نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور (MIFB) از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در پایتخت مالزی برگزار می‌شود. نمایشگاه‌ های مواد غذایی همیشه از جمله محبوب‌ترین گردهمایی‌ها هستند که در بسیاری از مواقع به یک تفریح حین سفر تبدیل می‌شوند. چه در صنعت مواد غذایی مشغول به کار باشید چه علاقه‌مند به امتحان کردن طعم‌ها و غذاهای متنوع، نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور می‌تواند گزینه خوبی برای بازدید شما باشد. با مجله گردشگری فلای تودی همراه شوید تا درباره این نمایشگاه غذا در مالزی بیشتر بدانید.

در نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور چه می‌گذرد؟

نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور

نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور بزرگترین رویداد در این زمینه در مالزی است که هر سال به مدت دو روز در شهر کوالالامپور برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، همانطور که از نامش پیداست، انواع مواد غذایی، نوشیدنی، غذاهای دریایی، غذاهای حلال، ادویه، مواد غذایی گیاهی، پروتئین‌های مختلف برای گیاهخواران و هر آنچه به این فیلد مرتبط است برای معرفی، امتحان کردن و خرید به نمایش گذاشته می‌شوند.

شرکت کنندگاه نمایشگاه مواد غذایی کوالالامپور

نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور

شرکت‌کنندگان این نمایشگاه معمولا برندهای مواد غذایی هستند که سعی دارند نام خود را در این صنعت به صورت جهانی مطرح کنند و محصولات خود را به مرحله صادرات برسانند. در کنار این دسته از افراد، آشپزها و رستوران‌دارهایی قرار دارند که سعی در معرفی دستپخت یا رستوران خود دارند. بنابراین نمایشگاه مواد غذایی بیش از هر چیزی برای این دو گروه مهم است و شرکت کنندگان آن اغلب در این دسته بندی قرار دارند. این نمایشگاه که به اختصار آن را MIFB می‌خوانند در حقیقت آینده صنعت مواد غذایی را نشان می‌دهد چرا که در این نمایشگاه از تکنولوژی‌های مختلف در زمینه تهیه مواد غذایی و یا بسته بندی و پک کردن آن‌ها استفاده می‌شود.

نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور کجا برگزار می ‎شود؟

محل برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور مرکز نمایشگاهی KLCC این شهر است. مرکز نمایشگاهی کوالالامپور اولین مرکز همایش‌ در مالزی به شمار می‌رود که از نظر کاربردی و معماری برنده جایزه شد. این مرکز نمایشگاهی در قلب شهر کوالالامپور قرار دارد که از نظر دسترسی و امکانات بسیار عالی طراحی شده است. در طول سال نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و کنسرت‌های متعددی در این مرکز برگزار می‌شود و از این جهت یکی از پرترددترین اماکن در کوالالامپور محسوب می‌شود.

 نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور

تاریخ برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور

این نمایشگاه امسال به مدت دو روز از ۶ تا ۸ جولای (۱۵ الی ۱۷ تیر) برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان این نمایشگاه باید از هفته‌های قبل با ارائه مدارک ثبت‌نام انجام دهند تا بتوانند در این نمایشگاه غرفه داشته باشند. بازدیدکنندگان می‌توانند در هر زمانی در طول این دو روز به نمایشگاه بروند و از آن دیدن کنند.

چطور به نمایشگاه برویم؟

با توجه به محل قرار گرفتن نمایشگاه کوالالامپور در مرکز شهر، دسترسی به آن از هر نقطه شهر به آسانی ممکن است. اگر در یکی از هتل‌ های کوالالامپور در مرکز شهر مستقر باشید با چند قدم پیاده‌روی به این مرکز نمایشگاهی خواهید رسید. اگر دورتر از مرکز شهر بودید نیز می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی به این نمایشگاه بروید.

GOKL اتوبوس شهری رایگانی است که از منطقه مرکز تجاری کوالالامپور (CBD) حرکت کرده و به مرکز خرید Suria KLCC می‌رسد. از این مرکز خرید تا مرکز نمایشگاهی کوالالامپور ۵ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. دسترسی به این مرکز نمایشگاهی با قطار و مترو نیز امکانپذیر است فقط باید خط مورد نظر را بیابید و در ایستگاه مربوط به KLCC پیاده شوید. استفاده از مترو به نسبت تاکسی سوار شدن یک روش اقتصادی محسوب می‌شود.

سخن پایانی

شرکت در نمایشگاه‌ های بین المللی مختلف برای بسیاری از کسب و کارها و حتی مردم لذتبخش خواهد بود، بخصوص نمایشگاهی که مربوط به مواد غذایی باشد. همین موجب شده نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی کوالالامپور یک نمایشگاه محبوب در این شهر به شمار برود که بسیاری را ترغیب به خرید بلیط مالزی هم برای شرکت کنندگان و فعالان این صنعت، هم برای بازدید کنندگان، یک نمایشگاه جذاب و دیدنی باشد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید