بلیط پرواز های استانبول

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Kabul-Istanbul

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کابل استانبول

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کابل استانبول در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای کابل استانبول تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری کابل استانبول و بلیط چارتر کابل استانبول را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما استانبول کابل را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز کابل به استانبول فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما کابل استانبول

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما کابل استانبول را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما کابل استانبول به بهترین قیمت پرواز کابل استانبول دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم کابل استانبول و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) کابل استانبول در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما کابل استانبول هدر ندهید. بلیط هواپیمای کابل استانبول را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری کابل استانبول و بلیط چارتر هواپیما از کابل به استانبول را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما کابل استانبول را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما کابل استانبول

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما کابل استانبول می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما کابل به استانبول یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از کابل به استانبول به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای کابل استانبول با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس کابل استانبول را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس کابل استانبول را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما کابل استانبول ماه فوریه (بهمن) است.

• ارزانترین بلیط هواپیما کابل استانبول را معمولا می‌توانید در روزهای دوشنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما کابل استانبول را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت کابل استانبول از قیمت دو بلیط یکطرفه کابل استانبول و استانبول به کابل ارزان‌تر خواهد شد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما کابل استانبول

  فاصله هوایی کابل تا استانبول

مسافت پروازی کابل از استانبول 3545 کیلومتر (2203 مایل) است.

  مدت زمان پرواز کابل استانبول

طول پرواز کابل استانبول به طور متوسط 5 ساعت و 48 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز کابل به استانبول با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی کابل استانبول

  کام ایر

KBL (فرودگاه کابل) ............... 5:50 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

  ترکیش

KBL (فرودگاه کابل) ............... 5:55 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

  فلای دبی

KBL (فرودگاه کابل) ............... 3:20 ............... DXB (فرودگاه دبی) ...............4:55 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

  امارات ایرلاین

KBL (فرودگاه کابل) ...............3:00 ............... DXB (فرودگاه دبی) ............... 4:50 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

  ایرعربیا

KBL (فرودگاه کابل) ............... 3:05 ............... SHJ (فرودگاه شارجه) ............... 4:55 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

  ایرلاین‌هایی که از کابل به استانبول پرواز مستقیم دارند

پروازهای هواپیمایی ترکیش و کام ایر از کابل به استانبول به صورت مستقیم انجام می‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز کابل استانبول

ارزانترین ایرلاین‌ پرواز کابل استانبول، کام ایر می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر کابل استانبول

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر کابل استانبول هواپیمایی ترکیش است. حدود 58% پروازهای بدون توقف کابل استانبول توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

  روزهای پرواز کابل به استانبول

پروازهای کابل استانبول تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط کابل استانبول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.