هتل قصر ایرانشهر

هتل
4.1/10
سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، تقاطع خیابان طالقانی و آزادی جنوبی

امکانات

رستوران
پارکینگ
مشاهده همه
سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، تقاطع خیابان طالقانی و آزادی جنوبی
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل قصر ایرانشهر

با رزرو هتل قصر ایرانشهر (Qasr Hotel)، اقامت در یکی از بهترین هتل های شهر ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان را تجربه خواهید کرد. این هتل 2 ستاره در سال 1386 افتتاح شده است و با 26 اتاقی که در دو طبقه قرار گرفته‌اند، از مهمانان این شهر پذیرایی می‌کند. اتاق های هتل قصر ایرانشهر در قالب واحدهای یک، دو و سه تخته در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. این اتاق‌ها فضای آرام و تمیزی دارند و می‌توانند اقامت دلچسب و راحتی را برای شما رقم بزنند. امکانات هتل قصر ایرانشهر نیز از دیگر دلایلی است که بسیار از مسافران را به اقامت در این هتل ترغیب می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به نمازخانه، رستوران، پارکینگ، روم سرویس و... اشاره کرد. با وجود ارائه امکانات رفاهی مناسب، قیمت هتل قصر ایرانشهر بسیار مناسب است و به همین دلیل هم در صورت تصمیم به سفر به ایرانشهر، با خیال راحت می‌توانید به رزرو هتل قصر ایرانشهر فکر کنید. 

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1386
وضعیت دید هتلمحوطه
تعداد اتاق‌ها26 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
ظرفیت لابی با ظرفیت -1 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله هتل قصر ایرانشهر تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

قلعه ناصری ایرانشهر

بازار روز ایرانشهر

بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر

رودخانه بمپور ایرانشهر

رودخانه دامن ایرانشهر

کتوکان ایرانشهر

فرودگاه ایرانشهر

رستوران سنتی ناب ایرانشهر

امکانات هتل قصر ایرانشهر

سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • امکانات رفاهی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • مبلمان
  • دمپایی
  • حمام
  • کمد لباس
  • مینی بار (با هزینه)
  • لوازم بهداشتی
  • پذیرش 24 ساعته
  • تلویزیون LCD در لابی
  • پارکینگ با ظرفیت محدود
  • پارکینگ
  • خدمات نظافت
  • خدمات نظافت روزانه
  • غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • روم سرویس
  • امکانات عمومی هتل
  • نمازخانه
  • رستوران‌های هتل قصر ایرانشهر
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    200 نفر
    صبحانه از 07:00 الی 09:00
    ناهار از 12:00 الی 15:00
    شام از 19:00 الی 22:00

    رزرو هتل قصر ایرانشهر

    استان سیستان و بلوچستان یکی از بکرترین استان‌های ایران است. در سال‌های اخیر سفر به شهر‌های این استان به دلیل طبیعت زیبا، خط ساحلی بکر و دست نخورده و امکانات تجاری‌ای که به تازگی به این استان اضافه شده، رونق گرفته است. ایرانشهر به عنوان مرکز این استان پذیرای تعدادی از این مسافران است و به همین دلیل باید برای اسکان آن‌ها امکانات مناسبی فراهم شود. رزرو هتل‌ یکی از راه‌هایی است که برای اقامت این مهمانان در نظر گرفته شده است. هتل قصر ایرانشهر یکی از هتل‌ های این شهر است که در این نوشته قصد داریم آن را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم. با مطالعه این متن اطلاعات  کاملی درباره رزرو هتل قصر ایرانشهر به دست خواهید آورد و در صورت سفر می‌توانید با اطلاعات قبلی مناسبی نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام نمایید.

    رزرو آنلاین هتل قصر ایرانشهر در فلای تودی

    آسان‌ترین روشی که می‌توانید بدون مراجعه به هتل، از امکانات و خدمات آن مطلع شوید و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، رزرو آنلاین هتل است. با مراجعه به سایت فلای تودی می‌توانید از به روز‌ترین قیمت‌های اتاق‌ها، امکانات و خدماتی که هتل در اختیار شما قرار می‌دهد و دیگر اطلاعاتی که قبل از رزرو به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد، مطلع شوید و بعد از آن مطابق با انتظاراتتان نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

    معرفی هتل قصر ایرانشهر

    هتل قصر ایرانشهر به عنوان یک هتل دو ستاره در سال ۱۳۸۶ در این شهر تأسیس شد و شروع به فعالیت کرد. هتل در تقاطع خیابان طالقانی و خیابان آزادی به صورت یک بنای دو طبقه ساخته شده که فاقد آسانسور است و از این نظر برای کسانی که بالا و پایین رفتن از پله‌ها برای آن‌ها مشکل است، مناسب نبوده و گزینه خوبی به شمار نمی‌آید. در ورودی هتل نیز چند پله وجود دارد که در هنگام تصمیم‌گیری درباره رزرو اتاق در این هتل باید به این نکته توجه داشته باشید.
    هتل قصر ایرانشهر یک هتل دو ستاره است و نباید انتظار امکانات و خدمات لوکس و تجملاتی را از آن داشت. ولی این موضوع به معنی نداشتن امکانات و ارائه ندادن خدمات در این هتل نیست. مدیریت این هتل به منظور حفظ و حتی بالا بردن کیفیت خدمات و امکاناتی که این هتل دارد، در سال ۱۳۹۵ تصمیم به نوسازی و بازسازی این هتل گرفت. در این بازسازی تمامی امکانات هتل مطابق با نیاز‌های روز تعویض و بهینه‌سازی شدند. در ادامه خدماتی که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

    امکانات هتل قصر ایرانشهر

    همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، امکاناتی که در این هتل در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت، اقامتی راحت را برای آن‌ها مهیا می‌کند و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. همین که این هتل توانسته دو ستاره کسب کند، نشان دهنده این موضوع است که امکانات اولیه اقامتی را به خوبی مهیا کرده و علاوه بر آن‌ها، خدمات و امکانات دیگری را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

    رستوران هتل قصر ایرانشهر

    یکی از اولین مواردی که هر مسافری علاقه دارد در هتل محل اقامتش وجود داشته باشد، رستوران است. چرا که بسیاری از مهمانان مجبور می‌شوند تنها برای مهیا کردن غذای خود از هتل خارج شوند که این موضوع برای بسیاری از آن‌ها خوشایند نیست و ترجیح بر آن است که هتل این خدمت را به آن‌ها ارائه کند و دست کم یک رستوران را در مجموعه خود داشته باشد. یکی از مزیت‌های اصلی این هتل دو ستاره داشتن رستوران است. رستوران این هتل در طبقه همکف، ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ مهمان را دارد. صبحانه در این هتل از ساعت ۷ تا ۹ صبح سرو می‌شود. ناهار بین ساعات ۱۲ تا ۱۵ در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت و شام از ساعت ۱۹ الی ۲۲ آماده خواهد بود.
    از دیگر امکاناتی که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت می‌توان به پارکینگ اختصاصی آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که این پارکینگ روباز، رایگان بوده و مهمانان هتل نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای استفاده از آن ندارند. خدمت دیگری که برای بسیاری از مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است، دسترسی به اینترنت وای فای است. این مورد در این هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت و از مزیت‌های اصلی آن به شمار خواهد آمد.

    اتاق ‌های هتل قصر ایرانشهر

    این هتل در ظاهر ۳ طبقه دارد که طبقه همکف آن مربوط به هتل و بخش‌های مدیریتی و خدماتی آن است و طبقه اول و دوم مربوط به اتاق‌های آن است. تعداد ۲۶ اتاق متنوع در این ۲ طبقه برای سلایق و نیاز‌های مختلف تجهیز شده که می‌توانید از میان آن‌ها با توجه به نیاز‌هایتان دست به انتخاب بزنید. این اتاق‌ها به شرح زیر هستند:
    -اتاق یک نفره
    -اتاق دو نفره دبل
    -اتاق دو نفره توئین
    -اتاق سه نفره
    -اتاق چهار نفره.

    قیمت هتل قصر ایرانشهر

    با توجه به اینکه قیمت رزرو هتل‌ ها در ایام مختلف سال تغییرات زیادی دارد، اگر قصد رزرو اتاق در هتل قصر ایرانشهر را دارید، بهتر است با مراجعه به وبسایت‌ های رزرو هتل مانند فلای تودی و یا ارتباط با شماره تماس هتل قصر ایرانشهر از قیمت ‌های به روز آن مطلع شوید و بعد از مقایسه آن با دیگر موارد، نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

    قوانین رزرو هتل قصر ایرانشهر

    تمامی قوانینی که در صنعت هتلداری کشور وجود دارد در این هتل هم رعایت می‌شود و در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
    -پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.
    -پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.
    -ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر است.
    -قوانین کنسلی هتل در بازه های زمانی مختلف، متفاوت است، بنابراین توصیه می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر با هتل در تماس باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه‌ های گردشگری

    -فاصله تا فرودگاه ایرانشهر: ۱۴ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا ترمینال مسافربری ایرانشهر: ۹ دقیقه با خودرو
    -فاصله تا قلعه ناصری: ۵ دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو ارائه می شود.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.