قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی به نگهبانی برای ویلچر
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
غذاخوری خصوصی/مخصوص زوجها
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
اتاق جلسات
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
فضای اتاق کنفرانس - 10968 فیت
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۲
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
امکانات رفاهی
آسانسور
سالن برگزاری مهمانی
روزنامه رایگان در لابی
صندوق امانات در پذیرش
خودپرداز / بانکداری
اسپا
اتاق اسپا
تفریحات و امکانات
امکان استفاده رایگان از مرکز تناسب اندام مجاور
اسپا با خدمات کامل
چکاوت سریع
سرگرمی
اسباببازیهای کودکان
بازیهای کودکان
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
زبان هایی که صحبت می شود
زبان آلمانی
زبان روسی
زبان پرتغالی
زبان یونانی
زبان انگلیسی
زبان ایتالیایی
زبان فرانسوی
زبان اسپانیایی
زبان عربی
زبان تایلندی
چینی (کانتونی)
زبان اوکراینی
زبان ژاپنی
چینی (ماندارین)
زبان لهستانی
زبان هلندی
امکانات اتاق
غذا و نوشیدنی
کاسه آب و غذا
قوانین هتل رزوود
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - 3:00 AM
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards; cash is not accepted
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 48 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Guests will receive an email 5 days before arrival with check-in instructions. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.