بخشنامه های هواپیمایی آرمنیا

0
3150
بخشنامه های هواپیمایی آرمنیا
بخشنامه های هواپیمایی آرمنیا

بخشنامه های هواپیمایی آرمنیا

در این مطلب می‌توانید تمامی بخشنامه های هواپیمایی آرمنیا را از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۴ به بعد دنبال نمایید.

دانلود بخشنامه های آرمنیا – نیمه دوم سال ۱۳۹۸

دانلود بخشنامه های آرمنیا– نیمه اول سال ۱۳۹۹

دانلود بخشنامه های آرمنیا – نیمه دوم سال ۱۳۹۹

بخشنامه های هواپیمایی آرمنیا – نیمه اول سال ۱۴۰۰

صدور تست منفی PCR همراه با QR CODE

تاریخ بخشنامه ۱۴۰۰/۰۵/۱۶

به اطلاع کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی می رساند از مورخ ۱۸ مرداد ارائه تست منفی PCR می بایست همراه با QR CODE باشد. لذا مسافرینی که تست PCR  آنها بدون QR CODE باشد از پذیرش ایشان جهت پرواز ممانعت بعمل خواهد آمد.

از کلیه همکاران محترم خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی فوق به مسافران محترم اقدام نمایند.

پذیرش مسافران توانخواه

تاریخ بخشنامه: ۱۴۰۰/۰۵/۰۴

به اطلاع کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی می‌رساند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ مصادف ۲۷ جولای با توجه به محدودیت پذیرش مسافران توانخواه در مسیرهای تهران – ایروان – تهران و تبریز – ایروان – تبریز در هر پرواز تعداد ۲ نفر درخواست WCHR امکان‌پذیر می‌باشد که می‌بایست در هنگام رزرواسیون در سیستم نگهداری جا ثبت گردد.

مقتضی است ضمن رعایت کلیه مقررات به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برابر مراتب مشروحه فوق اقدام فرمایید. بدیهی است تبعات هرگونه اقدام خارج از این دستورالعمل متوجه دفتر صادرکننده بلیت خواهد بود.

تعرفه نظارت بر ایمنی مسافر

تاریخ بخشنامه: ۱۴۰۰/۰۴/۲۹

پیرو بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعرفه نظارت بر ایمنی مسافر (I6) در پروازهای بین‌المللی به اطلاع می‌رساند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ برابر ۲۰ جولای ۲۰۲۱ تعرفه موصوف پس از صدور بلیت غیرقابل استرداد می‌باشد.

لازم به ذکر است مسافر نوزاد (Infant)  از پرداخت این تعرفه معاف می‌باشد.

شرایط استرداد مسافرینی که تست PCR آنها مثبت شده

تاریخ بخشنامه: ۱۴۰۰/۰۲/۲۶

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مسافرینی که آزمایش PCR آنها از سوی آزمایشگاه‌های معتبر مثبت اعلام می‌گردد، میبایست تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز به دفاتر خدمات مسافرتی که بلیط تهیه نموده‌اند مراجعه و نسبت به استرداد کامل بلیط اقدام نمایند.

شایان ذکر است که بعد از ۲۴ ساعت مشمول جریمه NO-SHOW خواهد گردید. لذا خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی به مسافرین محترم اقدام نمایید.

بدیهی است پیامد ناشی از عدم رعایت دستورالعمل یاد شده و بروز هرگونه مشکل جهت مسافرین محترم به عهده دفاتر اقدام کننده خواهد بود.

شرایط و مقررات رزرواسیون

تاریخ بخشنامه: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند ابطال و هر گونه تغییر رزرواسیون در شناسه‌های نرخی می‌بایست ۲۴ ساعت قبل از انجام پرواز صورت گیرد در غیر اینصورت بلیط مزبور شامل جریمه مبلغ No-Show می‌گردد.

خاطر نشان می‌گردد انجام آزمایش PCR برای کلیه افراد بالای ۶ سال الزامی است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید