بلیط پرواز های کویت

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Shiraz-Kuwait

بلیط هواپیما شیراز کویت

کویت از کشورهایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرا گرفته است، نزدیکی جغرافیایی این کشور به خاک ایران از یک طرف، موقعیت‌های شغلی و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی آن از طرف دیگر، سبب شده تا بسیاری با خرید بلیط کویت راهی این کشور شوند. خوشبختانه سفر به کویت از شهرهای مختلفی امکانپذیر است. از جمله از شهر زیبای شیراز مسافران با خرید بلیط شیراز کویت می‌توانند سفر راحتی را تجربه کنند. در فلای تودی شما قادر خواهید بود علاوه بر خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل کویت را نیز با پشتیبانی 24 ساعته و با بهترین قیمت انجام دهید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز کویت

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز کویت در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای شیراز کویت تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر شیراز کویت را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در فیلترهای جستجوی فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما کویت شیراز را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز شیراز به کویت فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.در حال حاضر هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی امارات، هواپیمایی فلای دبی، هواپیمایی ایرعربیا و هواپیمایی کویت ایرویز در مسیر شیراز کویت مشغول فعالیت هستند.

پرترددترین پروازها به مقصد کویت

راهنمای خرید اینترنتی بلیط شیراز کویت در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما شیراز به کویت

ابتدا از برنامه پروازهای کویت اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز کویت برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط شیراز کویت را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " شیراز " یا " Shiraz " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " کویت " یا " Kuwait " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی شیراز به کویت برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پرواز شیراز کویت

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای کویت از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط شیراز به کویت را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های کویت

در زمان رزرو و خرید بلیط شیراز کویت از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای کویت که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. همه پروازهای کویت در فرودگاه بین المللی این کشور انجام می شود.

  فرودگاه بین المللی کویت (KWI)

قیمت بلیط هواپیما شیراز کویت

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما شیراز کویت می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما شیراز به کویت یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما شیراز به کویت به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت بلیط هواپیما شیراز کویت با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس شیراز کویت را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس شیراز کویت را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما شیراز کویت ماه مارس (اسفند) است.
• ارزانترین بلیط هواپیما شیراز کویت را معمولا می‌توانید در روزهای سه شنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما شیراز کویت را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت شیراز کویت از قیمت دو بلیط یکطرفه شیراز کویت و کویت به شیراز ارزان‌تر خواهد شد.

بلیط‌ ارزان هواپیما شیراز کویت

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز کویت را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما به بهترین قیمت پرواز شیراز کویت دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) شیراز کویت در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما شیراز کویت هدر ندهید. بلیط هواپیمای شیراز کویت را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلتر مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر هواپیما از شیراز به کویت را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما شیراز کویت را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بلیط چارتر شیراز کویت

در صفحه نتایج جستجو بلیط هواپیما شیراز کویت فلای تودی، در صورتی که پرواز چارتر شیراز کویت موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلتر مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر شیراز کویت دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید بلیط چارتر شیراز کویت نمایید.

بلیط لحظه آخری شیراز کویت

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری شیراز کویت موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای شیراز به کویت به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری کویت با قیمت بلیط سیستمی کویت خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری شیراز کویت دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری شیراز کویت خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری شیراز کویت را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما از شیراز به کویت در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما شیراز کویت ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط شیراز کویت از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما شیراز به کویت به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط شیراز به کویت از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما شیراز به کویت را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل کویت به صورت همزمان

با خرید بلیط شیراز کویت از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل کویت را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر کویت و قیمت بلیط شیراز کویت را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما شیراز به کویت را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط پرواز شیراز به کویت از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما شیراز کویت

  فاصله هوایی شیراز تا کویت

مسافت پروازی شیراز کویت 447 کیلومتر (278 مایل) است.

  مدت زمان پرواز شیراز کویت

طول پرواز شیراز کویت به طور متوسط 1 ساعت و 20 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز شیراز به کویت با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی شیراز کویت

  قطر ایرویز

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 1:20 ............... DOH (فرودگاه دوحه) ............... 1:30 ............... KWI (فرودگاه کویت)

  فلای دبی

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 1:20 ............... SHJ (فرودگاه شارجه) ............... 1:50 ............... KWI (فرودگاه کویت)

  ایرعربیا

SYZ (فرودگاه شهید دستغیب شیراز) ............... 1:15 ............... SHJ (فرودگاه شارجه) ............... 1:45 ............... KWI (فرودگاه کویت)

  ایرلاین‌هایی که از شیراز به کویت پرواز مستقیم دارند

ایرعربیا، سلام ایر و قطر از ایرلاین هایی هستند که پرواز مستقیم شیراز کویت ارائه می دهند.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز شیراز کویت

ارزانترین ایرلاین‌ پرواز شیراز کویت، فلای دبی می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر شیراز کویت

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر شیراز کویت هواپیمایی ایر عربیا است.

  روزهای پرواز شیراز به کویت

پروازهای شیراز به کویت تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.