متل عسل بابلسر

متل
4.3/10
مازندران ،بابلسر ،بلوار ساحلی ،مجتمع اقامتی
مازندران ،بابلسر ،بلوار ساحلی ،مجتمع اقامتی
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

متل عسل بابلسر

متل عسل بابلسر (Asal Babolsar) یکی از اقامتگاه‌های دو ستاره و قدیمی این شهر محسوب می‌شود که در سال ۱۳۷۳ ساخته شده است. متل عسل دارای سه ساختمان با سوییت‌های مجزاست که امکانات رفاهی مناسبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این متل نزدیک به ساحل و دریاست اما اگر بخواهید از اماکن مهم و دیدنی‌های این شهر بازدید کنید، می‌توانید مسافت کوتاهی را با خودرو برای دیدن ساحل دریای خزر، پل فلزی، باغ وحش، پارک و اسکله قایقرانی، بازار روز بابلسر را طی کنید. متل عسل دارای ۱۵۰ واحد اقامتی با ظرفیت ۹۰۰ تخت است و در زمره بزرگترین اقامتگاه‌ها به شمار می‌آید. از جمله امکانات این متل می‌توان به استخر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۹۰۰ خودرو و اقامت رایگان برای کودکان زیر یک سال اشاره کرد.

مشخصات عمومی هتل

محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

فاصله متل عسل بابلسر تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

سد لاستیکی بابلسر

امامزاده ابراهیم بابلسر

باغ وحش بابلسر

پل معلق بابلسر

رودخانه بابلرود

رستوران لوسو بابلسر

کافه گالری کوچه بابلسر

شفا بیمارستان

مجتمع پزشکی آریان

بازار روز بابلسر

پاساژ بابلسر

مرکز خرید اروپا بابلسر

پایانه مسافربری بابلسر

رستوران قصر ماهی بابلسر

قوانین هتل
زمان ورود:

14:00

زمان خروج:

12:00

دستورالعمل ها
ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
پذیرش خانم مجرد
این مجموعه از پذیرفتن خانم مجرد و تنها (بومی یا غیر بومی) معذور است.
قوانین کودک و نوزاد
نیم بهاء: اقامت کودک زیر 1 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و بازه سنی برای اقامت کودک بین 1 الی 4 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است : اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد..