بلیط پرواز های تهران

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال

سفر به چشمه

چشمه (Çeşme)، یکی از شهرهای استان ازمیر در کشور ترکیه است. این شهر توریستی در غربی‌ترین نقطه ترکیه و در شبه جزیره‌ای به همین نام و در کنار دریای اژه قرار دارد. انتخاب نام چشمه برای این شهر به دلیل داشتن چشمه‌های آب سردی است که در طول زمان افزایش پیدا کرده‌اند. همچنین شهر چشمه را سرزمین آفتاب، آب‌های گرم شفابخش و درمانی، سواحل شنی و بندر کوچک نیز می‌نامند.
شهر چشمه با داشتن مکان‌های دیدنی، جاذبه‌های طبیعی، آثار تاریخی به یک مقصد گردشگری در کشور ترکیه تبدیل شده است. همچنین یکی از رویدادهای پرطرفدار این شهر، فستیوال بین‌المللی موسیقی است که هر ساله در ماه جولای برگزار می‌شود و علاقمندان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

آب و هوای چشمه

چشمه به دلیل قرار گرفتن در کرانه دریای اژه آب و هوایی مدیترانه ای دارد. در فصل بهار آب و هوای شهر چشمه، معتدل و گاهی روزها بارانی است و به دلیل ساحلی بودن تابستان هایی گرم و طولانی دارد. پاییز و زمستان در این شهر معتدل تر و روزها کوتاهتر میشوند و بارش باران دوباره شروع میشود. سفر به این شهر در هر فصلی جذابیت های خاص خود را دارد. بهترین زمان سفر به چشمه فصل های بهار و تابستان است که میتوان از سواحل زیبا، شنا کردن در استخر و یا دریای اژه لذت برد همچنین بهترین فرصت برای قدم زدن در خیابان ها، کوچه ها و بازدید از مکانهای دیدنی است.

جاذبه‌های گردشگری چشمه

  چشمه‌های آب گرم و سرد معدنی
  ساحل ایلیکا
  موزه و قلعه چشمه
  موج سواری
  پارک آبی
  موزه چشمه
  شهر تاریخی İon
  بندر Erythral
  منطقه آلکاتی

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما چشمه

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.