بلیط پرواز های امان

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما تهران امان

بلیط هواپیما تهران امان

امان پایتخت کشور اردن است که بر روی هفت تپه ساخته شده و به‌دلیل داشتن تاریخ چند هزار ساله و اماکن باستانی چشمگیر مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. اگر سفر به مناطق سردسیر چندان برای شما جالب نیست و لذت فضاهای مرموزی مثل دریای مرده و خرابه‌های باستانی را ترجیح می‌دهید، قطعاً امان همان نقطه‌ای است که باید با خرید بلیط هواپیما و برای ساختن سفری رویایی به آن رهسپار شوید.
امان یکی از مقصدهای ارزان گردشگری محسوب می‌شود. با مراجعه به سایت فلای تودی می‌توانید بلیط هواپیما امان را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید و به تماشای فرهنگ و آثار این کشور عربی بروید. 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران امان

برای رزرو هواپیما امان در فلای تودی ابتدا باید اطلاعات درخواستی ازجمله مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و... را وارد کنید تا نتایج جستجو در تاریخ مدنظر را به شما نمایش دهد. در این قسمت ارزان‌ترین بلیط‌ها نشان داده می‌شود تا بتوانید برای سفری خاطره‌انگیز بلیط امان بخرید.
 اگر قصد خرید بلیط امان به تهران را دارید، کافی است در باکس جستجوی پرواز تهران به امان فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.
همچنین با انتخاب بلیط رفت و برگشت تهران امان می‌توانید پرواز تهران به امان را در مسیر رفت و برگشت خریداری نمایید. لیست قیمت بلیط هواپیما از تهران به امان در صفحه نتایج جستجو نشان داده می‌شود و با اعمال فیلتر مناسب قادرید به پرواز لحظه آخری، پرواز چارتر و بهترین قیمت بلیط امان دست پیدا کنید.
چنانچه بلیط هواپیما امان را از طریق سایت فلای تودی خریداری کنید می‌توانید همزمان برای رزرو هتل امان نیز اقدام نمایید.
پرواز امان توسط ایرلاین‌های ایر عربیا، ترکیش، فلای دبی، امارات، قطر، رویال جردن، سعودیا، لوفتهانزا، آسترین، آنادولو جت و ای پی جی انجام می‌شود.

راهنمای خرید بلیط هواپیما امان در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما به امان

ابتدا از برنامه پروازهای امان اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز تهران به امان  برای شما نمایش داده می‌شود. بطور مثال اگر قصد خرید بلیط امان  را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " امان " یا " Amman" را به‌عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. درنهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به امان برای شما نمایش داده می‌شود. 

  رزرو بلیط پرواز تهران امان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت بلیط هواپیما امان از ارزان‌ترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تایید پرواز، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های امان

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران امان از فلای تودی، فهرست فرودگاه‌های این شهر نمایش داده می‌شود. چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه‌های امان که در بخش فیلترها نمایش داده می‌شود، انتخاب کنید تا فقط لیست همان لیست را ببینید. درحال حاضر تمامی پروازهای ایران به مقصد امان در این فرودگاه به زمین می‌نشیند: 

 فرودگاه امان اردن (AMM)

قیمت بلیط تهران امان

قیمت بلیط هواپیما از تهران به امان برحسب ایرلاین، کلاس پروازی، تاریخ، ساعت و سایر عوامل تعیین می‌شود. فلای تودی با ارائه کلیه بلیط‌های پرواز امان از ایرلاین‌های مختلف، ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران امان را به شما پیشنهاد می‌دهد. تمامی قیمت‌ بلیط‌ها چه در مسیر رفت از تهران و چه پرواز امان به تهران در فلای تودی براساس ارزان‌ترین قیمت‌ به‌صورت صعودی مرتب شده‌اند.
برای خرید بلیط اردن امان با ارزان‌ترین قیمت به موارد زیر توجه کنید:
•    قیمت بلیط هواپیما به امان براساس ماه و زمان سفر متفاوت است. برای خرید پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس به مقصد امان حتما از چند ماه قبل اقدام کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران امان را به تعویق نیندازید و حداقل از 2 تا 4 ماه قبل بلیط خود را خریداری نمایید. معمولا ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز تهران به مقصد امان در ماه‌های ژوئن تا آگوست (فصل تابستان) به فروش می‌رسد.
•    اگر تاریخ سفرتان برای پرواز امان به تهران مشخص است پیشنهاد می‌کنیم به‌جای بلیط یک‌طرفه، بلیط رفت و برگشت خریداری کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

بلیط هواپیما امان ارزان

اگر قصد خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما امان را دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌ هواپیما تهران امان، به بهترین قیمت دست پیدا کنید. تمامی پروازهای این مسیر در ایرلاین‌های مختلف موجود است و نیازی به صرف وقت اضافی برای جستجوی بهترین قیمت قیمت بلیط اردن امان نیست. 
شما می‌توانید با اعمال فیلتر مناسب، ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر به مقصد امان اردن را در فلای تودی بیابید.
پرواز تهران به امان توسط ایرلاین‌های ایر عربیا، ترکیش و فلای دبی با قیمت‌ ارزان‌تری انجام می‌شود.

بلیط چارتر تهران امان

فلای تودی در صفحه نتایج جستجو بلیط هواپیما امان، پرواز چارتر امان را در کنار سایر پروازها نشان می‌دهد. در صورت موجود بودن پرواز چارتری می‌توانید گزینه چارتر بالای هر پرواز را مشاهده و بلیط امان به تهران چارتر را خریداری کنید. همچنین در این بخش با اعمال فیلتر مناسب کلیه پروازهای چارتر امان به‌صورت یکجا نمایش داده می‌شود.

بلیط لحظه آخری تهران امان

بلیط‌های لحظه آخری به مقصد امان در صفحه نتایج جستجو فلای تودی به نمایش درمی‌آید. از آنجایی که گاهی اوقات قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر می‌شود، قادر خواهید بود با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی، ارزان‌ترین بلیط را انتخاب و خریداری کنید. 
چنانچه می‌خواهید فقط به پروازهای لحظه آخری امان دسترسی داشته باشید، کافی است که از قسمت فیلترهای جستجو فلای تودی استفاده کنید تا لیست این پروازها نمایش داده شود.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما امان در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین بلیط پرواز از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط امان با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما امان از فلای‌تودی می‌توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما تهران امان از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما امان را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلترها، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل امان به صورت همزمان

با خرید بلیط امان به تهران یا بالعکس، از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل را با پرداخت ریالی به‌صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر امان و نرخ بلیط تهران به امان را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما 

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید بلیط امان تهران از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل‌کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به‌راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

  اطلاع از تغییر قیمت بلیط امان

پس از جستجوی بلیط هواپیما تهران امان در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیل‌، هرگونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به‌صورت لحظه‌ای به اطلاع شما می‌رسد. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما از تهران به امان دارید، از این سیستم استفاده کنید.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما امان استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پرواز تهران به امان در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان این مقصد در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود. چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان‌ترین پرواز امان را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

  خرید بلیط رفت و برگشت امان به تهران

فلای تودی امکانی را برای شما فراهم کرده است که در کمترین زمان برای خرید بلیط یک‌طرفه یا رفت و برگشت پرواز امان به تهران اقدام کنید. شما می‌توانید ارزان‌ترین قیمت بلیط اردن امان را در این سایت پیدا و خریداری نمایید. برای تهیه بلیط رفت‌وبرگشت کافیست هنگام جستجو گزینه رفت و برگشت را انتخاب کنید. پرواز امان به تهران نیز توسط ایرلاین‌های مختلفی انجام می‌شود.

اطلاعات پرواز تهران امان

  فاصله هوایی تهران تا امان

مسافت پروازی تهران تا امان حدودا 1479 کیلومتر است.

 مدت زمان پرواز تهران امان

پرواز تهران به امان حداقل 7 ساعت به طول می‌انجامد که با توجه به شرایطی مانند نوع ایرلاین، تعداد توقف‌ها و شرایط آب و هوایی کمتر یا بیشتر می‌شود.

 ایرلاین‌هایی که از تهران به امان پرواز مستقیم دارند

برای سفر به امان از تهران پرواز مستقیم وجود ندارد.

 ارزان‌ترین ایرلاین‌‌های پرواز تهران امان

ارزان‌ترین ایرلاین پروازهای تهران به امان شامل ایر عربیا، پگاسوس و فلای دبی می‌شود.

 محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر تهران امان

هواپیمایی لوفتهانزا، فلای دبی، ترکیش، آنادولو جت و امارات از ایرلاین‌های محبوب هستند.

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران امان

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.