هتل فرهنگ بوشهر

هتل
4.6/10
بوشهر، خیابان طالقانی، نبش کوچه جاشو
بوشهر، خیابان طالقانی، نبش کوچه جاشو
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل فرهنگ بوشهر

 هتل فرهنگ بوشهر (Farhang Bushehr) سال 1380 افتتاح و در سال 1396 بازسازی شد. این هتل 3 ستاره دارای 23 واحد برای اقامت است. با رزرو هتل فرهنگ بوشهر می‌توانید به مراکز دیدنی و تفریحی چون سینما فانوس، آب انبار قوام و عمارت ملک دسترسی راحتی داشته باشید. از امکانات هتل فرهنگ بوشهر می‌توان به رستوران، تالار عروسی، نمازخانه، امکانات قایقرانی، دوچرخه سواری، سالن کنفراس و سالن اجتماعات اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه با خودرو 5 دقیقه، تا پایانه مسافربری 10 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود یک ساعت و ده دقیقه است. قیمت رزرو هتل فرهنگ بوشهر با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند، به صرفه و مناسب است. همچنین در این هتل اقامت کودکان زیر یک سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت رایگان است و تا سن 12 سال به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک درنظر گرفته شده است.   

مشخصات عمومی هتل

محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

فاصله هتل فرهنگ بوشهر تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

گنبد نمکی جاشک

بازار قدیم بوشهر

گور دختر

عمارت ملک بوشهر

دژ برازجان (کاروانسرای مشیرالملک)

گورستان شغاب

بیمارستان خلیج فارس

بیمارستان قائم

فرودگاه بین المللی بوشهر

بریانی پل خواجو

رستوران قوام بوشهر

عمارت دهدشتی بوشهر

موزه رئیس علی دلواری

عمارت کازرونی بوشهر

مدرسه تاریخی سعادت بوشهر

رستوران میداف بوشهر

کافه حاج رئیس بوشهر

بازار ماهی فروشان بوشهر

بازار گناوه بندر گناوه بوشهر

پاساژ توحید بوشهر

ساحل ریشهر بوشهر

قوانین هتل
زمان ورود:

14:00

زمان خروج:

12:00

دستورالعمل ها
ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است به منظور استعلام پذیرش صیغه نامه به عنوان مدرک محرمیت لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
پذیرش خانم مجرد
در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
قوانین کودک و نوزاد
نیم بهاء: اقامت کودک زیر 1 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و بازه سنی برای اقامت کودک بین 1 الی 12 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است : اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد..