بلیط پرواز های تهران

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما پاریس تهران

بلیط هواپیما پاریس تهران

پاریس جذاب‌ترین مقصد گردشگری در دنیاست. کمتر کسی را می‌توان یافت که سودای سفر به پاریس را در سر نداشته باشد. سفر به پایتخت مد جهان، رمانتیک‌ترین شهر دنیا با قهوه‌ها و پنیرهای خوشمزه و رستوران‌های لوکس، یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود. سفر به پاریس همیشه لوکس و گران نیست. با خرید بلیط هواپیما ارزان، در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید. بلیط پاریس تهران برای بازگشت از این سفر هیجان‌انگیز، با بهترین ایرلاین‌ها همراه با پشتیبانی 24 ساعته در فلای تودی در دسترس شماست. در ادامه راهنمای خرید بلیط بازگشت از پاریس به تهران را مطالعه کنید.

خرید اینترنتی بلیط پاریس تهران

برای رزرو بلیط هواپیما پاریس تهران در فلای تودی کافی است پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...)، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده نمایید. اما چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما تهران پاریس را دارید، کافی است در باکس جستجوی پرواز تهران به پاریس فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود. همچنین در بخش انتخاب نوع سفر برای خرید بلیط رفت و برگشت پاریس تهران با انتخاب گزینه رفت و برگشت، می‌توانید پرواز پاریس تهران را در مسیر رفت و برگشت خریداری نمایید. در صفحه نتایج جستجو لیست قیمت بلیط هواپیما پاریس به تهران برایتان به نمایش درمی‌آید. با اعمال فیلترینگ مناسب قادر خواهید بود به پرواز لحظه آخری و چارتر و در نهایت به بلیط ارزان پاریس تهران دست یابید. 
در حال حاضر هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی لوفت هانزا، هواپیمایی امارات، ایران ایر و هواپیمایی ایرفلوت در مسیر پاریس تهران مشغول فعالیت هستند. 

راهنمای خرید بلیط هواپیما پاریس به تهران در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما پاریس به تهران

ابتدا از برنامه پروازهای تهران اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز پاریس تهران برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال، اگر قصد خرید بلیط پاریس به تهران را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " پاریس " یا " Paris " را به عنوان مبداء و سه حرف اول  " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی پاریس به تهران برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای پاریس تهران

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت بلیط هواپیما پاریس به تهران از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

قیمت بلیط پاریس تهران

برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما پاریس به تهران می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما از پاریس به تهران یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط به موارد زیر توجه کنید:
• هزینه بلیط هواپیما پاریس تهران با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس پاریس تهران را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس پاریس تهران را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. 
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید، بلیط رفت و برگشت هواپیما پاریس تهران را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت پاریس تهران از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

بلیط ارزان پاریس به تهران

برای خرید بلیط ارزان هواپیما پاریس تهران، کافی است به سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها و یا تقویم قیمتی صفحه نتایج جستجو دسترسی داشته باشید. در این صورت قادر خواهید بود ارزانترین بلیط هواپیما را از سایت فلای تودی خریداری نمایید.
اگر قصد خرید بلیط هواپیما پاریس به تهران ارزان را دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌ها، به بهترین قیمت بلیط دست پیدا کنید. بلیط مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) پاریس تهران در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما پاریس تهران هدر ندهید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب، حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر پاریس تهران را در فلای تودی بیابید. 
همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، هر گونه تغییر قیمت روز بليط پاریس تهران به اطلاع شما خواهد رسید و در نتیجه می‌توانید برای مسیر پاریس تهران، پرواز ارزان خریداری نمایید. اما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کافی است از گزینه تقویم قیمتی استفاده نمایید. به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما از پاریس به تهران را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بلیط پاریس تهران ایران ایر

از میان ایرلاین‌هایی که پرواز از پاریس به تهران ارائه می‌دهند، پرواز ایران ایر از همه ارزانتر است. در صورتی که قصد داشته باشید ارزان سفر کنید، بلیط ایران ایر پاریس به تهران را در فلای تودی جستجو کنید. برای این کار در فرم جستجوی بلیط، نام ایران ایر را در قسمت ایرلاین‌های موردعلاقه انتخاب کنید. علاوه بر این، از طریق صفحه ایرلاین ایران ایر در فلای تودی نیز می‌توانید با ثبت پاریس و تهران در قسمت مبدا و مقصد، به ارزانترین بلیط پرواز پاریس به تهران ایران ایر دست پیدا کنید.
پروازهای ایران ایر از پاریس به مقصد تهران هفته‌ای دو روز در روزهای دوشنبه و جمعه انجام می‌شود.

بلیط چارتر تهران پاریس

در صفحه نتایج جستجو بلیط هواپیما پاریس تهران فلای تودی، در صورتی که پرواز چارتر پاریس تهران موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلترینگ مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر پاریس تهران دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید بلیط چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری پاریس تهران

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری پاریس تهران موجود باشد، برای شما در کنار سایر پروازها به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط پاریس به تهران لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پرواز لحظه آخری پاریس تهران دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری پاریس تهران خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط پرواز پاریس به تهران لحظه آخری را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما پاریس تهران در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما پاریس به تهران از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  خرید بهترین قیمت بلیط 

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط رفت و برگشت پاریس از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط پاریس تهران به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما پاریس به تهران را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل به صورت همزمان

با خرید بلیط پاریس تهران رفت و برگشت از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر تهران و نرخ بلیط هواپیما پاریس تهران را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما پاریس تهران از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما پاریس تهران

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.