قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
اسپا قابل دسترس برای ویلچر
استخر قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
خدمات مناسب خانواده
تعداد استخرهای سرپوشیده - ۱
اسنک بار/اغذیه فروشی
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
فضای اتاق کنفرانس - 13388 فیت
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۴
تفریحات و امکانات
تفریحات شبانه
کلوپ سلامتی
اسپا با خدمات کامل
بدنسازی ۲۴ ساعته
چکاوت سریع
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
امکانات رفاهی
آسانسور
سالن برگزاری مهمانی
سالن رقص
امکان خرید رایگان مواد غذایی
صندوق امانات در پذیرش
اسپا
خدمات اسپا در محل
امکانات اسپا
اتاق بخار
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان آلمانی
زبان روسی
زبان پرتغالی
زبان یونانی
زبان انگلیسی
زبان ایتالیایی
زبان فرانسوی
زبان مجاری
زبان اسپانیایی
زبان عربی
زبان ژاپنی
چینی (ماندارین)
زبان لهستانی
زبان عبری
زبان دانمارکی
زبان ترکی
زبان هلندی
امکانات اتاق
غذا و نوشیدنی
کاسه آب و غذا
قوانین هتل ر
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - anytime
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
Cashless transactions are available
Safety features at this property include a fire extinguisher, a smoke detector, and a security system
This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of Lead with Care (Four Seasons)
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.