هتل لاله نیمروز زابل

هتل
6.2/10
سیستان و بلوچستان، زابل، چهار راه پادگان، بلوار فرودگاه، بعد از دانشگاه پیام نور

امکانات

رستوران
مشاهده همه
سیستان و بلوچستان، زابل، چهار راه پادگان، بلوار فرودگاه، بعد از دانشگاه پیام نور
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل لاله نیمروز زابل

هتل لاله نیمروز زابل (laleh nimrooz zabol) یکی از هتل های دو ستاره زابل است که در بلوار فرودگاه این شهر واقع شده. این هتل با اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت های سه نفره از مهمانان پذیرایی می‌کند و بسته به تعداد نفرات همراه خود می‌توانید یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کنید. این هتل در رده هتل های 2 ستاره قرار دارد اما امکانات و خدمات قابل قبولی به مسافران ارائه می‌دهد. برای مثال برخی از امکانات هتل شامل تلویزیون، یخچال و فریزر، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی خصوصی و غیره هستند. با رزرو هتل لاله زابل می‌توانید دسترسی نسبتا خوبی به جاذبه های گردشگری شهر داشته باشید.

مشخصات عمومی هتل

وضعیت دید هتلمحوطه هتل
تعداد اتاق‌ها15 اتاق
تعداد طبقات1 طبقه
تعداد تخت‌ها45 تخت
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

فاصله هتل لاله نیمروز زابل تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

ارگ محمدحسین خان نایروبی زابل

آتشکده کرکویه زابل

قلعه کهک کهزاد

کوه خواجه زابل

فرودگاه زابل

تالاب هامون

بانک ایران و انگلیس

بیمارستان تامی اجتمماعی هامون

ارگ جلال آباد زابل

دهانه غلامان زابل

قلعه سه کوهه زابل

قلعه رستم زابل

قلعه چهل دختران زابل

شهرسوخته زابل

امکانات هتل لاله نیمروز زابل

غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • کپسول آتش نشانی
  • امکانات رفاهی
  • پارکینگ روباز
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • کمد لباس
  • مبلمان (بعضی از اتاقها)
  • دمپایی
  • حمام
  • رستوران ایرانی
  • رستوران‌های هتل لاله نیمروز زابل
    رستوران
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    200 نفر
    سرویس دهی از 08:00 الی 22:00

    رزرو هتل لاله زابل

    با رزرو هتل لاله زابل، در یکی از بهترین هتل های سیستان و بلوچستان اقامت خواهید داشت. این هتل که یکی از هتل های دو ستاره زابل به شمار می‌آید در تلاش است تا با ارائه خدمات و امکانات رفاهی، توجه گردشگران و مسافران را به خود جلب کند. شهر زابل یکی از مقاصدی است که شاید کمتر به گوشتان خورده است اما این شهر مناطق بکر و ناشناخته ای دارد که لذت سفر به این شهر را چند برابر می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا با هتل لاله نیمروز زابل آشنا شوید.

    رزرو آنلاین هتل لاله نیمروز زابل در فلای تودی

    برای رزرو آنلاین هتل لاله نیمروز با بهترین قیمت کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (زابل) را انتخاب نموده و پس از وارد کردن تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا اتاق های هتل لاله زابل به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر با کلیک برروی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن خرید هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

    معرفی هتل لاله زابل

    هتل لاله نیمروز زابل یک گزینه خوب برای اقامت به شمار می‌آید. این هتل 15 واحد اقامتی دارد که در یک طبقه قرار گرفته‌اند. هتل لاله، محوطه‌ای ‌را هم برای بازی کودکان و گشت و گذار مهمانان در مدت اقامت آنها فراهم آورده تا لحظات خوبی را در این هتل سپری کنند. یکی از دلایل محبوبیت هتل لاله زابل، رفتار خوب و حرفه‌ای کارکنان هتل است که باعث شده تا مهمانان با خاطره‌ای خوش این هتل را ترک کنند.

    امکانات هتل لاله زابل

    با توجه به اینکه هتل نیمروز لاله دو ستاره است اما خدمات و امکانات قابل توجهی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از امکانات هتل لاله زابل می‌توان به پارکینگ، صبحانه، محوطه بازی، سرویس بهداشتی و... اشاره کرد. یکی از مزیت‌هایی که هتل لاله زابل در اختیار مسافران قرار می‌دهد، رستوران است. رستوران هتل لاله نیمروز زابل یکی از بهترین رستوران های سیستان و بلوچستان به حساب می‌آید که غذاهای خوش طعم و باکیفیتی را ارائه می‌دهد و خیال مسافران را از بابت غذا در سفر به زابل آسوده کرده است.

    اتاق های هتل لاله زابل

    برای اقامت در هتل لاله زابل، با توجه به تعداد نفرات خود و تاریخی که مد نظر دارید، می‌توانید یکی از اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت سه نفره را رزرو کنید. امکانات اتاق هتل لاله نیمروز زابل شامل، تخت، تلویزیون، یخچال و فریزر، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام می‌شود.

    قیمت هتل لاله نیمروز زابل

    هتل لاله یکی از هتل های اقتصادی و قیمت مناسب زابل به شمار می‌رود. هزینه رزرو هتل لاله در زابل با توجه به تاریخی که انتخاب می‌کنید و تعداد نفراتتان متغیر است اما با رزرو هتل از فلای تودی می‌توانید هتل لاله را با بهترین قیمت خریداری کنید. بهتر است بعد از مشخص شدن تاریخ سفر، قیمت اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین چک کنید.

    قوانین هتل لاله زابل 

    هتل لاله زابل هم برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل ها است که این قوانین عبارتند از:
    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -در هتل لاله زابل ساعت تحویل اتاق 12 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 14 ظهر در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی دارید می‌توانید با شماره تلفن هتل لاله نیمروز زابل، بخش رزرواسیون آن در ارتباط باشید.
    -قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

    فاصله تا جاذبه های گردشگری

    آدرس هتل لاله نیمروز زابل چهار راه پادگان، بلوار فرودگاه، بعد از دانشگاه پیام نور است و دسترسی خوبی با سایر جاذبه های گردشگری دارد.
    فاصله هتل تا شهر سوخته: 50 دقیقه با خودرو
    فاصله هتل تا قلعه چهل دختران: 46 دقیقه با خودرو
    فاصله هتل تا قلعه رستم زابل: 75 دقیقه با خودرو
    فاصله هتل تا قلعه سه کوهه: 45 دقیقه با خودرو
    فاصله هتل تا دهانه غلامان: 50 دقیقه با خودرو
    فاصله هتل تا ارگ جلال آباد زابل: 20 دقیقه با خودرو
    فاصله هتل تا قلعه مچی: 68 دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است. پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر می باشد. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت می باشد. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد. امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا و ... به شرط احراز محرمیت می باشد. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.