رزرو هتل برن

هتل های برن

شهر برن سوئیس یکی از شهرهای قدیمی و قرون وسطایی اروپا به شمار می‌آید که به دلیل تاریخ غنی که دارد، در سازمان جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. رودخانه آرا که از میان شهر برن می‌گذرد، آن را به دو بخش جدید و قدیم تقسیم می‌کند. شهرت شهر برن به خیابان های سنگ فرش شده، فواره های مجسمه شکل، مراکز خرید خیابانی، کلیسا جامع و موزه‌های تاریخی آن برمی‌گردد. سفر به این شهر زیبا و رزرو هتل در بهترین مناطق شهر، به کمک فلای تودی آسان خواهد بود.
تابستان را می‌توان بهترین زمان سفر به سوئیس معرفی کرد. کافی است با قطار به یوتیگن رفته و یا با شنا و قایق سواری در دریاچه‌ های برن، سفر خود را به یادماندنی‌تر کنید. با خرید بلیط هواپیما  و رزرو هتل در برن می‌توانید تعطیلات خاطره انگیزی در یکی از زیباترین شهرهای سوئیس داشته باشید.

بهترین هتل های برن

هتلهای برن انواع مختلفی از هاستل گرفته تا هتل پنج ستاره دارند که هر کدام امکانات و خدمات خاصی را برای مهمانان خود در نظر گرفتند. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های برن معرفی شده است که می توانید به راحتی در فلای تودی رزرو کنید و از اقامت در سوئیس لذت ببرید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل برن در فلای تودی

  جستجوی هتل‌ های برن

در صفحه رزرو هتل خارجی کافی است تا نام شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق‌ها و مسافران را وارد کنید و دکمه جستجو را بزنید تا لیست هتل های برن سوئیس به شما نمایش داده شود. با انتخاب هتل موردنظر و تعداد اتاق می‌توانید مشخص کنید تا در هر اتاق چند مسافر اقامت داشته باشد. 

  رزرو هتل برن

در صفحه نتایج، لیستی از‌ هتل به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و امکانات آن به ترتیب هتل ارزان تا گران نمایش داده می‌شود.
پس از انتخاب هتل، دکمه نمایش قیمت را انتخاب کنید تا اتاق‌های موجود (Available) به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مدنظر مجدد دکمه ثبت درخواست رزرو را کلیک کنید تا به مرحله ثبت مشخصات خریدار بروید. در این مرحله اطلاعات مسافر که شامل نام، نام خانوادگی، پست الکترونیکی، شماره موبایل و کد ملی می‌شود را، وارد کنید و اگر اتباع خارجی هستید، تیک مربوطه را بزنید. پس از ثبت درخواست، چند دقیقه صبر کنید تا موجودی اتاق مورد نظر با رزرواسیون هتل چک شود. در صورت داشتن ظرفیت، هزینه هتل را پرداخت کنید تا واچر هتل از طریق ایمیل یا شماره موبایل برایتان ارسال شود.

یکی دیگر از مزایای خرید در فلای تودی، استفاده از منو فیلترهای سمت راست است که این امکان را برای مسافران به وجود می‌آورد تا هتل های شهر برن را بر اساس نوع اقامتگاه، درجه هتل، منطقه، قیمت هتل و امکانات هتل فیلتر کنند. اگر هتل خاصی مدنظر دارید، می‌توانید با جستجوی نام هتل، اتاق‌های موجود آن را هم، مشاهده کنید.

قیمت هتل های برن

تنوع هتل در شهر برن موجب شده تا گردشگران با هر سطح درآمدی و بودجه‌ای که دارند، بتوانند هتل موردنظر خود را با بهترین قیمت پیدا و به صورت ریالی از طریق کارت شتاب پرداخت کنند. قیمت هتل در برن سوئیس همانند سایر کشورهای دنیا به نوع هتل و سطح خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد و همچنین بازه تاریخی سفرتان، بستگی دارد. 

برخی مزایای رزرو هتل های برن در فلای تودی

  امکان رزرو هتل برن به همراه خدمات دلخواه

همزمان با رزرو هتل در برن خدماتی مانند بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و ... با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می‌شود.

  مقایسه آنلاین قیمت و امکانات هتل در برن

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید قیمت و خدمات هتل‌ های برن را مشاهده و مقایسه کنید. امکان مقایسه قیمت به شما اجازه می‌دهد مناسب‌ترین هتل برن را رزرو نمایید.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های شهر برن

اطلاعات و امکانات هتل برن با استفاده از فیلترهای دقیق اعم از خدمات، قیمت، هتل‌های زنجیره‌ای، هتل‌های تخفیف‌دار و کلاس اقامتی هتل‌ های برن به طور دقیق و منطبق بر نیاز در اختیارتان قرار می گیرد. 

  رزرو ارزان هتل برن

ارزانترین قیمت رزرو محل اقامت و هتل های برن با بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تنوع در انتخاب بهترین هتل‌ در دسترس شما خواهد بود.

  صدور آنی واچر هتل برن

در بوکینگ آنلاین هتل ، واچر هتل‌ های برن در کمترین زمان و به شکل آنی در اختیار شما قرار می‌گیرد و پس از ثبت رزرو می‌توانید به صورت آنلاین واچر هتل خود را دریافت کنید.

  رزرو هتل برن براساس نقشه و منطقه اقامتی

امکان انتخاب و دسترسی آسان به هتل ‌های برن از روی نقشه و فیلتر مقصد به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین منطقه اقامتی برن را مطابق با نیازتان انتخاب کنید. 

دسترسی به بیش از 500.000 هتل در سراسر دنیا از طریق فلای تودی، هرگونه نگرانی بابت محل اقامت در کشورهای خارجی را برای مسافرین از بین برده است. شما می توانید همین حالا بلیط هواپیما و واچر هتل را به راحتی از فلای‌تودی دریافت کنید و هرچه زودتر برای سفر به کشور سوئیس آماده شوید.

سوالات متداول هتل برن

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.