بخشنامه های پروازهای خارجی کیش ایر

2
3212
بخشنامه های پروازهای خارجی کیش ایر
بخشنامه های پروازهای خارجی کیش ایر

بخشنامه های پروازهای خارجی کیش ایر

در این مطلب می‌توانید تمامی بخشنامه های پروازهای خارجی کیش ایر را از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ به بعد دنبال نمایید.

بخشنامه های هواپیمایی کیش ایر – سال ۱۴۰۱

شرایط ورود به کشور قزاقستان

تاریخ بخشنامه: ۱۴۰۱/۰۱/۱۵

مقررات سفر به کشور قزاقستان و رعایت پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به شرح ذیل است:

کلیه مسافران بالای ۵ سال می‌توانند با ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR COVID-19  در محدوده ۷۲ ساعت به پرواز و یا ارائه کارت واکسیناسیون کرونا که از آخرین نوبت آن حداقل ۱۴ روز و حداکثر ۶ ماه گذشته باشد، به این کشور سفر نمایند.

لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در آدرس https://health.behdasht.gov.ir   قابل بهره برداری است.

واکسن‎‌های مورد تایید فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم، سینوواک و اسپوتنیک است.

نتیجه منفی آزمایش PCR COVID-19  یا کارت واکسیناسیون کرونا باید به زبان انگلیسی ارائه گردد.

در صورت عدم رعایت شرایط فوق از پذیرش مسافران ممانعت به عمل خواهد آمد و مسئولیت آن بر عهده دفتر صادر کننده بلیت است.

بخشنامه های هواپیمایی کیش ایر – نیمه دوم سال ۱۳۹۹

شرایط جدید ستاد مقابله با کووید ۱۹ برای مسافرین ورودی به جزیره کیش از پروازهای بین المللی

تاریخ بخشنامه: ۹۹/۱۱/۲۷

پیرو اطلاع رسانی و بخشنامه‌های جدید ستاد ملی مقابله با کووید ۱۹ کلیه مسافران ورودی از کشور عمان، به جزیره زیبای کیش، میبایست تست PCR مجدد انجام دهند، لذا تا مشخص شدن نتیجه تست این مسافرین، باید در هتل فارابی کیش استقرار یابند و بعد از اعلام نتیجه منفی تست می‌توانند در جزیره کیش اقامت داشته باشند.

لازم به ذکر است مسافرین میبایستی تایید رزرواسیون هتل فارابی را داشته باشند.

توشه رایگان برای مسافران بیزینس کلاس

تاریخ بخشنامه: ۹۹/۱۱/۲۰

نظر به راه اندازی کلاس پروازی C (BUSINESS CLASS) در پروازهای شرکت هواپیمایی کیش، و ارائه خدمات بیشتر به این گروه از مسافرین و جلب رضایت آنان، توشه رایگان قابل حمل در پرواز ۳۰ کیلوگرم می باشد.

شرایط ورود مسافران طبق پروتکل های کووید ۱۶ در پروازهای خارجی و بین المللی

تاریخ بخشنامه: ۹۹/۱۱/۱۰

پیرو اطلاع رسانی ها و بخشنامه های قبلی و پیرو تصمیمات اتخاذ شده وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا مجدد تاکید می نماید همراه داشتن تست منفی PCR با اعتبار ۷۲ ساعت جهت کلیه مسافران ورودی و خروجی مبدا و مقصد در پروازهای خارجی الزامی می باشد. و در صورت عدم رعایت این بخشنامه و همراه نداشتن برگه تست منفی PCR کرونا، هواپیمایی کیش از پذیرش مسافران در هر یک از مبادی ورودی و خروجی ممانعت بعمل می آورد.

برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی کیش در مسیر جزیره کیش به دبی و بالعکس

تاریخ بخشنامه: ۹۹/۰۷/۱۰

شرکت هواپیمایی کیش از تاریخ ۱۴ مهر ماه سال جاری، براساس برنامه در روزهای دوشنبه هر هفته از جزیره زیبای کیش به دبی پرواز خواهد کرد.

با شیوع ویروس کووید – ۱۹، بسیاری از پروازهای بین المللی هواپیمایی کیش به مقاصد مختلف پروازی از جمله کشور امارات متوقف شد که با پیگیری های صورت گرفته و رفع محدودیت اعمال شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری امارات و صدور مجوز برای شروع مجدد پروازهای کیش ایر به مقصد دبی، از روز ۱۴ مهر ماه سال جاری، پرواز برنامه‌ای این شرکت از فرودگاه بین المللی جزیره کیش به مقصد فرودگاه بین المللی دبی انجام خواهد شد.

این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته، با شماره ۶۰۰۰ در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه ظهر فرودگاه جزیره کیش را ترک و بازگشت این پرواز با شماره ۶۰۰۱ در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه دبی وارد جزیره کیش خواهد شد.

گفتنی است همراه داشتن جواب منفی تست آزمایش PCR برای ویروس کویید – ۱۹ (کرونا) به زبان انگلیسی از ۷۲ ساعت مانده به پرواز الزامی بوده و از خروج مسافر فاقد برگه پاسخ آزمایش، ممانعت به عمل خواهد آمد و مسئولیت جا ماندن مسافر از پرواز بر عهده شخص مسافر خواهد بود.

لیست آزمایشگاه ها و مراکز معتبر مورد تایید شرکت هواپیمایی کیش :

۱. آزمایشگاه بیمارستان عرفان (تهران)

۲. آزمایشگاه رصد (تهران)

۳. آزمایشگاه دکتر اکبرزاده (مشهد)

۴. آزمایشگاه ونک (تهران)

۵. آزمایشگاه رازی (کرج)

۶. آزمایشگاه فرزام (همدان)

۷. آزمایشگاه جهاد دانشگاهی (مشهد)

۸. آزمایشگاه بیمارستان جزیره کیش

2 نظرات

    • با سلام،
      دوست عزیز برای اطلاع از وضعیت ممنوع الخروج بودن و استعلام آن می‌توانید به این “https://exitban.ssaa.ir/”لینک مراجعه کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید