بلیط پرواز های تهران

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما تهران 

شهر تهران با مساحت 730 کیلومتر مربع در فضایی بین کوه‌های دماوند در شمال و کوه‌های ری و بی بی شهربانو در جنوب، از عصر قاجاریه که به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد، میزبان مهمانان مختلفی از ایران و جهان بوده و هست. چه گردشگرانی که برای سیر و سیاحت در این شهر بزرگ به تهران سفر می‌کنند، چه آنان که عزم سکونت دائم دارند و برای زندگی همیشگی به پایتخت می‌روند؛ با خرید بلیط هواپیما تهران ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند.
کلانشهر تهران، نه فقط یک پایتخت سیاسی و مقر بسیاری از رویدادهای سیاسی مهم کشور است، که از جذابترین شهرهای ایران برای هر گردشگر با هر سلیقه‌ای است. از سازه‌های مدرن و خاص همچون برج میلاد و برج آزادی و پل طبیعت گرفته تا اماکن ورزشی بزرگ و استاندارد در سطح بین‌المللی همچون استادیوم آزادی و پیست‌های اسکی و ... ؛ به علاوه وجود حرم و بارگاه‌های مذهبی چون حرم امامزاده صالح و حرم شاه عبدالعظیم هم بر جذابیت تهران بزرگ برای گردشگران مذهبی افزوده است و این قسمتی از جاذبه های دیدنی تهران می باشد.
کسانی که از شهرهای ایران یا خارج از ایران قصد سفر به تهران را دارند، با خرید بلیط تهران سفری سریع و ساده را تجربه می‌کنند. اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که می‌خواهید تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به تهران بدست آورید، بلیط تهران را از فلای تودی خریداری کنید تا سفری ارزان و مطمئن داشته باشید. در ادامه شما را با نحوه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی آشنا می‌کنیم.

محبوب ترین پروازهای تهران

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران در فلای تودی

فلای تودی با پوشش صد در صدی ایرلاین‌های معتبر، گزینه‌های مختلف و متنوعی برای بلیط تهران در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تنها کافی است تاریخ رفت و برگشت سفر خود را از مبدا موردنظر خود به مقصد تهران در فرم جستجوی بلیط در همین صفحه ثبت کنید تا لیستی از بلیط هواپیما به مقصد تهران برایتان به نمایش درآید.

  جستجوی بلیط تهران

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران، کافی است ابتدا از برنامه پروازهای تهران اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت تهران یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز تهران برای شما نمایش داده می‌شود. بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز مشهد تهران را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " مشهد " یا " Mashhad " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " تهران " یا "Tehran" را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پرواز تهران از مبدا موردنظرتان برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط هواپیما تهران

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط تهران از ارزانترین‌ها نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قيمت بليط تهران را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های تهران

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای تهران که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران که بیشتر به پروازهای خارجی اختصاص دارد و فرودگاه مهرآباد که بیشتر به پروازهای داخلی اختصاص دارد. با این حال در قسمت فیلتر می‌توانید فرودگاه را انتخاب کنید.

  فرودگاه مهرآباد (THR)
  فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (IKA)

ابزارهای فلای تودی برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران

ابزارهایی توسط فلای تودی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به سادگی ارزانترین بلیط تهران را پیدا کرده و خریداری کنید. بلیط‌های سیستمی، چارتر و لحظه آخری تهران را با استفاده از این ابزار با ارزانترین قیمت تهیه کنید.

  تقویم قیمتی فلای تودی

سیستم تقویم قیمتی فلای تودی، ابزاری کارامد برای خرید بلیط تهران است. پس از جستجوی بلیط هواپیما تهران در فلای تودی، در قسمت بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم، ارزان ترین بليط تهران در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده خواهد شد.

  نمودار قیمتی فلای تودی

با استفاده از نمودار قیمتی فلای تودی این امکان برایتان وجود دارد تا با داشتن اطلاعات درست، تحلیل دقیق‌تری درباره قیمت بلیط تهران در زمان‌های نزدیک به تاریخ سفرتان داشته باشید.

  اطلاع از تغییر قیمت فلای تودی

اگر هنوز هم بلیط ارزان تهران مورد نظرتان را پیدا نکرده‌اید، اصلا نگران نباشید. می‌توانید با ثبت نام و وارد کردن شماره تلفن همراه و ایمیلتان در سامانه فلای تودی، اعلان تغییر قیمت بلیط هواپیما تهران را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران

تهران شهر چهار فصل است، بنابراین عامل آب و هوا در قیمت بلیط تهران چندان تاثیرگذار نیست. البته باید توجه داشته باشید که برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های مهم در تهران می‌تواند در قیمت بلیط تهران تاثیرگذار باشد. پیشنهاد می‌شود برای خرید بلیط ارزان هواپیما تهران حداقل از دو ماه قبل اقدام کنید و بلیط رفت و برگشت خریداری کنید، چرا که بلیط دو طرفه هزینه‌ای به مراتب ارزنتر از دو بلیط یک طرفه دارد.
با این حال در هر زمان از سال که قصد رزرو بلیط هواپیما تهران را داشته باشید، ارزانترین قیمت بلیط تهران را می‌توانید در فلای تودی پیدا کرده و خریداری کنید.

انواع بلیط هواپیما تهران

در زمان جستجوی بلیط تهران در فلای تودی، این امکان وجود دارد که بلیط خود را از میان انواع مختلف سیستمی، چارتر و لحظه آخری انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع بلیط هواپیما تهران توضیحات ذیل را مطالعه کنید.

  بلیط سیستمی تهران

نخستین گزینه برای بلیط هواپیما تهران، بلیط سیستمی تهران است که در نتایج پرواز برای شما به نمایش در می‌آید. بلیط‌های سیستمی توسط ایرلاین قیمت گذاری می‌شوند، بنابراین چندان دچار نوسان قیمت نمی‌شوند. شاید بتوان گفت این نوع بلیط گرانتر از انواع دیگر است، گرچه بلیط‌های سیستمی تهران نیز گاهی با تخفیف ارائه می‌شوند.

  بلیط چارتری تهران

باید بدانید صندلی‌های بلیط چارتر تهران هیچ تفاوتی با بلیط‌های سیستمی ندارد، تنها به دلیل اینکه آژانس این بلیط‌ها را چارتر یا کرایه کرده است، برای فروش حداکثری آنها را با قیمت پایینتری نسبت به بلیط‌های سیستمی به فروش می‌رساند. از سوی دیگر اگر در سفر به تهران کودک همراه خود دارید، خرید بلیط چارتری تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا برای کودکان تخفیف دارد.

  بلیط لحظه آخری تهران

ارزانترین بلیط تهران، لحظه آخری است. بلیط لحظه آخری که در روزها و ساعات پایانی پرواز به فروش می‌رسد، ارزانتر از انواع دیگر بلیط‌هاست. در زمان جستجوی بلیط تهران در فلای تودی، گزینه لحظه آخری را در فیلترهای جستجو انتخاب کنید تا بلیط لحظه آخری تهران از مبدا موردنظرتان برایتان به نمایش درآمده و خریداری کنید.

برخی مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران از فلای تودی

  خرید بلیط ارزان تهران

قیمت بلیط تهران در فلای تودی از دیگر سامانه‌های فروش بلیط هواپیما، ارزان‌تر است. می‌توانید با یک جستجوی ساده، خودتان مقایسه کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما تهران به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. برای همین، پیشنهاد می‌کنیم تا هر زمان که بلیط ارزان هواپیما تهران را از مبدا موردنظرتان پیدا کردید، در سریع‌ترین زمان ممکن، بلیط خود را بخرید. 
اگر به دنبال جایی برای اقامت در تهران می‌گردید، رزرو هتل را از میان تعداد زیادی هتل های تهران که در فلای تودی در دسترس است، انجام دهید. 

  امکان خرید بلیط پرواز تهران از معتبرترین ایرلاین‌ها

با رزرو بلیط هواپیما تهران در فلای‌تودی، به تمامی پروازهای تهران که توسط ایرلاین‌های مختلف برگزار می‌شود، دسترسی خواهید داشت. در این میان اگر می‌خواهید بلیط تهران را که توسط شرکت هواپیمایی خاصی برگزار می‌شود را خریداری کنید، با استفاده از فیلتر ایرلاین در سمت راست صفحه نتایج جستجو پرواز تهران، می‌توانید نتایج را به پروازهای ایرلاین مورد نظر خود محدود کنید.

  مقایسه خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بليط هواپیما تهران فلای ‌تودی، این امکان برایتان وجود دارد تا امکانات و خدمات ایرلاین‌های مختلف مثل میزان بار مجاز را اول بررسی کنید و بعد خرید بلیط تهران را انجام دهید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط تهران از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

همین حالا بلیط پرواز تهران را از فلای‌تودی خریداری نمایید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به تهران ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.