فرودگاه میلاس بدروم

فرودگاه بدروم( Milas–Bodrum Airport) در سال ۱۹۹۸ با اتمام ترمینال بین‌المللی فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرد و به دلیل قرار داشتن بین دو شهر بدروم و میلاس در ترکیه با نام فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم نیز شناخته شده است. فرودگاه میلاس بدروم به دلیل توریستی بودن شهر بدروم و اوج ترافیک مسافری در فصل تابستان به یکی از شلوغ‌ترین و مهمترین فرودگاه‌های ترکیه تبدیل شده است.

ترمینال ها و امکانات فرودگاه میلاس بدروم

فرودگاه بین‌المللی بدروم دو ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی دارد. ترمینال اصلی سال ۲۰۰۰ میلادی برای پروازهای بین‌المللی به بهره‌برداری رسید که با ساخت ترمینال جدید برای پروازهای بین‌المللی در سال ۲۰۱۲ تغییر کاربری داد و هم اکنون برای پروازهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترمینال پروازهای داخلی سالانه میزبان بیش از ۲میلیون نفر است و در ترمینال بین‌المللی بیش از ۵میلیون مسافر در تردد هستند که این تعداد در فصل تابستان و اوج سفرها افزایش می‌یابد.

از جمله امکانات موجود در فرودگاه می‌توان سالن‌های مخصوص افراد سیگاری، راهروی ارتباطی میان دو ترمینال، باجه‌های بانکی، مرکز پزشکی، پارکینگ، دستگاه‌های خود پرداز، رستوران، کافی شاپ و فروشگاه را نام برد.

فروشگاه ترمینال فرودگاه بدروم
فرودگاه میلاس بدروم

گارانتی خرید بلیط ارزان بدروم

حمل و نقل در فرودگاه میلاس بدروم

مسئولین فرودگاه بدروم با توجه به موقعیت مکانی فرودگاه، وسایل حمل و نقل مختلفی را برای تردد راحتتر مسافرین از فرودگاه به مرکز شهر و بالعکس فراهم کرده‌اند.

اتوبوس: اتوبوس‌های عمومی فرودگاه و اتوبوس‌های شرکت هاواس در تمام ساعات در حال جابه‌جایی مسافران از فرودگاه به مرکز شهر بدورم هستند. همچنین برای تردد آسانتر مسافرین بین دو ترمینال، هر یک ساعت تعدادی از این اتوبوس‌ها مسافران را از ترمینال داخلی به ترمینال خارجی و بالعکس انتقال می‌دهند.

تاکسی: تاکسی‌های فرودگاه میلاس در مقابل ترمینال‌های داخلی و خارجی مستقر بوده تا مسافرین را به مرکز شهر و یا مقصد مدنظرشان برسانند.

کرایه خودرو: در فرودگاه میلاس بدروم باجه‌هایی برای کرایه خودرو وجود دارد تا افرادی که تصمیم دارند با خودروی شخصی به شهر بدروم بروند، بتوانند اتومبیل مدنظر خود را انتخاب و کرایه کنند.

بدروم سالانه میزبان گردشگران و مسافرین بسیاری است که از شهرهای داخلی و خارجی با پروازهای داخلی و خارجی و ایرلاین‌های بین‌المللی، این شهر را به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. در فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم ایرلاین‌های بسیاری مثل ترکیش ایرلاین، ایزی جت، پگاسوس ایرلاینز، لوفتهانزا و اطلس جت مشغول جابه‌جایی مسافرین از شهرهای داخلی و خارجی بسیاری مثل استانبول، آنتالیا، آنکارا، ازمیر، آمستردام، تهران، لندن، فرانکفورت، مسکو، پراگ، استکهلم، کیف، سن پترزبورگ، هامبورگ، مونیخ، دوسلدورف و … هستند. در سفر به بدروم حتما در یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره بدروم اقامت کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای سفر به بدروم

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید