پروازهای مستقیم تهران کوالالامپور ماهان ایر

0
8245
پروازهای مستقیم تهران کوالالامپور
پروازهای مستقیم تهران کوالالامپور

پروازهای مستقیم تهران کوالالامپور ماهان ایر برقرار است

در حال حاضر برای مسیر تهران – کوالالامپور – تهران هواپیمایی قطر ایرویز تمامی روزهای هفته پروازهایی را برقرار کرده است. بنابراین مسافرانی که می‌خواهند از تهران به کوالالامپور و یا بالعکس سفر کنند می‌توانند از پروازهای غیر مستقیم قطر ایرویز بهره ببرند. پروازهای کوالالامپور قطر ایرویز، در قالب مسیر دوحه – تهران – کوالالامپور و بالعکس انجام می‌شوند. اما هواپیمایی ماهان برای رفع مشکل مسافرانی که قصد سفر مستقیم از تهران به کوالالامپور را دارند پروازهایی را تداک دیده است. پروازهای مستقیم تهران کوالالامپور ماهان ایر هر هفته یکبار انجام می‌شوند.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما کوالالامپور

طبق اظهارات رییس کل اداره مهاجرت مالزی، داتوک خیرول زیمی، که درتاریخ ۲۶ ژوئن سال ۲۰۲۰ در وب سایت new straits times منتشر شده است، از این پس افراد دارای شرایط زیر بدون نیاز به اخذ مجوز می توانند وارد کشور مالزی شوند:
۱- دارندگان اقامت دایمی PR
۲- افراد دارای روادید کاری (category 1)
۳- کسانی که دارای روادید تلنت هستند. (RP-T)
۴- همسر و فرزندان اتباع مالزی
۵- همسر و فرزندان موارد ۲ و ۳ که روادید وابسته دارند. (Dependence Pass)

ویزا مالزی

لازم به ذکر است ورود افراد دارای شرایط بالا به مالزی به شرط معتبر بودن روادید امکان پذیر است و در صورتی که روادید آن ها منقضی شده باشد می بایست ابتدا نسبت به اخذ مجدد آن اقدام کنند.
افراد دارای انواع دیگر روادید برای ورود به کشور مالزی باید تصویر گذرنامه و سایر مدارک مربوطه را به ایمیل kpi@imi.gov.my ارسال کرده و نسبت به اخذ مجوز ورود اقدام نمایند.

بر این اساس پروازهای رفت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران کوالالامپور به شماره پروازی W5083 روزهای جمعه راس ساعت ۲۲:۳۰ از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و راس ساعت ۱۰:۰۰ روز بعد در فرودگاه کوالالامپور (KUL) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی ماهان در مسیر کوالالامپور تهران به شماره پروازی W5082 روزهای شنبه راس ساعت ۱۲:۰۰ از فرودگاه کوالالامپور (KUL) حرکت کرده و راس ساعت ۱۶:۳۰ همان روز به وقت محلی در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ماهان ایر از تهران به کوالالامپور و از کوالالامپور به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید