه کنید. این خانه قدیمی که درست در خیابان ساحلی و روبه‌روی اسکله قرار گرفته، متعلق به شیخ جبار نصوری است که پس از بازسازی و مرمت در سال 1397 به اقامتگاه بومگردی تبدیل شد.

در حال حاضر این اقامتگاه بومگردی با دو طبقه و 6 واحد اقامتی شامل سه اتاق در هر طبقه از مهمانان شهر سیراف پذیرایی می‌کند. از امکانات این اقامتگاه بومگردی در شهر سیراف می‌توان به حیاط زیبا و دنج آن، باربیکیو، حمام صحرایی مشترک و آشپزخانه عمومی برای پختن غذا اشاره کرد. مهمانان این اقامتگاه در صورت تمایل می‌توانند با میزبان برای سفارش غذاهای محلی هماهنگ کنند.

 از معروف‌ترین جاذبه های اطراف اقامتگاه بومگردی نصوری سیراف می‌توان به اسکله سیراف، ساحل بندر سیراف، کاخ تاریخی شیخ نصوری و مسجد جامع سیراف اشاره کرد. از این اقامتگاه جاذبه‌هایی مانند مجتمع تفریحی شیرینو، دهکده گردشگری عسلویه و بازار ماهی فروشان و اسکله نخل تقی نیز کمتر از یک ساعت با اتومبیل فاصله دارید. از مزایای رزرو اتاق در اقامتگاه بومگردی نصوری سیراف با توجه به موقعیت مکانی آن، فرصت لذت بردن از تفریحات آبی مانند قایق‌سواری، غواصی، جت اسکی، شنا و... است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1397
وضعیت دید هتلمحوطه هتل|دریا
تعداد اتاق‌ها6 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله اقامتگاه بومگردی نصوری بندر سیراف تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

گورستان صخره ای سیراف

سازه های آبی سیراف

قلعه نصوری

مسجد جامع سیراف

مسجد امام حسن بصری سیراف

بندر سیراف

بازار ماهی سیراف

دره لیر

اسکله سیراف

امکانات اقامتگاه بومگردی نصوری بندر سیراف

امکانات رفاهی
  • سرویس بهداشتی ایرانی (در بعضی از اتاق ها)
  • سرویس بهداشتی فرنگی (در بعضی از اتاق ها)
  • دمپایی
  • حمام
  • پارکینگ
  • امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • محل استراحت در فضای باز
  • آشپزخانه مشترک
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است. پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر می باشد. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت می باشد. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد. امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا و ... به شرط احراز محرمیت می باشد. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 6 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.