هتل جهانگردی دیزین

هتل
5.6/10
کرج، جاده چالوس، جاده دیزین

امکانات

وای فای
رستوران
آسانسور
مشاهده همه
کرج، جاده چالوس، جاده دیزین
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل جهانگردی دیزین

رزرو مجتمع بین المللی دیزین (Dizin International Complex)،‌ فرصت اقامت در یکی از اقامتگاه‌های گردشگری سه ستاره منطقه دیزین را به شما می‌دهد. این مجتمع اقامتی، در حد فاصل تهران و کرج قرار دارد و در منطقه‌ای بکر و خوش آب و هوا قرار گرفته است. از نظر کسانی که سابقه اقامت در مجتمع دیزین را داشته‌اند،‌ بهترین زمان برای اقامت در این هتل،‌ فصل تابستان و زمستان است. از جمله امکاناتی که این هتل برای رفاه مهمانان خود در نظر گرفته است می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، رستوران و سالن اشاره کرد. برای رزرو مجتمع بین المللی دیزین می‌توانید از میان 129 واحد اقامتی این هتل از جمله اتاق‌های دو تخته،‌ سه تخته، چهار تخته، ویلاهای چهار تخته VIP‌، اتاق‌های دو بلکس 7 تخته و سوئیت رویال اقامتگاه خود را انتخاب نمایید. قیمت رزرو مجتمع بین المللی دیزین برای برخی از واحدهای این هتل، ارزان و برای برخی دیگر همچون سوئیت رویال، نسبتا بالا است. فاصله مجتمع بین المللی دیزین از بیشتر نقاط دیزین از جمله پیست اسکی دیزین، کوه های البرز و رود ولایت بسیار کم است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1351
وضعیت دید هتلکوه، محوطه هتل
تعداد اتاق‌ها129 اتاق
تعداد طبقات3 طبقه
تعداد تخت‌ها314 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 40 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله هتل جهانگردی دیزین تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

کافه رستوران اسنک بار دیزین

کافه رستوران چمن دیزین

رستوران هتل دیزین

روستای گچسر

دریاچه گاجره

پیست اسکی دیزین

امکانات هتل جهانگردی دیزین

امکانات عمومی هتل
  • نمازخانه
  • فضای سبز
  • تراس
  • امکانات رفاهی
  • رستوران ایرانی
  • کافی شاپ
  • جعبه کمک های اولیه
  • سیستم اعلام حریق
  • آسانسور
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • کمد لباس
  • مبلمان
  • آباژور
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • پلکان اضطراری
  • حمام
  • مینی بار (بعضی از واحدها)
  • پارکینگ روباز
  • خدمات
  • وای فای (لابی)
  • سایر خدمات
  • کپسول آتش نشانی
  • تاکسی سرویس
  • سیستم تهویه
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • خدمات نظافت
  • خدمات نظافت روزانه
  • غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • امکانات ورزشی
  • بیلیارد
  • سایر امکانات
  • تلفن
  • رستوران‌های هتل جهانگردی دیزین
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    100 نفر
    صبحانه از 07:30 الی 10:30
    ناهار از 12:30 الی 16:30
    شام از 20:00 الی 22:00
    کافی‌شاپ‌های هتل جهانگردی دیزین
    کافی شاپ هتل
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه همکف
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    20 نفر
    سرویس دهی از 08:00 الی 23:00

    رزرو هتل جهانگردی دیزین (مجتمع بین المللی دیزین)

    با رزرو هتل دیزین در دل رشته کوه‌های البرز و در مسیر جاده چالوس، تجربه یک اقامتگاه متفاوت را از رزرو هتل های تهران داشته باشید. مجتمع بین الـمللی دیزین برای کسانی که با هدف تجربه اسکی یا لذت بردن از طبیعت کوهستانی به دیزین می‌روند، ایده‌آل است. هتل جهانگردی دیزین در دو مجموعه اقامتی، خدمات و امکانات عالی برای استراحت گردشگران فراهم می‌کند.

    رزرو آنلاین هتل جهانگردی دیزین

    هتل جهانگردی دیزین را می‌توانید هر زمان از سال از سایت فلای تودی رزرو کنید. کافی است وارد صفحه هتل های داخلی شوید، نام هتل دیزین همراه با تاریخ و مدت اقامت و تعداد مسافران را در باکس جستجو وارد کنید تا اتاق‌های در دسترس همراه با قیمت و اطلاعات دیگر برای شما به نمایش دربیاید. بقیه مراحل رزرو اینترنتی هتل جهانگردی دیزین تنها با چند کلیک انجام می‌شود و با پرداخت اینترنتی مبلغ رزرو اتاق در هتل جهانگردی دیزین، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

    معرفی هتل بین المللی دیزین

    دوستداران بازی‌های زمستانی و به خصوص اسکی، با پیست بین ‌المللی دیزین آشنایی دارند. جایی برای یک تفریح پرهیجان، که امکانات کافی به ورزشکاران ارائه می‌دهد. در محوطه پیست اسکی دیزین، امکاناتی چون اورژانس، مدرسه اسکی، مسجد و رستوران برای اسکی بازها فراهم است. مهمترین این امکانات، هتل بین المللی دیزین نام دارد، برای ورزشکارانی که می‌خواهند یک یا چند شب را در این منطقه سر کنند. 
    پر بیراه نیست که در کنار بزرگترین پیست اسکی ایران، یک هتل بزرگ با امکانات و خدمات استاندارد در دسترس باشد. هتلی که از زمان پهلوی پابرجاست و در مسیر دیزین، جاده چالوس، ابتدای ورودی کرج قرار گرفته است. این هتل نه تنها اقامتگاهی مطلوب برای اسکی بازهاست و چشم‌انداز زیبایی به پیست اسکی دارد، بلکه بهترین جا برای فرار از گرمای تابستان و لذت بردن از طبیعت کوهستانی نیز هست. مجتمع بین الـمللی دیزین در مسیر جاده کرج به چالوس، بعد از دوراهی گچسر قرار گرفته است. هتل بین المللی دیزین در سال 1347 ساخته شده و در سال 1392 بازسازی شد.

    امکانات هتل دیزین

    با رزرو هتل جهانگردی دیزین می‌توانید از امکانات متعدد آن مانند رستورانی که با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف قرار دارد و همچنین انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود برخوردار شوید. ساعت کاری رستوران هتل جهانگردی دیزین برای صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:30، برای نهار از ساعت 12:30 الی 16:30 و برای شام 20 الی 22 است.
    کافی‌ شاپ هتل دیزین با معماری و دیزاین مدرن، در طبقه همکف قرار گرفته و 20 نفر ظرفیت دارد. کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، رستوران سنتی و سالن صبحانه خوری از امکانات رزرو هتل جهانگردی دیزین به شمار می‌رود. یک سالن همایش، فضای سبز، آلاچیق، مسیر پیاده‌روی از دیگر امکاناتی است که در هتل در اختیار ورزشکاران و مهمانان هتل قرار می‌گیرد.
    به علاوه مهمانان می‌توانند از زمین بازی، زمین فوتبال، تنیس، والیبال، سونا خشک و سالن بیلیارد در این هتل استفاده کنند.
    از امکانات مهم دیگری که مجتمع بین الـمللی دیزین در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد، امکان کرایه وسایل اسکی است. برای کسانی که قصد دارند اسکی در پیست اسکی دیزین را تجربه کنند اما وسایل لازم را همراه ندارند، این امکان فراهم شده تا وسایل موردنیاز خود را از هتل بین المللی دیزین با مبلغ مقرون به صرفه کرایه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن هتل جهانگردی دیزین تماس بگیرید.

    سایر امکانات هتل دیزین

    -    اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
    -    ویلچر
    -    رمپ
    -    لاندری
    -    تلویزیون در لابی
    -    آژانس مسافرتی
    -    ترانسفر با هزینه
    -    پرینتر
    -    خدمات بیدارباش
    -    پذیرش بیست و چهار ساعته
    -    اتاق چمدان

    اتاق ‌های هتل دیزین

    هتل چهار ستاره دیزین با دو ساختمان، 150 باب اتاق و سوئیت برای اقامت دارد که این اتاق‌ها در 3 طبقه قرار گرفته‌اند. با رزرو هتل دیزین انواع اتاق های یک، دو و سه تخته در اختیارتان قرار می‌گیرد. اتاق‌های چهار تخته، سوئیت چهار تخته وی آی پی، اتاق‌های 7 تخته دوبلکس و سوئیت هتل جهانگردی دیزین ویژه رویال با استانداردهای هتلداری و امکانات عالی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.
    برخی اتاق ‌های مجتمع بین الـمللی دیزین با چشم‌انداز رو به پیست، این امکان را فراهم کرده‌اند تا مهمانان از تماشای طبیعت و بازی اسکی‌بازان در اتاق خود لذت ببرند. میز آرایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبل و لوازم شخصی از امکاناتی است که در اتاق های هتل جهانگردی دیزین ارائه می‌شود.
    فاز اول این مجموعه اقامتی به هتل اختصاص دارد و فاز دوم شامل شله (کلبه) ها می‌شود. شله‌ها، کلبه‌های چوبی هستند که در فضای باز مجموعه قرار دارند و با اقامت در آنها، تجربه اقامت در کوه و جنگل با چشم‌انداز اسکی و کوه‌های بلند البرز را به دست خواهید آورد.

    قیمت هتل جهانگردی دیزین

    برای رزرو اتاق های مجتمع بین الـمللی دیزین می‌توانید از فلای تودی با بهترین قیمت اقدام کنید. فلای تودی با گارانتی بهترین قیمت، ارزانترین قیمت برای رزرو را در اختیارتان قرار می‌دهد.
    در حال حاضر قیمت مجتمع جهانگردی دیزین برای هر شب از حدود 500 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان، بسته به اندازه اتاق و امکانات آن است. هر چه اتاق ظرفیت بیشتری را ارائه دهد، هزینه بیشتری خواهد داشت. به علاوه هزینه رزرو اتاق‌ های رو به پیست اسکی دیزین بیشتر از اتاق‌های پشت به آن هستند.

    قوانین رزرو هتل دیزین

    -    اتاق‌ های هتل دیزین در ساعت 14 به مهمانان تحویل داده می‌شود و زمان تخلیه اتاق، ساعت 12 است.
    -    ارائه اتاق به خانم مجرد، تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر انجام می‌شود. 
    -    برای پذیرش زوجین، صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته و شناسنامه طرفین الزامی است.
    -    باید بدانید سرویس اضافه در اتاق ‌های هتل دیزین به صورت تخت نیست و یک تشک اضافه به صورت کف خواب در اتاق و صبحانه مهمان را شامل می‌شود.

    قوانین کنسلی هتل دیزین تهران 

    قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

    فاصله هتل دیزین تا جاذبه‌ های گردشگری

    هتل دیزین در فاصله 75 کیلومتری کرج قرار گرفته است. با 35 دقیقه رانندگی از مجتمع بین الـمللی دیزین به غار یخ‌ مراد یا کاخ ناصرالدین شاه می‌رسید. محله دیزین در 2 کیلومتری هتل قرار گرفته و برای خرید و استفاده از اتوبوس، باید این فاصله دو کیلومتری را طی کنید. شما می‌توانید آدرس هتل جهانگردی دیزین را در صفحه مربوط به این هتل در فلای تودی مشاهده کنید.
    -    فاصله هتل تا پیست دیزین، یک دقیقه پیاده‌روی 
    -    فاصله هتل تا شمشک، 22 دقیقه با ماشین 
    -    فاصله هتل تا پیست شله دیزین البرز، 41 دقیقه پیاده‌روی و 4 دقیقه با ماشین 
    -    فاصله هتل تا جاده چالوس، یک ساعت و 9 دقیقه با ماشین 

    قوانین هتل
    زمان ورود

    14:00

    زمان خروج

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.