قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
بریل یا تابلوهای برجسته
مسیر بدون پله
دسترسی ویلچر به اتاقهای جلسه و کار
مسیر مناسب ویلچر
امکانات رفاهی
وندینگ ماشین/ دستگاه فروش خودکار
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
تفریحات و امکانات
چکاین سریع
چکاوت سریع
اینترنت
اینترنت رایگان
وایفای رایگان
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
غذا و نوشیدنی
صبحانه رایگان
تعداد رستورانها- ۲
قهوه / چای در فضاهای عمومی
خدمات تجاری
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان آلمانی
زبان پرتغالی
زبان فیلیپینی
زبان انگلیسی
چینی (ماندارین)
زبان ایتالیایی
زبان فرانسوی
زبان اسپانیایی
قوانین هتل Best Western Plus Hospitality House
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 عصر - 6:00 صبح
زمان خروج:
11:30 صبح
حداقل سن سرپرست:
21
دستورالعمل ها
هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
نام در کارت اعتباری مورد استفاده در چک در برای پرداخت هزینه های جانبی باید نام اصلی در رزرو اتاق مهمان باشد
این ملک کارت های اعتباری و کارت های بدهی را می پذیرد؛ نقد پذیرفته نمی شود
معاملات بدون پول نقد در دسترس هستند
احزاب در محل یا رویدادهای گروهی به شدت ممنوع است
ویژگی های ایمنی در این ملک شامل اشکارساز مونوکسید کربن، اشکارساز دود و محافظ پنجره است
این ملک دارای فضاهای بیرونی مانند بالکن ، پاسیو ، تراس است که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. اگر نگرانی دارید، توصیه می کنیم قبل از ورود با ملک تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آنها می توانند شما را در یک اتاق مناسب اسکان دهند
این ویژگی تایید می کند که ان را به دنبال شیوه های تمیز کردن و ضد عفونی We Care Clean (بهترین غربی)
لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
همه مهمانان باید به محض ورود ثبت نام کنند. هیچ بازدید کننده یا مهمان ثبت نشده در اتاق های مهمان مجاز نیست.
دستورالعمل های ویژه
کارکنان میز پذیرش به بدو ورود به ملک از مهمانان استقبال می کنند. برای هر گونه سوال، لطفا با استفاده از اطلاعات موجود در تاییدیه رزرو با ملک تماس بگیرید.