بلیط پرواز های استانبول

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط چارتر استانبول

بلیط چارتر استانبول

استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان گردشگران خارجی و داخلی است. این کلان شهر زیبا با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان خود به مقصد درجه یک مسافران ایرانی برای سفرهای خارجی تبدیل شده است. تردد زیاد گردشگران به این شهر باعث شده است تا چندین ایرلاین داخلی و خارجی پروزهایی را به صورت روزانه به استانبول انجام دهند. از طرف دیگر رقابت بالا برای فروش بلیط هواپیما استانبول سبب شده است تا بسیاری از شرکت‌های چارتر کننده استانبول را به عنوان مکانی برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و نرخ های چارتر بلیط استانبول را در این مسیر به فروش برسانند. از آنجایی که قیمت بلیط چارتر هواپیما استانبول همانند دیگر بلیط های چارتر هواپیما، توسط چارتر کننده تعیین می‌شود، قیمت بلیط های چارتری استانبول نیز با نوسانات بسیاری همراه است. اما به دلیل قیمت‌های رقابتی، بلیط چارتر استانبول در میان مسافران استانبول بسیار محبوب است. 

خرید بلیط چارتر استانبول

برای خرید پرواز چارتر به استانبول نیازی به جستجو در میان سامانه‌های آنلاین فروش بلیط چارتر و یا آژانس‌های هواپیمایی نیست. شما در فلای تودی به تمامی پروازهای چارتری استانبول دسترسی خواهید داشت. برای خرید آسان چارتر استانبول در فلای تودی کافی است تا پروازهای استانبول را از مبدا مورد نظر خود جستجو نمایید. در باکس جستجوی پرواز، تهران به عنوان مبدا و استانبول به عنوان مقصد به عنوان پیش فرض برای شما انتخاب شده است، بنابراین اگر قصد خرید بلیط هواپیما چارتر استانبول در همین مسیر را دارید کافی است تا تاریخ مورد نظر و تعداد مسافران را انتخاب نمایید تا به صفحه جستجوی پروازهای استانبول هدایت شوید. اما چنانچه مبدا مورد نظر شما متفاوت است می‌توانید شهر مورد نظر خود در قسمت مبدا انتخاب نمایید. همچنین چنانچه قصد خرید بلیط چارتر رفت و برگشت استانبول را دارید کافی است تا گزینه بلیط رفت و برگشت استانبول را انتخاب کنید.

پس از جستجوی پروازهای استانبول در فلای تودی، به صفحه نتایج جستجو هدایت می‌شوید. چنانچه بلیط چارتر هواپیما استانبول موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر استانبول، می‌توانید به راحتی به تمامی پروازهای چارتر استانبول دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین بلیط استانبول چارتر نمایید.

بهترین زمان برای خرید ارزانترین بلیط چارتر استانبول

پرواز چارتری استانبول یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ های هواپیما در میان پروازهای خارجی است. قیمت بلیط چارتر استانبول با توجه به شرایط مختلف متفاوت است، به همین دلیل کسانی که علاقه به خرید بلیط ارزان استانبول دارند، اگر در زمان مناسبی اقدام به خرید بلیط چارتر استانبول نمایند می‌توانند این بلیط را با قیمتی مناسب خریداری نمایند. معمولا بليط چارتر استانبول در روزهای تعطیل ترکیه با افزایش نرخ همراه است اما در اوایل هفته ترکیه، یعنی روزهای دوشنبه می‌توانید بلیط ارزان چارتر استانبول را به راحتی خریداری نمایید. همچنین ارزانترین بليط چارتر استانبول را می توان بین ماههای اسفند تا اردیبهشت (به جز ایام عید) و شهریور تا آذر ماه که میزان تقاضا برای خرید بلیط هواپیما استانبول پایین است، خریداری نمود. چنانچه سفر با تور استانبول را انتخاب کنید، می‌توانید در هر زمان از سال سفر مقرون به صرفه‌ای را به این شهر تجربه کنید.

بلیط لحظه آخری چارتر استانبول

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان استانبول هستید، بلیط چارتر استانبول لحظه آخری گزینه مناسبی برای خرید است چرا که در مواقع نزدیک به سفر، معمولا قیمت بلیط چارتری استانبول بسیار ارزان می‌شود.

استرداد آنلاین بلیط چارتر استانبول در فلای تودی

چنانچه بلیط هواپیما چارتر را از سایت فلای تودی خریداری کردید و بنا به دلایلی از خرید خود منصرف شده و قصد کنسلی بلیط چارتر استانبول خود را داشتید، این کار در فلای تودی بسیار آسان است. کافی است درخواست کنسلی آنلاین بلیط خود را در فلای تودی ثبت نمایید. چنانچه امکان کنسلی بلیط چارتر شما از طرف شرکت چارتر کننده وجود داشته باشد، پس از ثبت درخواست، بلیط شما به صورت آنی کنسل شده و هزینه استرداد بلیط هواپیما به حساب شما بازخواهد گشت.

بلیط چارتر تهران استانبول

بلیط چارتری تهران استانبول محبوب ترین پرواز در میان پروازهاي چارتري استانبول است. در فلای تودی می‌توانید به تمامی پروازهای چارتر از کلیه شهرهای ایران که به استانبول پرواز دارند، دسترسی داشته باشید، اما با توجه به اینکه عمده مسافران از تهران به استانبول سفر می‌کنند، پرواز چارتر تهران استانبول پرفروش‌ترین بلیط چارتری استانبول است. فلای تودی با ارائه بلیط هواپیما تهران استانبول چارتر از تمامی ایرلاین‌ها و تضمین ارزانترین قیمت بلیط چارتر تهران استانبول شما را در یافتن بهترین بلیط تهران استانبول چارتر یاری می‌کند.

بلیط چارتر استانبول به تهران

با توجه به اینکه بیشتر مسافرانی که از تهران به مقصد استانبول سفر می‌کنند، قصد بازگشت دارند، بلیط چارتری استانبول به تهران هم مانند بلیط چارتر هواپیما تهران استانبول در میان مسافران محبوب است. در فلای تودی، پرواز چارتر استانبول به تهران نیز از تمامی ایرلاین‌ها و با بهترین قیمت در دسترس مسافران است. چنانچه شما نیز قصد خرید بلیط چارتر استانبول تهران را دارید می‌توانید بلیط خود را با تضمین ارزانترین قیمت از فلای تودی خریداری نمایید.

چنانچه تاریخ سفرتان مشخص است، از آنجایی که بلیط چارتری رفت و برگشت استانبول از بلیط یکطرفه آن ارزان تر است، پیشنهاد می‌کنیم برای کمتر شدن هزینه بلیط هواپیما، بلیط چارتر رفت و برگشت استانبول را خریداری نمایید.

محبوب‌ ترین و پرترددترین بلیط های چارتر استانبول

بلیط چارتر ترکیه

ترکیه در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در جهان تبدیل شده و در میان مسافران ایرانی نیز بسیار محبوب است. چنانچه قصد سفر به هر یک از شهرهای ترکیه به غیر از استانبول را داشته باشید، فلای تودی با ارائه بلیط چارتری ترکیه در تمامی مسیرها و با تضمین بهترین قیمت، این اطمینان را به شما می‌دهد تا بلیط چارتر ترکیه ارزان را به راحتی خریداری نمایید.

سوالات متداول برای خرید بلیط چارتر استانبول

  چه زمانی می‌توانم ارزان ترین بلیط چارتر استانبول را خریداری کنم؟

معمولا بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر ارزان استانبول بین ماه‌های اسفند تا اردیبهشت (به جز ایام عید) و شهریور تا آذر ماه است. در فصل زمستان به دلیل سردی هوا تقاضا برای خرید بلیط هواپیما استانبول کم می‌شود و در نتیجه زمستان ارزانترین فصل خرید بلیط هواپیما استانبول است.

  آیا همیشه بلیط چارتر به استانبول ارزانترین بلیط هواپیما استانبول است؟

باید بگوییم که پاسخ این سوال منفی است. بسیاری از مسافران گمان می‌کنند خرید بلیط چارتر استانبول برابر با خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول است. در صورتیکه در ایام شلوغ و پربازدید استانبول، قیمت بلیط هواپیما استانبول چارتر حتی ممکن است از قیمت مصوب بلیط هواپیما استانبول نیز بیشتر باشد.

  چه عواملی بر روی قیمت بلیط چارتر استانبول تاثیر می‌گذارند؟

مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت بلیط چارتر پرواز استانبول، شرکت چارتر کننده‌ای است که این بلیط را ارائه می دهد. اما عوامل دیگری مانند فصل سفر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی نیز در قیمت چارتر استانبول تاثیر می‌گذارند.

  آیا بلیط‌ چارتر استانبول قابل استرداد است؟

بله. امکان کنسل کردن بلیط چارتر استانبول طبق قوانین بلیط وجود دارد.

  آیا نرخ بلیط چارتر استانبول برای کودکان با بزرگسالان متفاوت است؟

بله. نرخ چارتر پرواز استانبول برای کودکان (2 تا 12 سال) از بزرگسالان کمتر می باشد.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.