هتل جهانگردی یاسوج

هتل
5.6/10
یاسوج، خیابان شهید دستجردی، تپه تل دراز

امکانات

پارکینگ
مشاهده همه
یاسوج، خیابان شهید دستجردی، تپه تل دراز
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل جهانگردی یاسوج

مجتمع اقامتی جهانگردی یاسوج (Yasouj Tourist Hotel) عضو گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، یکی از هتل‌های دو ستاره یاسوج می‌باشد که شروع فعالیت آن به قبل از دوران انقلاب اسلامی باز می‌گردد و در سال 1387 برای آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفت. این مجتمع اقامتی در محوطه‌ای به مساحت شش هکتار بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر یاسوج واقع گردیده و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. گردشگران جهت رزرو هتل جهانگردی یاسوج و اقامت در آن می‌توانند از بین سوئیت‌های دو تخته و سه تخته موجود، متناسب با تعداد همسفرانشان انتخاب نمایند. هزینه رزرو هتل جهانگردی یاسوج با توجه به نوع واحد اقامتی انتخابی و مدت زمان رزرو متفاوت خواهد بود و به نسبت خدمات مورد قوبل و امکاناتش، دارای سحط هزینه متوسطی می‌باشد. این هتل در اکثر ایام سال تخفیفات ویژه‌ای برای میهمانان خود در نظر گرفته است. گردشگران با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به مراکز گردشگری اطراف از جمله تنگه مهریان و دوآب، دهکده توریستی کریک، آبشار یاسوج و غار نول خواهند داشت. فاصله هتل جهانگردی یاسوج تا فرودگاه حدود 23 دقیقه و تا ترمینال مسافربری 11 دقیقه با ماشین می‌باشد.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1354
وضعیت دید هتلجنگل، خیابان، دشت، کوه، رودخانه، محوطه هتل
تعداد اتاق‌ها28 اتاق
تعداد طبقات1 طبقه
تعداد تخت‌ها74 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 14 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلجنوب

فاصله هتل جهانگردی یاسوج تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

فرودگاه یاسوج

پایانه مسافربری یاسوج

آبشار یاسوج

رودخانه بشار

تنگ مهریان

موزه یاسوج

منطقه حفاظت شده دنا

رشته کوه دنا

سد شاه قاسم

بازار مرکزی یاسوج

بیمارستان دکتر شهید جلیل

امکانات هتل جهانگردی یاسوج

امکانات عمومی هتل
  • نمازخانه
  • سایر خدمات
  • کپسول آتش نشانی
  • سیستم تهویه
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • امکانات رفاهی
  • دستگاه واکس کفش
  • جعبه کمک های اولیه
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • کمد لباس
  • مبلمان
  • مینی بار (با هزینه)
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • حمام
  • چای ساز
  • پارکینگ
  • خدمات نظافت
  • خدمات نظافت روزانه
  • سالن همایش و کنفرانس
  • فکس / فتوکپی
  • رستوران‌های هتل جهانگردی یاسوج
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه محوطه
    ظرفیت رستوران
    120 نفر
    صبحانه از 07:30 الی 09:30
    ناهار از 12:30 الی 15:00
    شام از 20:00 الی 22:30

    رزرو هتل جهانگردی یاسوج

    با رزرو هتل جهانگردی یاسوج، در هتلی بر روی تپه‌ای به ارتفاع 200 متر اقامت خواهید داشت که با کوه و جنگل احاطه شده است. هوای پاک، محوطه وسیع، چشم انداز زیبا و مسیر سبز پیاده‌روی این هتل، از دلایل محبوبیت آن در میان مسافران است. علاوه بر این، با اقامت در هتل جهانگردی یاسوج ضمن بهره بردن از آب و هوای مطبوع، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی یاسوج خواهید داشت؛ پارک جنگلی و آبشار یاسوج در نزدیکی این هتل قرار دارند. در ادامه با یکی از بهترین هتل های یاسوج آشنا شوید. 

    رزرو آنلاین هتل جهانگردی یاسوج در فلای تودی

    برای رزرو آنلاین هتل جهانگردی یاسوج با بهترین قیمت کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (یاسوج) را انتخاب نموده و نام هتل جهانگردی یاسوج را وارد کنید. پس از انتخاب کردن تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق های هتل جهانگردی یاسوج به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر با کلیک برروی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن خرید هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

    معرفی هتل جهانگردی یاسوج

    هتل جهانگردی یاسوج در زمینی به مساحت شش هکتار قرار دارد. در اطراف این هتل، کوهستان، پارک جنگلی و آبشار قرار دارد و به همین دلیل اتاق‌های آن چشم انداز خوبی به طبیعت سبز یاسوج دارند. هتل جهانگردی یاسوج فعالیت خود را قبل از انقلاب اسلامی شروع کرده است. این هتل در سال 1354 افتتاح شده است اما در سال 1378 برای بهبود خدمات و بالا بردن کیفیت واحدهای اقامتی خود، بازسازی شده است. مجتمع اقامتی جهانگردی یاسوج 28 واحد اقامتی شامل سوئیت‌های دو تخته و سه تخته دارد.

    امکانات مجتمع اقامتی جهانگردی

    هتل جهانگردی یاسوج با ارائه خدمات و امکانات در تلاش است تا اقامتی خوش برای مسافران به ارمغان آورد. این هتل برای رفاه حال مهمانان خود دارای امکاناتی از قبیل روم سرویس، پارکینگ سرپوشیده، رستوران ایرانی، کافی شاپ، سالن تماشای تلویزیون، اینترنت وای فای، نمازخانه، سیستم اطفا حریق در اتاق و خدمات روزانه است. طبق نظرسنجی سایت فلای تودی، نظرات مهمانان درباره مجتمع جهانگردی یاسوج مثبت بوده است. مهمانان این هتل امتیاز خوبی به موقعیت مکانی، نظافت و تمیزی و همچنین قیمت رزرو هتل داده‌اند. اتاق های هتل جهانگردی یاسوج، در انواع سوئیت رویال دو تخته و سوئیت سه تخته لوکس قابل رزرو هستند. رستوران هتل جهانگردی یاسوج با ظرفیت 120 نفر پذیرای مهمانان هتل است. ساعت صرف صبحانه در این رستوران از ساعت هفت و نیم تا نه و نیم صبح است. برای صرف ناهار در این رستوران از ساعت 12 و نیم تا سه بعد از ظهر می‌توانید به سالن رستوران مراجعه کنید. همچنین از ساعت 20 تا 22 این رستوران پذیرای مهمانان برای صرف شام است.

    قیمت هتل جهانگردی یاسوج

    هتل جهانگردی یاسوج، یک هتل دو ستاره با امکاناتی قابل قبول است و نسبت به هتل‌های مشابه، کیفیت و قیمت مناسب‌تری دارد. قیمت رزرو هتل جهانگردی یاسوج با توجه به تاریخ موردنظر و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. هتل جهانگردی یاسوج را همراه با تخفیف ویژه در فلای تودی رزرو کنید. همچنین می‌توانید پیش از رزرو هتل، نظرات در مورد هتل جهانگردی یاسوج را از طریق امتیازهایی که به هتل داده‌اند، بررسی کنید.

    قوانین مجتمع جهانگردی یاسوج

    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -در هتل جهانگردی یاسوج ساعت تحویل اتاق 14 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
    -قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید با شماره هتل جهانگردی یاسوج با بخش رزرو در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    -فاصله هتل تا موزه یاسوج: 4 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا خیابان ستارخان: 3 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا خیابان پاسداران: 3 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا پارک جنگلی رودبشار: 9 دقیقه با خودرو
    -فاصله تا پارک جنگلی آبشار: 11 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا پارک کوهستان یاسوج: 11 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا فرودگاه یاسوج: 16 دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود

    14:00

    زمان خروج

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت تخت ارائه می شود.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 4 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.