هتل جهانگردی بیرجند

هتل
5.9/10
خراسان جنوبی، بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبروی بیمارستان ارتش

امکانات

وای فای
لاندری
رستوران
آسانسور
پارکینگ
مشاهده همه
خراسان جنوبی، بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبروی بیمارستان ارتش
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل جهانگردی بیرجند

هتل جهانگردی بیرجند (Birjand Tourist Hotel)، یکی از هتل های سه ستاره شهر بیرجند است. این هتل که یکی از اقامتگاه‌های تحت نظر گروه بین‌المللی هتل‌های جهانگردی ایران است، نزدیک به 4 دهه سابقه خدمات دهی به مسافران شهر بیرجند را در کارنامه خود ثبت کرده است و همواره با بازبینی خدمات، سعی در ارتقا خود داشته است. هتل جهانگردی بیرجند آخرین بار در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. برای رزرو هتل جهانگردی بیرجند می‌توانید از بین 47 باب اتاق این هتل در انواع اتاق دو تخته،‌ سه تخته، چهار تخته و سوئیت دو نفره اقامتگاه مطلوب خود را انتخاب نمایید. سطح قیمت رزرو هتل جهانگردی بیرجند در مجموع ارزان و مقرون به صرفه است. با این حال در بیشتر روزهای سال این اتاق‌ها شامل تخفیف نیز می شوند. هتل جهانگردی بیرجند دسترسی بسیار خوبی به قلعه بیرجند، مدریه شوکتیه، یاغ و عمارت معصومیه، عمارت اکبریه،‌ مسجد جامع چهاردخت و بند تاریخی امیرشاه دارد.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1348
وضعیت دید هتلخیابان، محوطه هتل
تعداد اتاق‌ها47 اتاق
تعداد طبقات3 طبقه
تعداد تخت‌ها100 تخت
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله هتل جهانگردی بیرجند تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

باغ و عمارت رحیم آباد

فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند

پایانه مسافربری بیرجند

بیمارستان امام رضا

رستوران سنتی خانه پدری

کافه رستوران هفت خوان

موزه میراث پهلوانی

خانه تاریخی آراسته بیرجند

موزه لباس و منسوجات خراسان جنوبی

باغ امیرآباد

روستای نازدشت

باغ شوکت آباد

موزه مردم شناسی بیرجند

رشته کوه باقران

آبشار چهارده

روستای گازار

چشمه آب ترش سربیشه

پارک جنگلی بیرجند

آبشار گیوک بیرجند

بازار بیرجند

روستای خراشاد

بند امیر شاه بیرجند

قلعه فورگ

ارگ کلاه فرنگی بیرجند

بند دره بیرجند

باغ اکبریه بیرجند

قلعه بیرجند

قلعه تاریخی ماخونیک بیرجند

امکانات هتل جهانگردی بیرجند

امکانات رفاهی
  • پارکینگ
  • آسانسور
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • مبلمان
  • آباژور
  • سیستم اعلام حریق
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • حمام
  • سالن اجتماعات / کنفرانس
  • کافی نت
  • مینی بار (با هزینه)
  • فوتبال دستی
  • کافی شاپ
  • سشوار
  • سالن ورزشی (تردمیل / دوچرخه ثابت)
  • سالن صبحانه
  • رستوران ایرانی
  • غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • خدمات
  • وای فای
  • سایر خدمات
  • سیستم تهویه
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • کپسول آتش نشانی
  • خدمات نظافت
  • خدمات نظافت روزانه
  • لاندری
  • سایر امکانات
  • تلفن
  • رستوران‌های هتل جهانگردی بیرجند
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    600 نفر
    ناهار از 12:00 الی 15:00
    شام از 20:00 الی 22:00
    سالن صبحانه خوری
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    100 نفر
    سرویس دهی از 07:00 الی 09:00
    کافی‌شاپ‌های هتل جهانگردی بیرجند
    کافی شاپ هتل
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه 1-
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    25 نفر
    سرویس دهی از 17:00 الی 23:00

    رزرو هتل جهانگردی بیرجند

    با رزرو هتل جهانگردی بیرجند، سفری کوتاه و خاطره انگیز به شهر زیبای بیرجند در خراسان جنوبی داشته باشید. بیرجند یکی از شهرهای تاریخی ایران به شمار می‌آید که قدمت آن به پیش از اسلام باز می گردد. جاهای تاریخی و دیدنی این شهر، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده که برای بازدید از آنها به چند روزی اقامت در این شهر نیاز خواهید داشت. از بین هتل های بیرجند، ما به شما هتل جهانگردی بیرجند را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل با ارائه خدمات و امکانات رفاهی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در بیرجند به حساب می‌آید. در ادامه شما را با هتل جهانگردی آشنا خواهیم کرد.

    رزرو آنلاین هتل جهانگردی بیرجند در فلای تودی

    برای رزرو هتل جهانگرد بیرجند با بهترین قیمت کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (بیرجند) را انتخاب نموده و نام هتل جهانگردی بیرجند را وارد کنید. پس از انتخاب کردن تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا اتاق های هتل، به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر با کلیک برروی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن خرید، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

    معرفی هتل جهانگردی بیرجند

    هتل جهانگردی بیرجند یکی دیگر از هتل های ایرانگردی و جهانگردی به شمار می‌آید که فعالیت آن به سال‌ها قبل برمی‌گردد. این هتل در خیابان ارتش قرار گرفته که دسترسی راحت و نزدیکی به مرکز شهر و جاهای دیدنی بیرجند نظیر ارگ کلاه فرنگی، آرامگاه حکیم نزاری و مسجد چهار باغ دارد. مهمانسرای جهانگردی بیرجند در دو طبقه ساخته شده که دارای 42 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. این هتل به جهت بهبود ارائه خدمات و نوسازی در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت.

    امکانات هتل جهانگردی بیرجند

    هتل جهانگردی یکی از هتل های سه ستاره بیرجند محسوب می‌شود که برای آسایش و رفاه مهمانان خود، مجموعه کاملی از امکانات و خدمات را فراهم کرده است. با رزرو هتل جهانگردی بیرجند می‌توانید از امکانات هتل نظیر اینترنت رایگان، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایشی، رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، روم سرویس و سایر امکانات بهره مند شوید.

    کافی شاپ و رستوران هتل جهانگردی بیرجند

    هر شهری غذاهای محلی خود را دارد، غذاهای محلی بیرجند هم از این قاعده مستثنی نیستند. در رستوران هتل جهانگردی بیرجند می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی عالی سفارش دهید و در رستوران هتل که در طبقه همکف واقع شده، میل کنید. سالن صبحانه خوری هتل هم در طبقه همکف، آماده پذیرایی از مهمانان در وعده صبحانه خواهد بود. برای صرف یک عصرانه عالی هم می‌توانید در کافی شاپ هتل جهانگردی بیرجند، انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه را امتحان کنید.

    اتاق های هتل جهانگردی بیرجند

    برای اقامت در هتل جهانگردی بیرجند با توجه به تعداد همراهانتان می‌توانید یکی از اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت سه تخته را رزرو کنید. با رزرو هر یک از اتاق های هتل جهانگردی بیرجند می‌توانید از امکاناتی نظیر سشوار، سیستم سرمایش و گرمایشی، مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام، تراس (در برخی واحدها) و سایر امکانات در اتاق‌ها بهره مند شوید.

    قیمت هتل جهانگردی بیرجند

    هتل سه ستاره جهانگردی بیرجند با توجه به امکانات و خدماتی که به مهمانان و مسافران خود ارائه می‌دهد، دارای قیمتی متوسط است. البته رزرو هتل بیرجند با توجه به تاریخ سفر و نوع اتاقی که رزرو می‌کنید، متغیر خواهد بود. برای رزرو مهمانسرای جهانگردی بیرجند با تخفیف ویژه و ارزانتر از بورد هتل، می‌توانید بعد از خرید بلیط هواپیما بیرجند، اتاق موردنظر خود را در فلای تودی رزرو کنید. همچنین پیش از رزرو می‌توانید نظرات هتل جهانگردی بیرجند را که توسط مسافران قبلی، به صورت امتیاز در فلای تودی ثبت شده است را، مشاهده کنید.

    قوانین هتل جهانگردی بیرجند

    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -در هتل جهانگردی بیرجند ساعت تحویل اتاق 12 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 14 ظهر در نظر گرفته شده است.
    -قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید. در صورتی که نیاز به هماهنگی داشتید می‌توانید از طریق شماره تلفن هتل جهانگرد بیرجند، با بخش رزرو هتل، در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    ادرس هتل جهانگردی بیرجند در ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبروی بیمارستان بوعلی است. موقعیت این هتل در مرکز شهر، عبور و مرور مسافران را برای بازدید از جاهای دیدنی بیرجند راحت کرده است.
    -فاصله تا یمارستان ولی عصر: 8 دقیقه با خودرو 
    -فاصله هتل تا عمارت اکبریه: 9 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا آرامگاه حکیم نزاری: 9 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا مدرسه شوکتیه: 8 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا سینما فردوسی: 8 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا مسجد جامع چهار درخت: 9 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا پایانه مسافربری: ۶ دقیقه با خودرو 
    -فاصله هتل تا مسجد جامع توحید: 8 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا قلعه بیرجند: 10 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا باغ و عمارت معصومیه: 15 دقیقه با خودرو 
    -فاصله هتل تا پارک جنگلی: 12 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا عمارت شوکت آباد: ۱۰ دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی: 11 دقیقه با خودرو 
    -فاصله هتل تا بند تاریخی امیرشاه: ۱5 دقیقه با خودرو 
    -فاصله تا آبشار چهار دره: 15  دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود

    14:00

    زمان خروج

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 6 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.