پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز تهران – دوحه – تهران هنوز برقرار است

0
8751
پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز
پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز

برقراری پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز

با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی از ایرلاین‌ها پروازهای خود را به ایران کنسل کردند. هواپیمایی قطر نیز یکی از شرکت‌های هواپیمایی است که قوانین سخت گیرانه‌ای را برای مسافران ایرانی در نظر گرفته است. با توجه به این قوانین تمامی پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز بین ایران و قطر تا تاریخ ۳۰ اپریل ۲۰۲۰ لغو شده است. با این حال قطر ایرویز در حال حاضر برای جابجایی مسافران ایرانی بین قطر و ایران هنوز روزانه یک پرواز برقرار می‌کند. این پروازها با شماره‌های پروازی ۴۹۱ و ۴۹۸ انجام می‌شوند. پروازهای شماره ۴۹۱ هر روز از مبدا تهران به مقصد دوحه انجام می‌شوند. همچنین پروازهای شماره ۴۹۸ هر روز از مبدا دوحه به مقصد تهران انجام می‌شوند. این پروازها با شرایط زیر تا تاریخ ۳۰ اپریل برقرار هستند:

۱. تمامی مسافرانی که مقصد نهایی آن‌ها کشور قطر می‌باشد و تاریخ پرواز آن‌ها تا ۳۱ مارچ است، ۱۴ روز را در قرنطینه به سر خواهند برد.

۲. مسافرانی که مدت انتظار آن‌ها در شهر دوحه به عنوان شهر ترانزیت، بیشتر از حالت معمول است که طبق روال عادی قطر مشمول دریافت هتل رایگان می‌باشند، این سرویس بابت شیوع ویروس کرونا به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

۳. فقط مسافرینی که به/ از ایران به فرودگاه بین المللی حمد قطر سفر می‌کنند و مقصد نهایی آن‌ها قطر نباشد اجازه سفر به قطر را خواهند داشت.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به دوحه و یا از دوحه به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید