سان اکسپرس ایرلاین ارزان قیمت ترکیه

0
6280
هواپیمایی سان اکسپرس
هواپیمایی سان اکسپرس

درباره هواپیمایی سان اکسپرس

سان‌ اکسپرس (SunExpress) ، هواپیمایی ارزان قیمت ترکیه،  با کد یاتا XQ در سال ۱۹۸۹ با سرمایه گذاری مشترک هواپیمایی لوفت هانزا و ترکیش ایرلاینز تاسیس شد، و از آن زمان تاکنون به عنوان ایرلاینی ایمن و مجهز و راحت، موقعیت خود را در اروپا گسترش داده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین ایرلاین ها در ترکیه و آلمان پروازهایی را به سراسر جهان انجام می دهد. سان اکسپرس سالیانه ۹ میلیون مسافر را جابجا می کند. و معتقد است بدون همکاری و داشتن روابط نزدیک با مجریان تورهای مسافرتی، آژانس های مسافرتی، و مشتریان وفادار، نمی تواند به اهداف خود برسد.

رزرو آنلاین بلیط هواپیمای سان‌اکسپرس 
هواپیمایی سان اکسپرس

دفتر مرکزی و قطب اصلی سان اکسپرس فرودگاه آنتالیا و در منطقه ریویرا است. مقر مهم دیگر آن، فرودگاه عدنان مندرس شهر ازمیر است. سان‌اکسپرس از ۲۱ فرودگاه ترکیه و بیش از ۱۵ فرودگاه در آلمان به سراسر جهان پرواز دارد. بیش از ۴۰۰۰ پرسنل در خدمت این شرکت هواپیمایی هستند. سان اکسپرس ایرلاینی موفق و رو به رشد است.

در حال حاضر، سان‌اکسپرس بیش از ۱۲۰۰ پرواز در هفته انجام می دهد. این ایرلاین قصد دارد تا سهم بازار خود را در بیش از ۸۰ مقصد در ترکیه و ۲۰ کشور در اروپا و آفریقای شمالی گسترش دهد. به این ترتیب برنامه این ایرلاین با ایجاد مقاصد بیشمار در محدوده مدیترانه، مصر، بلغارستان، و دریای سرخ تکمیل خواهد شد.

 ناوگان هوایی

ناوگان هوایی سان اکسپرس
ناوگان هوایی سان اکسپرس

در حال حاضر، ناوگان هوایی سان اکسپرس با ۷۵ فروند هواپیما در ناوگان خود یکی از مدرن ترین هواپیماها را در سراسر اروپا دارد. این ناوگان شامل ۶۸ فروند هواپیمای بوئینگ B737-800 و ۷ فروند ایرباس A330-200 می باشد. اولین هواپیمای B737-MAX 8 امسال به ناوگان این هواپیمایی اضافه می شود. و تا سال ۲۰۲۴ هر سال ۵ فروند هواپیما به ناوگان این ایرلاین افزوده خواهد شد. سان اکسپرس یکی از جوانترین و مدرن ترین هواپیماها را در ناوگان خود دارد.

کیفیت و ایمنی

ایمنی سان اکسپرس
ایمنی سان اکسپرس

سان اکسپرس دارنده گواهینامه هایی مانند ایزو ۹۰۰۱( مدیریت کیفیت)، ایزو ۱۰۰۰۲( رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات)، ایزو ۱۴۰۰۱( مدیریت زیست محیطی)، OHSAS 18001( مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) و ایزو ۲۷۰۰۱ ( مدیریت امنیت اطلاعات) است. همچنین این هواپیمایی، در حسابرسی ایمنی عملیاتی یاتا( استانداردهای ایمنی بالا) همکاری می کند.

مسیرهای پروازی

مسیرهای پروازی سان اکسپرس
مسیرهای پروازی سان اکسپرس

در حال حاضر سان‌اکسپرس به بیش از ۵۰ فرودگاه در قاره های آسیا، اروپا و آفریقا پرواز مستقیم دارد. از مهمترین مقاصد پروازی این ایرلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد: وین، بروکسل، وارنا، پراگ، کپنهاگ، مصر، فرانسه، آلمان، بوداپست، ایتالیا، لبنان، هلند، اوسلو، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس، و پروازهای داخلی به سراسر ترکیه دارد.

همچنین پروازهای سان اکسپرس به ایران، به مقصد فرودگاه امام خمینی انجام می شوند.

کلاس های پروازی

کترینگ سان اکسپرس
کترینگ سان اکسپرس

سان کافه( سرویس کترینگ سان اکسپرس) مسئولیت پذیرایی از مسافران را بر عهده دارد. در کترینگ سان اکسپرس انواع ساندویچ، غذای گرم و سرد و نوشیدنی سرو می شود. پکیج های غذایی سان کافه با توجه به کلاس پروازی شما بسته می شود اما اگر بخواهید غذای دیگری سفارش بدهید، می توانید از منوی سان کافه استفاده کنید. منوی سان کافه در پاکت پشت صندلی جلویی شما قرار دارد.

سرویس های سان کافه با توجه به کلاس های پروازی سان اکسپرس به صورت زیر است.

سان اکو

در این سرویس، پکیج پذیرایی ساده به مسافران ارائه می شود.

سان کلاسیک

در این سرویس با ساندویچ های خوشمزه، شکلات و نوشیدنی های غیرالکلی از مسافران پذیرایی می شود.

سان پرمیوم

در این سرویس می توانید از خوردن غذای گرم با کیفیت و انتخاب یک نوشیدنی از بین دو نوشیدنی لذت ببرید.

میزان حمل بار مجاز

میزان بار مجاز در سان اکسپرس
میزان بار مجاز در سان اکسپرس

میزان حمل بار مجاز در هواپیمایی سان اکسپرس به صورت زیر است:

در پروازهای بین المللی:

  • سان اکو: ۲۰ کیلوگرم
  • سان کلاسیک: ۲۵ کیلوگرم
  • سان پرمیوم: ۳۰ کیلوگرم

در پروازهای داخلی:

  • سان اکو: ۳۰ کیلوگرم
  • سان کلاسیک: ۳۵ کیلوگرم
  • سان پرمیوم: ۴۰ کیلوگرم

سرویس چک – این آنلاین

چک این آنلاین سان اکسپرس
چک این آنلاین سان اکسپرس

شرکت هواپیمایی سان اکسپرس مانند بسیاری از ایرلاین های دیگر برای رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات بیشتر به آن ها سرویس چک – این آنلاین را در اختیار آن ها قرار می دهد. در این صورت مسافران می توانند از ۲۴ ساعت تا ۱ ساعت قبل از پرواز به صورت آنلاین چک – این را انجام دهند. در صورتی که بلیط هواپیمای خود را مستقیما از سان‌اکسپرس خریداری کرده باشید، با نام کاربری و یا شماره بلیط می توانید چک – این آنلاین را انجام دهید. اما در صورتی که بلیط خود را از طریق آژانس های هواپیمایی خریداری کرده باشید، با داشتن شماره پرواز خود می توانید در تمامی فرودگاه های ترکیه، برخی فرودگاه های آلمان، آمستردام و وین، به صورت آنلاین چک – این را انجام دهید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید