بلیط پرواز های گچساران

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Gachsaran

بلیط هواپیما تهران گچساران

برای رزرو بلیط هواپیما تهران گچساران، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران گچساران شما فقط 1 ساعت و 30 دقیقه با شهر زیبای گچساران فاصله دارید.
پروازهایی که در مسیر گچساران انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  پرواز تهران گچساران ماهان ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز گچساران تهران هواپیمایی ماهان ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. بلیط ارازن هواپیما را تنها در فلای تودی خریداری کنید.

سفر به گچساران

گچساران یکی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است که در جنوب غربی این شهر واقع شده است. مرکز این شهر با نام «دوگنبدان» خوانده می‌شود که در گذشته بخشی از استان فارس بوده است. گچساران ذخایر آبی فراوانی دارد و همچنین به عنوان دومین میدان نفتی ایران به همراه چندین منبع ذخیره گاز طبیعی با نام «سرزمین آب و آتش» شناخته می‌شود. گچساران همچنین با عنوان «بام نفت ایران» شهرت دارد.
شهر گچساران از شمال به شهرستان چرام، از شرق و شمال شرقی به شهرستان ممسنی، از شمال غرب به شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، از غرب به شهرستان بهبهان و از جنوب به شهرستان گناوه محدود می‌شود.

آب و هوای گچساران

آب و هوای گچساران بیابانی است، به طوریکه در طول سال باران چندانی در آن نمی‌بارد. میانگین دمای سالیانه در گچساران 21.8 درجه سانتیگراد است. همچنین میزان بارندگی سالانه در این شهر 290 میلیمتر است. تیر ماه بارندگی در گچساران به صفر میلیمتر می‌رسد و در ماه دی با میانگین 85 میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارندگی در این شهر هستیم.
مرداد ماه در گچساران با میانگین 33.9 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ماه سال و دی ماه با میانگین 9.4 درجه سانتیگراد سردترین ماه سال است.

جا‌‌های دیدنی گچساران

گچساران شهری است که با وجود کوچک بودن به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر دارد. از میان جاهای دیدنی گچساران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  چهار طاقی خیرآباد
  منطقه حفاظت شده کوه خامین
  روستای مارین
  پل خیری و محمد خان
  روستای دیل
  آرامگاه حکیمه خاتون (س)
  آبشار گنج بنار
  گنبد لیشتر
  دژ سلیمان
  تنگ باشتک
  آبشار کیوان لیشتر
  پل بند خره خهکی
  پل ساسانی خیرآباد
  دریاچه سد کوثر
  غار گاکال
  قلعه شامبراکان
  برج قلعه دوک
  امامزاده بی بی حکیمه

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما گچساران

  جستجوی بلیط هواپیما گچساران

ابتدا از برنامه پروازهای گچساران اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز گچساران برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما گچساران

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای گچساران به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان گچساران

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر گچساران

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری گچساران

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به گچساران را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری گچساران است. در پرواز لحظه آخری گچساران همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی گچساران در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری گچساران هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری گچساران نیز همانند بلیط سیستمی گچساران است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به گچساران را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران گچساران انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران گچساران موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران گچساران به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری گچساران با قیمت بلیط سیستمی گچساران خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری گچساران دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری گچساران خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران گچساران را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما گچساران در فلای تودی

  فرودگاه‌های گچساران

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما گچساران از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای گچساران که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای گچساران عبارتند از :

  فرودگاه گچساران

  بلیط ارزان هواپیما گچساران

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز گچساران از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما گچساران به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما گچساران را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای گچساران

گچساران علاوه بر داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان با داشتن غذاهای سالم و لذیذ بسیاری از گردشگران را جذب خود می‌کند. در ادامه تعدادی از غذاهای گچساران را به شما معرفی می‌کنیم:

  کله جوشک
  تلیت پیاز
  آش کارده هره
  آش دوغ
  شله ماشکی
  شله بادامی
  شله لیزک
  دنگه
  دم پختک گوشتی
  کلگ و گوشت

رستوران‌های گچساران

بعد از گشت و گذار در شهر برای صرف غذا می‌توانید به یکی از رستوران‌های شهر بروید. تعدادی از بهترین رستوران‌های گچساران به شرح زیر است:

  رستوران میزبان گچساران
  رستوران پاسارگاد گچساران
  رستوران آفتابگردان گچساران
  رستوران محمد گچساران
  فست فود مازی برگر گچساران
  کافه پرنس گچساران
  کافه مون گچساران

صنایع دستی و سوغاتی گچساران

قطب اصلی صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌های گچساران و باشت قرار دارد، به همین دلیل در گچساران صنایع دستی بسیاری تولید می‌شود که از آن میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  مروارید بافی
  جاجیم بافی
  سیاه چادر بافی
  گلیم بافی
  قالیبافی
  مهلو
  سبد بافی
  حصیر بافی
  گچمه بافی
  سفره بافی
  گلیم نقش برجسته
  خورجین بافی
  توبره بافی
  مفرش بافی
  شله بافی
  آیینه بافی
  کلگ
  کل خنگ
  رملک
  کنار
  سدر
  مرکبات
  آویزه‌های سنتی
  تابلوهای معرق

مراکز خرید گچساران

مراکز خرید گچساران قدمت زیادی ندارند اما گسترش پاساژها در سال‌های اخیر باعث رونق اقتصادی این منطقه شده‌اند. از میان مراکز خرید گچساران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  پاساژ زمرد
  پاساژ پارسیان
  پارسیان مروارید
  پاساژ نور
  پاساژ سعدی
  پاساژ حافظ
  فروشگاه برادران شریعتی

همین حالا بلیط پرواز به گچساران را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به گچساران ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما گچساران

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.