بلیط پرواز های تفلیس

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Batumi---Tbilisi

خرید اینترنتی بلیط هواپیما باتومی تفلیس

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باتومی تفلیس در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای باتومی تفلیس تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری باتومی تفلیس و بلیط چارتر باتومی تفلیس را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما تفلیس باتومی را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز باتومی به تفلیس فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما باتومی تفلیس

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما باتومی تفلیس را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما باتومی تفلیس به بهترین قیمت پرواز باتومی تفلیس دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم باتومی تفلیس و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) باتومی تفلیس در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما باتومی تفلیس هدر ندهید. بلیط هواپیمای باتومی تفلیس را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری باتومی تفلیس و بلیط هواپیما چارتر باتومی تفلیس را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما باتومی تفلیس را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما باتومی تفلیس

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما باتومی تفلیس می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما باتومی به تفلیس یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از باتومی به تفلیس به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای باتومی تفلیس با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس باتومی تفلیس را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس باتومی تفلیس را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما باتومی تفلیس ماه مارس (اسفند) است.

• ارزانترین بلیط هواپیما باتومی تفلیس را معمولا می‌توانید در روزهای یکشنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما باتومی تفلیس را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت باتومی تفلیس از قیمت دو بلیط یکطرفه باتومی تفلیس و تفلیس به باتومی ارزان‌تر خواهد شد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما باتومی تفلیس

  فاصله هوایی باتومی تا تفلیس

مسافت پروازی باتومی و تفلیس 280 کیلومتر (174 مایل) است.

  مدت زمان پرواز باتومی تفلیس

طول پرواز باتومی تفلیس به طور متوسط 7 ساعت و 55 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز باتومی به تفلیس با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی باتومی تفلیس

  ترکیش ایرلاین

BUS (فرودگاه باتومی) ............... 2:25 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 2:25 ............... TBS (فرودگاه تفلیس)

  هواپیمایی بلاروسی

BUS (فرودگاه باتومی) ............... 3:00 ............... MSQ (فرودگاه مینسک) ............... 3:00 ............... TBS (فرودگاه تفلیس)

  ایرلاین‌هایی که از باتومی به تفلیس پرواز مستقیم دارند

هسچ پروازی از باتومی به تفلیس به صورت مستقیم انجام نمی‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز باتومی تفلیس

ارزانترین ایرلاین پرواز باتومی تفلیس، ترکیش ایرلاین می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر باتومی تفلیس

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر باتومی تفلیس هواپیمایی ترکیش است.

  روزهای پرواز باتومی به تفلیس

پروازهای باتومی تفلیس تمامی روزهای هفته به جز روزهای سه شنبه انجام می‌شود.

سوالات متداول بلیط هواپیما باتومی تفلیس

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.