بلیط پرواز های نجف

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما تهران نجف

بلیط هواپیما نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها در کشورهای اسلامی است. فرصت زیارت اماکن متبرکه، حرم علی بن ابی طالب، آرامگاه پیامبرانی چون نوح و حضرت هود را با خرید بلیط نجف بدست آورید. برای خرید بلیط هواپیما نجف ارزان، از طریق سامانه فروش بلیط هواپیما فلای تودی اقدام کنید. برای اقامت در نزدیکی حرم نیز می‌توانید رزرو هتل نجف را در همین وبسایت انجام دهید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران نجف در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی بسیار آسان است. کافی است که هنگام جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صفحه نتایج پرواز های تهران نجف تمامی گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری تهران به نجف و بلیط هواپیما تهران به نجف چارتر را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در قسمت فیلترهای جستجو فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط تهران نجف را انتخاب کنید.
برنامه پرواز تهران نجف با توجه به شرایط مختلف ممکن است تغییر کند. در حال حاضر می‌توانید برای پرواز تهران نجف بلیط هواپیمایی قشم ایر، بلیط هواپیما معراج، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی امارات، بلیط هواپیما برای نجف هواپیمایی قطر ایرویز و پرواز تهران نجف بلیط هواپیمایی فلای دبی را خریداری نمایید.
همچنین مسافران می توانند برای خرید بلیط هواپیما نجف تهران هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی آسمان، قطر ایرویز، هواپیمایی امارات و بلیط هواپیما نجف به تهران فلای دبی از طریق سایت فلای تودی اقدام نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران نجف در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما نجف

ابتدا از برنامه پروازهای نجف اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز نجف برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران نجف را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " نجف" یا " Najaf" را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به نجف برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای نجف

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

قیمت بلیط تهران به نجف

قیمت بلیط هواپیما نجف با توجه به نوع ایرلاین، کلاس پروازی، تاریخ و ساعت پرواز و عوامل دیگر متفاوت است. برای آگاهی از قیمت پرواز تهران به نجف، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه نمایید. فلای تودی با نمایش لیست قیمت بلیط پرواز تهران به نجف از تمامی ایرلاین‌ها و با مرتب سازی پروازها بر اساس ارزانترین قیمت، شما را در خريد بليط هواپيما تهران نجف یاری می‌کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران به نجف در اربعین

در ایام اربعین به دلیل شلوغی‌ها و تردد زیاد مسلمانان به نجف، قیمت بلیط هواپیما نجف هم افزایش می‌یابد. البته ایرلاین‌های بسیاری در این ایام پروازهای خود را به نجف اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید قیمت بلیط تهران به نجف در اربعین را با بهترین قیمت در فلای تودی بیابید.

خرید بلیط هواپیما تهران نجف ارزان

اگر قصد خرید بلیط ارزان نجف را دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط ها، به بهترین قیمت پرواز تهران به نجف دست پیدا کنید.
تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) تهران نجف در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌ ارزان هواپیما تهران نجف هدر ندهید. علاوه بر دسته بندی پروازها از ارزانترین پرواز تهران نجف و همچنین فیلترهای موجود برای دسترسی آسان‌تر به پرواز ارزان تهران نجف، می‌توانید از سیستم اطلاع از تغییر قیمت و یا تقویم قیمتی فلای تودی بهره ببرید.
به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران نجف را در حوالی تاریخ پرواز خود بیابید و چنانچه تاریخ سفرتان انعطاف پذیر است اقدام به خرید پرواز ارزان از تهران به نجف نمایید.
همچنین به کمک سیستم اطلاع از تغییر قیمت فلای تودی هر گونه تغییر قیمت روز بليط هواپيما تهران نجف به اطلاع شما خواهد رسید و هرگاه پرواز تهران نجف ارزان شد، به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بدین ترتیب می‌توانید برای مسیر تهران نجف پرواز ارزان را بدون نیاز به جستجو در وب سایت‌های مختلف و بدون اتلاف وقت خریداری نمایید.

برای خرید بلیط هواپیما نجف ارزان به موارد زیر توجه کنید:

  • قیمت پرواز تهران نجف با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین بلیط هواپیما تهران به نجف را با توجه به شرایط آب و هوایی می‌توان در مرداد ماه خرید. همچنین فصول غیر مذهبی سال بهترین فصل برای سفر به نجف است و ارزانترین بلیط هواپیما نجف را می‌توانید در این ایام تهیه کنید.
  • ارزانترین بلیط تهران نجف را معمولا می‌توانید در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه خریداری کنید.
  • سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید پرواز رفت و برگشت تهران نجف را خریداری کنید، چون قیمت بلیط هواپیما تهران نجف رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

خرید بلیط رفت و برگشت تهران نجف

برای خرید بلیط ارزان نجف، می‌توانید همانند خرید بلیط یکطرفه تهران نجف اقدام نمایید. تنها کافی است که هنگام جستجو در فلای تودی حالت پرواز خود را از یکطرفه به رفت و برگشت تغییر دهید. بلیط هواپیما از نجف به تهران نیز همانند بلیط رفت این مسیر از تمامی ایرلاین‌ها در دسترس است.

بلیط چارتری نجف

در میان پروازهای چارتر نجف، بلیط هواپیما تهران نجف چارتری یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط هواپیما از تهران به نجف چارتر در مسیر رفت و یا در مسیر برگشت کافی است پروازهای نجف را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط چارتری تهران نجف و یا بلیط نجف تهران چارتر موجود باشد، برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترها با اعمال گزینه پروازهای چارتر نجف، می‌توانید به پرواز چارتر نجف دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید بلیط چارتر تهران نجف ارزان نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران نجف

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران به نجف موجود باشد، برای شما در کنار سایر پروازهای تهران نجف به نمایش درخواهد آمد. در این صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری تهران نجف چارتر با قیمت بلیط سیستمی نجف، خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری نجف دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجو فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری نجف خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط هواپیما لحظه آخری تهران به نجف را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما نجف در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما نجف

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز نجف از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما نجف به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما نجف را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلترها، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل نجف به صورت همزمان

با خرید بلیط نجف از فلای‌تودی، می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل نجف را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر نجف را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط نجف با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

اطلاعات پرواز تهران به نجف

 فاصله تهران تا نجف با هواپیما: فاصله تهران تا نجف با هواپیما 770 کیلومتر (478 مایل) است.
  مدت زمان پرواز تهران نجف: مدت زمان پرواز از تهران به نجف به طور متوسط 1 ساعت و 15 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز تهران به نجف با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.
  اختلاف ساعت ایران و عراق: ساعت رسمی نجف حدود 30 دقیقه از تهران عقب‌تر است.

 مسیر و طول مدت پروازهای مستقیم تهران نجف

 هواپیمایی قشم ایر

فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKA) ............... 1:15 ............... فرودگاه بین المللی نجف (NJF)

 هواپیمایی معراج ایر

فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKA) ............... 1:30 ............... فرودگاه بین المللی نجف (NJF)

 هواپیمایی آسمان

فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKA) ............... 2:00 ............... فرودگاه بین المللی نجف (NJF)

  ارزانترین ایرلاین‌ های پرواز تهران نجف: پرواز تهران نجف هواپیمایی معراج ارزانترین بلیط هواپیما تهران به نجف است.
  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر تهران نجف: پرواز تهران به نجف قشم ایر محبوب‌ترین پرواز در این مسیر است.
  روزهای پرواز تهران به نجف: پروازهای تهران نجف تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران نجف

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.