آشنایی با بهترین هتل های باکو

0
5139
آشنایی با بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

معرفی بهترین هتل های باکو

صنعت توریسم در کشور آذربایجان به سرعت در حال رشد است و تعداد گردشگران در این کشور هر روز بیشتر می‌شود. فرهنگ شرقی و زندگی مدرن، تاریخ جالب و غذاهای رنگارنگ و محلی در کنار رستوران های لوکس، ترکیب جالبی از سنت و مدرنتیه را در این کشور به وجود آورده است.

اما با وجود پیشرفت های زیاد این کشور اقامت در محلی مناسب همواره نگرانی بسیاری از مسافران است. اگر شما هم یکی از مسافران باکو هستید، پس با فلای تودی همراه باشید تا برای اقامتی راحت و مناسب در این شهر،‌ شما را با بهترین هتل های باکو آشنا کنیم. برای رزرو سریع و راحت هر هتل کافی است که روی نام آن کلیک کنید و اگر هتل مد نظر شما در این مطلب موجود نیست کافی است که برای رزرو هتل باکو در سایت فلای تودی اقدام کنید.

بهترین هتل های ۵ ستاره باکو

  هتل بوتیک ۱۹ باکو( Boutique 19 Hotel)

هتل بوتیک 19 باکو - بهترین هتل های باکو
هتل بوتیک ۱۹ باکو یکی از بهترین هتل های باکو

این هتل یکی از بهترین هتل های باکو آذربایجان است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تمام روز را در هتل بگذرانید، هتل بوتیک ۱۹ مخصوص شما است. شما می‌توانید از تلویزیون، حمام شخصی، قهوه ساز و وای فای رایگان در اتاقتان لذت ببرید. اگر خسته شدید می توانید به استخر، اسپا و سالن ماساژ بروید. البته مراقب باشید که برای صبحانه بیدار شوید. غذاهای این هتل ۵ ستاره، بین المللی هستند و حتمآ از امتحان کردن آن‌ها لذت می‌برید.

هتل ۵ ستاره بوتیک ۱۹ باکو در نزدیکی قلعه دختر واقع شده است و کمتر از ۱ کیلومتر از قصر شیروان شاه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا پارک آپلند ۱٫۹ کیلومتر، تا میدان فواره‌ها ۲٫۱ کیلومتر و تا موزه فرش آذربایجان ۲٫۹ کیلومتر است. بنابراین اگر به دنبال یک هتل خوب در نزدیکی جاذبه های گردشگری باکو هستید، بوتیک ۱۹ بهترین انتخاب است.

خرید بلیط ارزان هواپیما باکو
اتاق های هتل بوتیک 19- بهترین هتل های باکو
اتاق های هتل بوتیک ۱۹ باکو

پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران است و کارمندان آن به دو زبان آذربایجانی و انگلیسی صحبت می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این هتل محبوبیت آن بین زوج های جوان است. پس اگر فکر گذراندن ماه عسل در باکو هستید، بد نیست نگاهی به این هتل بیندازید.

امتیاز: ۹٫۴

آدرس: Aziz Aliyev street 19, AZ1005 Baku, Azerbaijan

map 1

 هتل گرند هتل اروپا ( Grand Hotel Europe)

هتل گرند هتل اروپا - بهترین هتل های باکو
هتل گرند هتل اروپا یکی از بهترین هتل های باکو

اگر به دنبال بهترین هتل های ساحلی باکو هستید، هتل ۵ ستاره گرند هتل اروپا مخصوص شما است. اقامت در این هتل هم فال است و هم تماشا. از سمتی در نزدیکی مرکز تجاری بین‌المللی قرار دارد و از سمتی پنجره‌هایش رو به دریای خزر باز می‌شود.

شما می‌توانید همان‌طور که در بالکن ایستاده‌اید و از تماشای دریا لذت می‌برید، روزتان را با نوشیدن یک آب میوه خنک از مینی بار هتل لذت بخش‌تر کنید. بعد از می‌توانید به رستوران بروید و از غذاهای محلی آذربایجان یا غذاهای بین‌الملی مطابق با سلیقه‌تان لذت ببرید.

اتاق های هتل گرند هتل اروپا-بهترین هتل های باکو
اتاق های هتل گرند هتل اروپا

پیشنهاد می‌کنیم بعد از خوردن یک میان وعده روی بالکن به اسپا، سونا یا سالن ماساژ هتل بروید. اگر اهل ورزش هستید بد نیست نگاهی به سالن ورزشی مجهز این هتل بیندازید. البته اگر به دریا نمی‌روید شاید آفتاب گرفتن در استخر روباز هتل گزینه خوبی برای گذارندن ظهر باشد.

گرند هتل اروپا به عنوان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره باکو به راحتی شما از همه جهات فکر کرده است. از فرودگاه حیدر علی‌اف تا گرند هتل اروپا، فقط ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله است و مسافرها می‌توانند از پارکینگ شخصی این هتل به صورت رایگان استفاده کنند.

امتیاز: ۹٫۲

وب سایت

آدرس: Tbilisi Prospekt 20, AZ1078 Baku, Azerbaijan

map 1

هتل فور سیزن باکو( Four Seasons Hotel Baku)

هتل فور سیزن باکو - بهترین هتل های باکو
هتل فور سیزن باکو یکی از بهترین هتل های باکو

هتل فور سیزن یکی از بهترین هتل های باکو در مرکز شهر است. دوست دارید پنجره اتاقتان رو به دریای خزر باز شود یا به شهر قدیمی باکو؟ هتل فور سیزن با قرار گرفتن در محدوده کاخ شیروانشاه بهترین نما از شهر باکو را به شما نشان می‌دهد.

اتاق‌های این هتل ۵ ستاره طراحی مدرن و منحصربه‌فردی دارند و شما می‌توانید همان‌طور که از قهوه یا چای بعد از ظهر لذت می‌برید از بالکن غروب خورشید را روی دریای خزر تماشا کنید. بعد از تماشای غروب بد نیست سری به رستوران هتل بزنید. رستوران این هتل غذاهای ایتالیایی فوق‌العاده‌ای دارد.

اگر به دنبال آرامش هستید، هتل فورسیزن همه‌چیز را برای یک سفر عالی به باکو آماده کرده است. استخر روباز، اسپا، سونا و ماساژ برای لذت بردن شما از باکو آماده هستند.

اتاق های هتل فور سیزن باکو- بهترین هتل های باکو
اتاق های هتل فور سیزن باکو

اما این همه چیزی نیست که هتل فورسیزن را به یکی از بهترین هتل های ساحلی باکو تبدیل کرده است. این هتل از مرکز خرید ژارک بولوار فقط ۲ دقیقه و از مرکز خرید پورت باکو ۶ دقیقه فاصله دارد. از سمتی اگر عاشق فضای هنری باکو باشید می‌توانید با یک پیاده روی ۵ دقیقه‌ای خودتان را از هتل به موزه هنر باکو برسانید. فاصله فور سیزن از فرودگاه حیدر علی‌اف فقط ۳۰ کیلومتر است و شما می‌توانید در کمتر از نیم ساعت به راحتی از فرودگاه به هتل بیایید.

امتیاز: ۹٫۷

وب سایت

آدرس: Neftchilar Avenue 1, AZ1095 Baku, Azerbaijan

بهترین هتل های ۴ ستاره باکو

map 1

۴٫ هتل پرمییر اولد گیتز باکو( Premier Old Gates)

 هتل پرمییر اولد گیتز - بهترین هتل های باکو
هتل پرمییر اولد گیتز یکی از بهترین هتل های باکو

با هر وسیله ای که بخواهید خودتان را به باکو برسانید، هتل پرمییر اولد گیتز باکو به شما نزدیک است. فاصله این هتل تا فرودگاه حیدرعلی اف ۳ کیلومتر است. با ایستگاه قطار فقط ۳ کیلومتر فاصله دارد و برای رسیدن از این هتل تا ایستگاه مترو ایچری شهر فقط به سه دقیقه زمان نیاز دارید. البته اگر بخواهید به قلعه دختر بروید با یک پیاده روی ۳۰۰ متری به آن می‌رسید.

هتل پرمییر اولد گیتز، یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره باکو است. پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، دستگاه تهویه هوا، مینی بار،‌کتری برقی،‌ ماهواره و حمام با سشوار از جمله امکاناتی هستند که هتل پرمییر اولد گیتز باکو در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌براین اگر دوست داشته باشید صبحانه را در بالکن میل کنید، کافی است به پرسنل اطلاع دهید تا صبحانه بسته بندی شده را برایتان به اتاق بیاورند.

 اناق های هتل پرمییر اولد گیتز - بهترین هتل های باکو
اتاق های هتل پرمییر اولد گیتز باکو

امتیاز: ۹

وب سایت

آدرس: Kichik Gala Street 8/1, AZ1003 Baku, Azerbaijan

map 1

هتل باکو ویاگا( Baku Voyage Hotel)

1 13
اتاق های هتل باکو ویاگا

هتل باکو ویاگا از بهترین هتل های ساحلی باکو است و شما می‌توانید با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای از این هتل به دریای خزر برسید. این هتل مثل بیشتر هتل های ساحلی در باکو نمای عجیبی دارد. از طرفی به دریا وصل می‌شود و از طرفی نمای شهر قدیمی و شب‌های روشن باکو را به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون، حمام اختصاصی، مینی بار، آرایشگاه، خشکشویی، رستوران و کافه از جمله امکاناتی هستند که برای لذت بردن بیشتر از اقامت در کنار دریا در هتل باکو ویاگا وجود دارند. البته با وجود همه امکانات مهم‌ترین چیزی که هتل باکو ویاگا را به یکی از بهترین هتل های باکو تبدیل می‌کند، موقعیت جغرافیای ویژه این هتل در قلب باکو است.

امتیاز: ۸٫۲

آدرس: Qurban Abbasov st.12, Sabayil, Azerbaijan

بهترین هتل های ۳ ستاره باکو 

هتل سون بوتیک باکو( Seven Boutique Hotel Baku)

هتل سون بوتیک - بهترین هتل های باکو
هتل سون بوتیک یکی از بهترین هتل های باکو

هتل سون بوتیک، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره باکو است. این هتل در نزدیکی میدان فواره‌ها، قلعه دختر و کاخ شیروان شاه قرار گرفته است. علاوه‌براین برج های شعله باکو فقط ۲ کیلومتر با هتل سون بوتیک فاصه دارند.

قرار گرفتن سون بوتیک در قلب این شهر و زیبایی و قیمت‌به‌صرفه، آن را به یکی از مناسب ترین هتل های باکو تبدیل کرده است. یک هتل خوب که مجهز به تلویزیون صفحه تخت، میز،‌ حمام شخصی و ‌رختکن است و از همه مهم‌تر اتاق‌هایش نمای زیبایی از شهر قدیم باکو را به نمایش می‌گذارند. تماشای شب‌های روشن باکو از پنجره‌های این هتل تجربه تکرارنشدنی از باکو برایتان به یادگار خواهدگذاشت.

صبحانه‌های هتل سون بوتیک در بین مسافران محبوب است. حتی اگر گیاه‌خوار هستید نگران نباشید، سون بوتیک برای گیاه‌خواران صبحانه مخصوص دارد. اما جالب‌ترین دلیلی که نام سون بوتیک را در فهرست بهترین هتل های باکو جا داده است هیچ کدام از این‌ها نیست! هتل سون بوتیک هتل محبوب دوچرخه سوارها است. این هتل امکانات دوچرخه سواری دارد و مسافران می‌توانند در هتل دوچرخه کرایه کنند.

اتاق های هتل سون بوتیک باکو- بهترین هتل های باکو
اتاق های هتل سون بوتیک باکو

به غیر از زبان ترکی، اگر انگلیسی یا عربی بلد باشید به راحتی می‌توانید با پرسنل این هتل ارتباط برقرار کنید.

امتیاز: ۹٫۱

آدرس: Islam Safarli Street, AZ1005 Baku, Azerbaijan

map 1

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید