پروازهای تهران میلان ایران ایر + قوانین

0
13486
پروازهای تهران میلان ایران ایر
پروازهای تهران میلان ایران ایر

پروازهای تهران میلان ایران ایر برقرار است

در حال حاضر پروازهای ایران ایتالیا در قالب مسیر تهران – میلان – تهران برقرار است. پروازهای تهران – میلان – تهران همه روزه توسط ایرلاین‌های امارات، قطر ایرویز، آلیتالیا، لوفتهانزا و چندین شرکت هواپیمایی دیگر به صورت غیر مستقیم انجام می‌شود. اما پروازهای تهران میلان ایران ایر به صورت مستقیم و روزهای جمعه در حال انجام است.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران میلان

بر این اساس پروازهای تهران میلان ایران ایر در مسیر رفت به شماره پروازی IR751 روزهای جمعه رأس ساعت ۰۸:۵۰ از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و رأس ساعت ۱۱:۵۰ همان روز در فرودگاه ماپنسا میلان (MXP) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی ایران ایر در مسیر میلان تهران به شماره پروازی IR750 روزهای جمعه رأس ساعت ۱۳:۵۰ از فرودگاه میلان (MXP) حرکت کرده و رأس ساعت ۲۱:۳۰ همان روز در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

مقررات و قوانین سفر به ایتالیا (میلان) در شرایط کنونی

در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و در خصوص شرایط کنونی سفر به کشور ایتالیا و پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از شیوع این ویروس تنها مسافران در صورت دارا بودن مدارک ذیل می‌توانند به کشور ایتالیا سفر نمایند.

۱. دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس/ انگلستان

۲. داشتن اقامت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس/ انگلستان. (همچنین بلیط تایید شده هواپیما یا قطار یا اتوبوس در ادامه مسیر به کشور صادر کننده کارت اقامت به صورت ترانزیت الزامی است).

۳. داشتن ویزای کاری Business تایپ D ایتالیا

۴. داشتن ویزای دانشجویی تایپ D ایتالیا، دانشجویانی که برای بار اول به ایتالیا سفر می‌نمایند می‌بایست آدرس و محل اقامت آنان در ایتالیا مشخص باشد.

۵. داشتن ویزای خانوادگی تایپ D ایتالیا جهت پیوستن به خانواده

۶. مسافران به صورت ترانزیت

افرادی که با رسید پستی و بدون کارت اقامت وارد ایران شده‌اند، اخذ ویزای ورود جهت انجام سفر به کشور ایتالیا الزامی است. کلیه مجوزهای اقامت صادره در ایتالیا که اعتبار آن‌ها در بازه زمانی ۳۱ جون ۲۰۲۰ تا ۳۱ جولای ۲۰۲۰ به پایان رسیده است، جهت انجام مسافرت تا تاریخ ۳۱ آگست ۲۰۲۰ معتبر می‌باشد. به همراه داشتن رسید پستی جهت اقامت‌های منقضی شده الزامی می‌باشد. مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا طلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نمی‌باشند.

شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز می‌بایست فرم تعهد را تکمیل نموده و به همراه داشته باشند. پس از ورود به خاک ایتالیا، مسافران به مدت ۱۴ روز در محل سکونت شخصی خود در قرنطینه خانگی قرار گرفته و صدور بلیط با اقامت کمتر از ۱۴ روز مجاز نمی‌باشد.

همچنین ورود هر گونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفا می‌توانند فقط به تعداد یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه، به داخل کابین استفاده نمایند. استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه الزامی می‌باشد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید