پرواز فوق العاده تهران مینسک ایران ایر

0
3009
پرواز فوق العاده تهران مینسک ایران ایر
پرواز فوق العاده تهران مینسک ایران ایر

 پرواز فوق العاده تهران مینسک ایران ایر بیستم تیر ماه انجام می‌شود

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر “هما” برقراری پرواز فوق العاده تهران مینسک خبر داد. در پی شیوع ویروس کرونا در حال حاضر امکان سفر به کشور بلاروس وجود ندارد، اما هواپیمایی ایران ایر با توجه به تقاضای شماری از هموطنان مقیم خارج از ایران و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، مجوز پرواز فوق العاده‌ای را در مسیر تهران مینسک دریافت کرده است تا بدین ترتیب با انجام پروازی فوق العاده، به انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور بپردازد.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما مینسک

بر این اساس پرواز فوق العاده تهران مینسک ایران ایر در روز بیستم تیر ماه سال جاری برابر با ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ انجام خواهد شد.

پرواز فوق العاده تهران مینسک ایران ایر در مسیر رفت به شماره پروازی IR5397 روز جمعه بیستم تیرماه ۹۹ رأس ساعت ۶:۳۰ از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و رأس ساعت ۹:۳۵ همان روز در فرودگاه دبی (MSQ) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی ایران ایر در مسیر مینسک تهران به شماره پروازی IR5396 در همان روز جمعه برابر با ۲۰ تیر ماه ۹۹ رأس ساعت ۱۰:۵۰ از فرودگاه مینسک (MSQ) حرکت کرده و رأس ساعت ۱۶:۴۰ در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر از تهران به مینسک و از مینسک به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید