The preferred airport for Apollo Hotel Bratislava is Bratislava (BTS
NaN km - 0 min walk
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هتل آپولو
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
خدمات مهمان
خشکشویی / لباسشویی
دستیار تهیه تور/بلیط
خدمات مراسم عروسی
انبار چمدان
حمل کننده چمدانها
کارکنان مسلط به چند زبان
پذیرش ۲۴ ساعته
نگهبان ورودی
حمل و نقل
پارکینگ بدون سقف
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ شخصی (با پرداخت هزینه اضافه)
دسترسی
قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
خودپرداز / بانکداری
خدمات تجاری
اتاق جلسات
مرکز تجاری
اتاق کنفرانس
اینترنت
اینترنت رایگان
وایفای رایگان
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
خارج از مکان
تعداد بار ها- ۱
تعداد کافیشاپها - ۱
اتاق کنفرانس
تراس
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
قهوه / چای در فضاهای عمومی
اسپا
خدمات اسپا در محل
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
امکانات اسپا
سونا
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان چکی
زبان آلمانی
زبان روسی
زبان اسلواکی
زبان انگلیسی
زبان مجاری
قوانین هتل آپولو
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 عصر - نصف شب
زمان خروج:
11:00 صبح
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
نام در کارت اعتباری مورد استفاده در چک در برای پرداخت هزینه های جانبی باید نام اصلی در رزرو اتاق مهمان باشد
این ملک کارت های اعتباری را می پذیرد؛ نقد پذیرفته نمی شود
ویژگی های ایمنی در این ملک شامل یک اشکارساز دود است
این ملک دارای فضاهای بیرونی مانند بالکن ، پاسیو ، تراس است که ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. اگر نگرانی دارید، توصیه می کنیم قبل از ورود با ملک تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آنها می توانند شما را در یک اتاق مناسب اسکان دهند
دستورالعمل های ویژه
این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). مهمانان باید قبل از سفر با جزئیات ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس گیرند. کارکنان میز پذیرش به بدو ورود به ملک از مهمانان استقبال می کنند.