هتل آپارتمان آرام اصفهان

هتل آپارتمان درجه 3
4.5/10
اصفهان، چهارباغ پایین، بین میدان شهدا و چهارراه تختی، نبش کوچه 16

امکانات

وای فای
مشاهده همه
اصفهان، چهارباغ پایین، بین میدان شهدا و چهارراه تختی، نبش کوچه 16
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل آپارتمان آرام اصفهان

مهمانپذیر آرام اصفهان (Aram Guesthouse) که آن را با نام هتل آپارتمان آرام می‌شناسند، در سال 1381 فعالیت خود را در ساختمانی 2 طبقه آغاز کرد. هر چند این مجموعه اقامتی برای ارتقا خدمات خود در سال 1394 مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان 1 طبقه است و از فضای آرامی بهره می‌برد. برای اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانید از بین 24 واحد اقامتی آن در انواع دو تخته دابل بدون پنجره، دو تخته دابل، دو تخته تویین، سه تخته، چهار تخته بدون پنجره و سوئیت چهار تخته کانکت، سوئیت دو خوابه شش تخته بدون پنجره و سوئیت دو خوابه هفت تخته، رزرو مهمانپذیر آرام اصفهان را انجام دهید. قیمت رزرو مهمانپذیر آرام اصفهان برای اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف آن ارزان است و اقامت در آن، مقرون به صرفه است. اگر در کنار هزینه ارزان رزرو هتل، نزدیکی آن به مراکز شهری و جاذبه‌های اصفهان برایتان مهم است، حتما هتل آرام اصفهان را در بین گزینه‌های خود داشته باشید. پیاده از این هتل آپارتمان تا بازار قیصریه، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مدرسه چهارباغ، میدان نقش جهان، هشت بهشت و مسجد امام کمتر از 30 دقیقه راه است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1382
وضعیت دید هتلکوچه
تعداد اتاق‌ها24 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد تخت‌ها80 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 10 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلغرب

فاصله هتل آپارتمان آرام اصفهان تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

نقش جهان اصفهان

مسجد جامع اصفهان

عمارت عالی قاپو

مسجد شیخ لطف‌‌الله

خانه تاریخی بهرام‌پور

کاخ چهل ستون

هشت بهشت

پل خواجو

کلیسای وانک

سی‌ و‌ سه پل

بازار قیصریه

چهارباغ عباسی

باغ پرندگان اصفهان

محله جلفا

کلیسا بیت اللحم

آرامگاه صائب تبریزی

مدرسه چهارباغ اصفهان

منارجنبان

پارک کوهستانی صفه

حمام شیخ بهایی

بازار بزرگ اصفهان

بیمارستان شهید صدوقی

فرودگاه بین المللی اصفهان

آتشگاه اصفهان

چادگان اصفهان

زاینده رود

برج کبوتر مرداویج

سبزه میدان اصفهان

رستوران خوان گستر اصفهان

رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران فست فود آرابو

پایانه مسافربری کاوه اصفهان

پایانه مسافربری صفه اصفهان

سیتی سنتر اصفهان

مرکز خرید جلفا اصفهان

مرکز خرید مارتین اصفهان

ایستگاه راه آهن اصفهان

بریانی اخوان

کافه حاج میرزا

رستوران شهرزاد اصفهان

بریانی اعظم

امکانات هتل آپارتمان آرام اصفهان

خدمات
  • وای فای
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • کپسول آتش نشانی
  • سایر امکانات
  • تلفن (داخلی)
  • امکانات رفاهی
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • دمپایی
  • حمام
  • جعبه کمک های اولیه
  • پارکینگ با ظرفیت محدود
  • تلویزیون LCD در لابی
  • سالن صبحانه
  • خدمات نظافت
  • خدمات نظافت روزانه
  • رستوران‌های هتل آپارتمان آرام اصفهان
    سالن صبحانه خوری
    مکان رستوران
    طبقه لابی
    ظرفیت رستوران
    _
    سرویس دهی از 08:00 الی 09:30

    رزرو هتل آرام اصفهان

    با رزرو هتل آرام اصفهان در یکی از مهمانپذیرهای اقتصادی اصفهان اقامت خواهید داشت. یکی از مزیت‌های بارز هتل آپارتمان آرام، موقعیت مکانی آن است. این هتل آپارتمان در فاصله‌ای کمتر از 30 دقیقه پیاده‌روی تا برخی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان، مانند عالی قاپو، میدان نقش جهان و مسجد امام قرار گرفته است. اگر به دنبال اقامتی ارزان، با موقعیت مکانی مناسب و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری اصفهان هستید، هتل آپارتمان آرام می‌تواند انتخابی ایده‌آل در میان هتل های اصفهان باشد.

    رزرو آنلاین هتل آرام اصفهان در فلای‌تودی

    برای رزرو هتل آرام اصفهان با بهترین قیمت، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (اصفهان) را انتخاب کرده و نام هتل آرام را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های هتل آرام اصفهان به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر ، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. پیش از رزرو می‌توانید نظرات هتل آرام اصفهان را مطالعه کنید.

    معرفی هتل آرام اصفهان

    مهمانپذیر آرام اصفهان، که با نام هتل آپارتمان آرام نیز شناخته می‌شود، در سال 1381 در ساختمانی دو طبقه آغاز به کار کرد. این مجموعه اقامتی در سال 1394 به منظور ارتقای خدمات خود مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و هم اکنون با 24 واحد اقامتی در یک طبقه، فضایی آرام و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. قیمت رزرو هتل آپارتمان آرام اصفهان برای اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف آن، در مقایسه با سایر هتل‌ها و اقامتگاه‌های مشابه در شهر اصفهان، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

    امکانات هتل آرام اصفهان

    هتل آپارتمان ارام اصفهان برای جلب نظر کاربران دارای امکانات و خدمات استانداردی است که با رزرو هتل آرام در اصفهان به آنها دسترسی خواهید داشت. از جمله امکانات هتل آرام اصفهان می‌توان پارکینگ، آسانسور، رستوران، کافی‎شاپ، لاندری، صندوق امانات، فضای سبز، اینترنت وای فای و... را نام برد. 

    رستوران هتل آرام اصفهان

    هتل آرام یک سالن صبحانه خوری در طبقه لابی دارد. صبحانه هتل آرام اصفهان هرروز از ساعت 8 تا 9و نیم صبح در این مکان سرو می‌شود. برای صرف وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند مراجعه کنید. 

    اتاق های هتل آرام اصفهان

     هتل آرام اصفهان، هتلی دو طبقه با 24 واحد اقامتی در انواع یک تا چهار نفره است. با رزرو اتاق های هتل آرام از امکاناتی مانند وای فای، سیستم گرمایش و سرمایش، تلفن، سالن صبحانه و... بهره‌مند خواهید شد. 

    قیمت هتل آرام اصفهان

    هتل آرام در اصفهان، یکی از هتل آپارتمان‌های سه ستاره است که قیمت مناسبی دارد. البته اگر در بازه زمانی پرگردشگر اصفهان مانند تعطیلات نوروز، تابستان یا آخرهفته‌ها به این شهر سفر می‌کنید، احتمالا با افزایش قیمت مواجه خواهید شد. برای اطلاع از قیمت هتل آرام اصفهان در بالای همین صفحه تاریخ سفر و تعداد همراهان خود را وارد کنید و بعد روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های موجود در این هتل با قیمت رزرو آنها برای شما نمایش داده شوند. علاوه بر این، خرید بلیط هواپیما اصفهان در فلای‌تودی با ارزانترین قیمت امکانپذیر است.

    قوانین هتل آرام اصفهان

    هتل آرام اصفهان برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل‌ها است که این قوانین عبارتند از:
    •    پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    •    زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    •    در هتل آرام ساعت تحویل اتاق 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق قبل از 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
    •    قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای‌تودی در ارتباط باشید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید با شماره تلفن هتل آپارتمان آرام اصفهان و با بخش رزرو در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    آدرس هتل آرام اصفهان، چهارباغ پایین، بین میدان شهدا و چهارراه تختی، نبش کوچه 16 است. فاصله این هتل تا مهم‌ترین مراکز مهم و دیدنی اصفهان به شرح زیر است:
    •    فاصله تا ایستگاه مترو چهار تختی: 5 دقیقه پیاده‌روی
    •    فاصله تا خیابان چهارباغ پایین: 5 دقیقه پیاده‌روی
    •    فاصله تا حمام علیقلی آقا: 7 دقیقه پیاده‌روی
    •    فاصله تا کاخ هشت بهشت: 5 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا کاخ چهلستون: 6 دقیقه با خودرو
    •    فاصله مسجد جامع عتیق: 7 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا عالی قاپو: 8 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا سی و سه پل: 8 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا میدان نقش جهان: 8 دقیقه با خودرو

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 7 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.