هتل رجینا طالقان

هتل
6.5/10
البرز، طالقان، زیدشت، خیابان کلوندر، پایین تر از هلال احمر

امکانات

لاندری
رستوران
مشاهده همه
البرز، طالقان، زیدشت، خیابان کلوندر، پایین تر از هلال احمر
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل رجینا طالقان

هتل رجینا طالقان ( Rejina Hotel) یکی از هتل‌های شیک و مدرن با حال و هوایی متفاوت است. این هتل 2 ستاره در سال 1395 در 3 فاز ساخته شد و شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر فاز اول این مجموعه در 3 طبقه با 10 واحد اقامتی ساخته شده و فاز دوم در حال ساخت است و فاز سوم پس از آن ساخته خواهد شد. هتل رجینا طالقان با درختان سرسبزی محاصره شده و فضایی رویایی را ایجاد کرده است. یکی از جذابیت‌های هتل رجینا طالقان، چوبی بودن تمام بلوک‌ها هستند که در کنار سرسبزی درختان، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای برای مهمانان فراهم می‌کنند. در نظر داشته باشید که ورودی هتل رجینا طالقان پله وجود دارد و طبقات فاقد آسانسور هستند که رفت و آمد را برای افراد مسن و دارای معلولیت مشکل خواهد کرد. این هتل علاوه بر داشتن امکانات متداول هتل‌ها، استخر روباز، زمین والیبال، سفره خانه سنتی و ... هم دارد. قیمت رزرو هتل رجینا طالقان با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، مناسب به نظر می‌آید. فاصله هتل رجینا طالقان به دریاچه طالقان و جاده کلانک حدود 10 دقیقه با رانندگی ماشین است. در صورتی که با ماشین به این شهر سفر کرده‌اید باید بدانید که با اقامت در هتل می‌توانید از پارکینگ رایگان با ظرفیت 500 خودرو استفاده کنید.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1395
وضعیت دید هتلجنگل- کوه- محوطه هتل
تعداد اتاق‌ها11 اتاق
تعداد طبقات3 طبقه
تعداد تخت‌ها25 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 4 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلغرب

فاصله هتل رجینا طالقان تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

رستوران صدف طالقان

رستوران دره طالقان

روستای دیزان طالقان

آبشار سوهان طالقان

امام زاده هارون طالقان

روستای ایستا طالقان

سد و دریاچه طالقان

قلعه کیقباد طالقان

خانه آیت الله طالقانی طالقان

ارژنگ قلعه طالقان

آبشار کرکبود طالقان

امکانات هتل رجینا طالقان

امکانات رفاهی
  • آلاچیق
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • کمد لباس
  • مبلمان
  • مینی بار (با هزینه)
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • حمام
  • پذیرش 24 ساعته
  • سیستم اطفاء حریق در اتاق
  • کافی شاپ
  • رستوران ایرانی
  • سشوار
  • لابی
  • پارکینگ روباز
  • امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • تراس
  • خدمات نظافت
  • لاندری
  • سایر خدمات
  • سیستم تهویه
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • کپسول آتش نشانی
  • سایر امکانات
  • تلفن
  • غذا و نوشیدنی
  • صبحانه رایگان
  • رستوران
  • خدمات پذیرش
  • پذیرش 24 ساعته
  • رستوران‌های هتل رجینا طالقان
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    150 نفر
    صبحانه از 09:00 الی 10:30
    ناهار از 12:00 الی 14:30
    شام از 20:30 الی 22:30
    کافی‌شاپ‌های هتل رجینا طالقان
    کافی شاپ
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه تراس
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    30 نفر
    سرویس دهی از 17:00 الی 23:00

    رزرو هتل رجینا طالقان

    برای مسافرانی که به شهر توریستی طالقان سفر می‌کنند، یکی از مهم‌ترین موارد، پیدا کردن محل اقامتی است که از نظر امکانات، مجهز بوده و از طرفی دسترسی آن به مناطق گردشگری طالقان مناسب باشد. به همین دلیل رزرو هتل‌ های طالقان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی است که مسافران در درجه اول به آن فکر می‌کنند. طالقان هتل‌های زیادی ندارد و از این نظر گزینه‌هایی که باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید، محدود هستند و فرایند تصمیم‌گیری به راحتی انجام خواهد شد؛ تنها کافی است اطلاعات مناسبی درباره هر هتل داشته باشید تا با دیدی باز دست به انتخاب بزنید. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی درباره رزرو هتل رجینا طالقان را در اختیار شما قرار دهیم تا به شناختی نسبی از آن دست پیدا کنید و در صورت تمایل، بتوانید مناسب‌ترین اتاق آن را انتخاب و رزرو نمایید.

    رزرو آنلاین هتل رجینا طالقان

    برای رزرو آنلاین هتل رجینا طالقان می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کرده و ضمن اطلاع از به روزترین قیمت‌ها، این اتاق‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

    معرفی هتل رجینا طالقان

    هتل رجینا طالقان در زمینی به مساحت ۱۵۴۰۰ متر بنا شده است. در ابتدا، برنامه‌ریزی برای ساخت این هتل برای سه فاز انجام شده و تا کنون تنها فاز اول آن با مساحت ۱۰۰۰ متر به اتمام رسیده است. این فاز در سال ۱۳۹۵ در ۳ طبقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و شروع به فعالیت کرد. فاز دوم که دارای ۱۰ باب واحد ویلایی بوده در حال ساخت است و عملیات ساخت و ساز فاز سوم که قرار است در ۵ طبقه و با ۱۰۰ باب اتاق احداث شود، بلافاصله بعد از اتمام فاز دوم شروع خواهد شد. بنایی که در فاز اول هتل رجینا ساخته شده، تماماً از چوب است و آسانسور نیز ندارد. همین چوبی بودن بنا و ایجاد صدا در هنگام راه رفتن، باعث شده که اتاق رویال هتل که در طبقه بالا قرار دارد را به خانواده‌هایی که کودک زیر ۱۱ سال دارند، اجاره ندهند. این هتل امکانات بسیار مناسبی دارد و در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی هر یک از آن‌ها بپردازیم.

    امکانات هتل رجینا طالقان

    رجینا طالقان به عنوان یک هتل سه ستاره امکانات و خدمات قابل قبولی دارد که در اختیار تمامی مهمانان قرار خواهند گرفت. در ادامه به بررسی این امکانات خواهیم پرداخت.

    کافی شاپ و رستوران هتل رجینا طالقان

    رستوران هتل رجینا طالقان در طبقه همکف قرار دارد و با انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی به مهمانان سرویس دهی می‌کند. صبحانه در این هتل از ساعت 9 تا 10:30 برای مهمانان آماده خواهد بود، ناهار از ساعت 12 تا 14:30 سرو خواهد شد و شام از ساعت 20:30 الی 22:30 در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. کافی شاپ هتل نیز که در تراس قرار دارد از ساعت 10 الی 23:30 با ظرفیت 30 نفر، آماده سرویس دهی به مهمانان است.

    سایر امکانات هتل رجینا طالقان

    از دیگر امکاناتی که در محوطه این هتل قرار دارد یک آلاچیق با ظرفیت ۲۵ نفر است که یک باربیکیو نیز در آن تعبیه شده است و استفاده از آن برای تمامی مهمانان هتل آزاد است. همچنین برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر مهمانان، یک پارکینگ روباز در نظر گرفته شده که ظرفیت نگهداری از ۵۰ خودرو در آن وجود دارد.

    اتاق ‌های هتل رجینا طالقان

    پس از ساخت و ساز نهایی، این هتل در مجموع ۱۲۰ واحد اقامتی در اختیار مهمانان خود قرار خواهد داد ولی تا به امروز که تنها فاز اول آن پایان یافته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، تعداد ۱۰ اتاق که با ۲۵ تخت تجهیز، چیدمان و طراحی شده‌اند مورد استفاده هستند و در ادامه به معرفی اجمالی آن‌ها خواهیم پرداخت:
    -اتاق دو تخته دبل
    -اتاق دو تخته تویین
    -اتاق سه تخته
    -اتاق چهار تخته پلاس
    -سوئیت رویال برای سه نفر
    -ویلا چوبی یک خوابه برای دو نفر

    قیمت هتل رجینا طالقان

    در زمان نگارش این نوشته قیمت رزرو  هتل رجینا طالقان در بازه‌ای بین ۷۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار دارد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد رزرو یکی از اتاق‌های این هتل را دارید، ابتدا با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل و یا تماس با خود هتل از قیمت‌های به روز مطلع شده و پس از آن نسبت به رزرو اتاق مورد نظرتان اقدام نمایید. همچنین برای اطلاع دقیق از قیمت رزرو هتل رجینا طالقان می‌توانید با شماره تلفن هتل رجینا طالقان تماس بگیرید.

    قوانین رزرو هتل رجینا طالقان

    این هتل نیز از تمامی قوانینی که در صنعت هتلداری کشور وجود دارد، پیروی می‌کند و علاوه بر این موارد، قوانین مخصوص به خود را نیز دارد که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.
    -کودکان زیر ۳ سال در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنند به صورت رایگان در این هتل پذیرش می‌شوند و نیازی به پرداخت هزینه ندارند.
    -کودکان بالای ۳ سال به صورت فرد کامل محاسبه شده و باید هزینه کامل بابت آن‌ها پرداخت شود.

    فاصله هتل رجینا طالقان تا جاذبه‌های گردشگری

    یکی از نکات مثبتی که مزیت این هتل نیز محسوب می‌شود، دسترسی خوب آن به مرکز شهر طالقان و دریاچه طالقان است که در ۳ کیلومتری آن قرار دارد.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه فقط به اتاقهای 3 تخته، 4 تخته و ویلاها، به صورت کف خواب ارائه می شود. هتل 3 طبقه و فاقد آسانسور می باشد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 2 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.