The preferred airport for Hilton Prague is Vaclav Havel Airport (PRG)
18.4 km - 0 min walk
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هتل هیلتون
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
خدمات مهمان
خشکشویی / لباسشویی
دستیار تهیه تور/بلیط
کارکنان مسلط به چند زبان
خدمات مراسم عروسی
انبار چمدان
حمل کننده چمدانها
پذیرش ۲۴ ساعته
سالن آرایش
نگهبان ورودی
امکانات رفاهی
گیفتشاپ
آسانسور
صندوق امانات در پذیرش
خودپرداز / بانکداری
تفریحات و امکانات
مرکز خرید در محل
پارکینگ دوچرخه
کلوپ سلامتی
اسپا با خدمات کامل
بدنسازی ۲۴ ساعته
حمل و نقل
پارکینگ (ظرفیت محدود)
خدمات ماشین شهری
ایستگاه شارژ ماشین برقی
پارکینگ سرپوشیده
پارکینگ بدون سقف
ترانسفر رایگان از فرودگاه
پارکینگ شخصی (با پرداخت هزینه اضافه)
اینترنت
وایفای رایگان
خارج از مکان
تعداد بار ها- ۳
تراس پشت بام
تعداد کافیشاپها - ۱
سالن پذیرش
ترانسفر رایگان از قطار
صندلی آفتاب استخر
خدمات مناسب خانواده
تعداد استخرهای سرپوشیده - ۱
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۲
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
خدمات تجاری
اتاق جلسات
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
دسترسی
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
غذاخوری خصوصی/مخصوص زوجها
غیرقابل دسترس برای ویلچر
سرگرمی
اسباببازیهای کودکان
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
امکانات اسپا
سونا
اتاق بخار
زبان هایی که صحبت می شود
زبان چکی
زبان آلمانی
زبان اسلواکی
زبان انگلیسی
امکانات اتاق
اتاق خواب
اسباب بازیهای نوزاد
قوانین هتل هیلتون
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - anytime
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
Cashless transactions are available
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of CleanStay (Hilton)
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the train station. To arrange pick-up, guests must contact the property 72 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property. For any questions, please contact the property using the information on the booking confirmation. The credit card used to book the reservation must be presented by the cardholder at check-in.