نمایشگاه نفت و انرژی عمان (The Oman Petroleum & Energy Show) بزرگترین رویداد بین المللی نفت، گاز و انرژی عمان است که از ۲۱ تا ۲۳ مارس ۲۰۲۲ در مرکز همایش و نمایشگاه عمان برگزار می‌شود. این رویداد تحت حمایت وزارت انرژی و مواد معدنی عمان با توسعه نفت عمان (PDO) به عنوان یک سازمان میزبان، برنامه‌ریزی شده است.

به طور کلی پیشنهاد می‌شود هر فرد یا شرکتی که قصد پیشرفت در حوزه نفت، گاز و انرژی را دارد، این نمایشگاه را اصلا از دست ندهد. در ادامه مطلب همراه مجله گردشگری فلای تودی باشید تا اطلاعاتی در مورد نمایشگاه نفت عمان را با شما به اشتراک بگذاریم.

درباره نمایشگاه نفت و انرژی عمان

این نمایشگاه یک رویداد فراگیر و تنها رویداد در عمان است که به کل صنعت نفت و گاز خدمت می‌کند. این رویداد چند کنفرانس برجسته دیگر از جمله SPE، منطقه دیجیتال نفت و گاز، نمایشگاه دریایی و نمایشگاه فولاد ضد زنگ جهان خاورمیانه را باهم ادغام کرده است.

نمایشگاه نفت و انرژی عمان اهمیت زیادی برای متخصصان انرژی، شرکت‌های نفت و گاز، سیاست‌گذاران و تصمیم گیرندگان و سهامداران دارد و محلی برای ملاقات این افراد با یکدیگر است. انتظار می‌رود در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۳۵۰ شرکت نفت و گاز محلی و جهانی از بیش از ۲۰ کشور شرکت کنند و بیش از ۱۲۰۰۰ بازدیدکننده تجاری با خرید بلیط هواپیما مسقط به بازدید از این نمایشگاه بروند.

نمایشگاه نفت و انرژی عمان

مهمترین کنفرانس های نمایشگاه نفت و انرژی عمان

در این نمایشگاه کنفرانس‌های مختلفی برگزار می‌شوند که دو مورد از مهمترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

۱- کنفرانس انجمن مهندسان نفت (SPE)

موضوع کنفرانس SPE “شکل دادن به آینده صنعت انرژی” است. این کنفرانس شامل یک هیات علمی سخنران منتخب از کارشناسان مجرب از وزارت انرژی و مواد معدنی عمان، عربستان سعودی آرامکو، توسعه نفت عمان و هالیبرتون می‌شود.

رهبران برجسته این صنعت، ایده‌ها و داستان‌های موفقیت خود را از طریق بحث‌های آموزنده و فنی ارائه می‌دهند. این موضوعات کلیدی مواردی مثل اکتشاف گاز، تولید، حفاری دریایی و توسعه میدان، فناوری‌های نوظهور فراساحلی، دیجیتالی سازی و هوش مصنوعی را دربر می‌گیرند.

نمایشگاه نفت و انرژی عمان

۲- منطقه دیجیتال نفت و گاز

منطقه دیجیتال نفت و گاز نمایشی از جدیدترین فناوری مورد نیاز برای ارزیابی و تعیین راهبردهای دیجیتالی شدن صنعت نفت و گاز است. این ارزیابی‌ها برای مدیریت چالش‌های فعلی و آینده بخش‌های بالادستی، میان‌دستی، پایین‌دستی و خرده‌فروشی صنعت نفت و گاز عمان اهمیت زیادی دارند.

در واقع این منطقه، مدیران ارشد، ارائه دهندگان خدمات، پیمانکاران و تامین کنندگان مرتبط، مبتکران فناوری و کارشناسان صنعت را گرد هم می‌آورد تا در مورد توسعه تجارت و تبادل افکار در مورد تحول در صنعت نفت و گاز و افزایش سودآوری بحث و تبادل نظر کنند. این بخش، بستری را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا دانش، محصولات و خدمات را با شرکا و مشتریان موجود و بالقوه به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که عمان قصد دارد در اکتشاف و تولید نفت و گاز سرمایه‌گذاری بیشتری کند، اپراتورهای نفت و گاز باید در مدل کسب و کار سنتی تجدید نظر کنند. در نتیجه این بخش از نمایشگاه به درک فناوری‌های دیجیتال جدید در دسترس برای ایجاد عملیات مقرون به صرفه، شفاف و سریع در آینده می‌پردازد.

opec 4

چرا باید در نمایشگاه نفت و انرژی عمان شرکت کنیم؟

  • بازدید از جدیدترین محصولات، خدمات و فناوری‌های بیش از ۵۰۰ شرکت در ۲۰ کشور جهان
  • ملاقات با بیش از ۱۲۰۰۰ خریدار کلیدی واجد شرایط، شرکای تجاری بالقوه، تصمیم گیرندگان و سهامداران
  • شنیدن صحبت‌های کارشناسان سطح بالای صنعت در کنفرانس انجمن مهندسان نفت
  • راه‌اندازی منطقه دیجیتال نفت و گاز برای رسیدگی به تقاضای رو به رشد دیجیتالی شدن در بخش نفت و گاز
  • بازدید از محلول‌های فولاد ضد زنگ در نمایشگاه استنلس استیل خاورمیانه

زمان برگزاری نمایشگاه نفت و انرژی عمان

۲۱ تا ۲۳ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۱ تا ۳ فروردین ۱۴۰۱

مکان برگزاری نمایشگاه نفت و انرژی عمان

آدرس: مسقط، مرکز همایش و نمایشگاه عمان

مکان برگزاری نمایشگاه نفت و گاز عمان روی گوگل مپ

نظر شما در مورد نمایشگاه نفت و انرژی عمان چیست؟

نمایشگاه نفت و انرژی عمان که با عنوان نمایشگاه نفت و گاز عمان هم شناخته می‌شود، اهمیت زیادی در این صنعت دارد. اگر جزو فعالان صنعت نفت و گاز هستید و از این نمایشگاه بازدید داشته‌اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید