پروازهای تهران آنکارا ماهان ایر

0
2350
مسیر پروازی تهران آنکارا

برنامه پروازهای تهران آنکارا ماهان ایر اعلام شد

هواپیمایی ماهان ایر از تغییر برنامه پروازی مسیر تهران آنکار خبر داد.

براساس آخرین اخبار موثق از هواپیمایی ماهان ایر، این ایرلاین محبوب و پرطرفدار آخرین تغییرات در برنامه پروازی تهران آنکارا را در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰  اعلام کرد.

خرید بلیط هواپیما تهران آنکارا

شرکت هواپیمایی ماهان پیش از این در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه پروازهای رفت از تهران به آنکارا داشت. همچنین پروازهای برگشت در همین روزها در ساعات ۱۱ صبح صورت می‌گرفت. این در حالی‌ است که در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۱ این شرکت هواپیمایی آخرین تغییرات در برنامه پروازی تهران آنکارا را اعمال کرد.

پروازهای تهران آنکارا ماهان ایر در مسیر رفت به شماره پروازی W5118 در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته رأس ساعت ۸ و ۸:۲۵ دقیقه از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و رأس ساعت ۱۱ و ۱۱:۲۵ همان روز و در فرودگاه آنکارا (ESB) به زمین خواهد نشست. همچنین پرواز تهران آنکارا هواپیمایی ماهان در مسیر برگشت به شماره پروازی W5119 در روزهای یکشنبه و چهارشنبه راس ساعت ۱۱ و ۱۱:۲۵ از فرودگاه آنکارا اسن بوغا حرکت کرده و حدود دو ساعت بعد در فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به زمین می‌نشیند.

بر همین اساس برنامه پروازهای تهران آنکارا ماهان ایر در مسیر رفت به صورت مستقیم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ (۹ آگوست ۲۰۲۱) به شرح زیر خواهد بود.

پروازهای رفت در مسیر تهران آنکارا
مسیر پروازی روزهای پرواز شماره پرواز ساعت پرواز
تهران – آنکارا یکشنبه W5118 ۸:۰۰
تهران – آنکارا چهارشنبه W5118 ۸:۲۵

 

برنامه پروازی آنکارا تهران هواپیمایی ماهان در مسیر برگشت نیز به صورت مستقیم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ (۹ آگوست ۲۰۲۱) به شرح زیر خواهد بود.

پروازهای برگشت در مسیر آنکارا تهران
مسیر پرواز روزهای پرواز شماره پرواز شماره پرواز
آنکارا – تهران یکشنبه W5119 ۱۱:۰۰
آنکارا – تهران چهارشنبه W5119 ۱۱:۲۵

 

رزرو هتل‌های آنکارا

باتوجه به جدول بالا پروازهای رفت و برگشت به آنکارا دو روز در هفته صورت می‌گیرد. روزهای یکشنبه و چهارشنبه شرکت هواپیمایی ماهان مسیر پروازی به سمت آنکارا – تهران یا تهران – آنکارا دارد. تغییرات این برنامه از سوی شرکت هواپیمایی ماهان سبب شده که نظم و برنامه‌ریزی برای مسافران این ایرلاین رقم بخورد. بنابراین پروازهای تهران آنکارا ماهان ایر در مسیر رفت در ساعات ۸ و ۸:۲۵ صبح انجام می‌شود. همچنین پروازهای برگشت در مسیر آنکارا تهران در ساعات ۱۱ و ۱۱:۲۵ صبح صورت می‌گیرد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید