بلیط پرواز های تهران

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
 

سفر به کوش آداسی

شهر رویایی کوش آداسی (به معنای جزیره پرنده) در نوار ساحلی دریای اژه واقع شده که در کانون مراکز مهم گردشگری ترکیه قرار دارد. کوش آداسی شهر تاریخی‌ست که پس از ویرانی شهر تاریخی افسوس در مجاورت آن بنا شد. قدمت طولانی‌ این شهر به سه هزار سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد. این شهر به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد تحت حکومت تمدن‌های گوناگونی قرار گرفته و به همین دلیل از زمان‌های دور مرکز فرهنگ و هنر بوده است.
موقعیت جفرافیایی کوش آداسی که شهری بندری در قسمت مدیترانه‌ای ترکیه می‌باشد یک اعتدال و دلپذیری خاصی به آب و هوای این شهر بخشیده است. طبیعت نیز در این زیبایی بخشی به شهر سنگ تمام گذاشته و تا جای ممکن بر جذابیت و زیبایی این شهر افزوده است.
بندر کوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می‌کنند، از جذابیت خاصی برخوردار است. از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می‌شود. قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده‌اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می‌باشد.

آب و هوای کوش آداسی

کوش آداسی هوای معتدلی دارد که در زمستان ملایم و تابستانهایش گرم و طولانی اند. آب و هوای معتدل منطقه این اجازه را به ساکنان بومی آن داده تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون، انگور و انجیر در زمین‌های حاصلخیز اطراف بپردازند. همچنین به دلیل آفتابی بودن کوش آداسی تقریبا در تمام مدت سال مورد علاقه گردشگرانی است که تمایل دارند از آب های زلال و شفاف دریای اژه بهره ببرند.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

در فصل تابستان کوش آداسی بیشترین دمای هوا را دارد و آفتاب نیز بسیار سوزنده است ولی با این حال بهترین زمان سفر به کوش آداسی از اواسط خرداد تا اواسط شهریور است. البته این ماه‌ها از گرانترین ماه‌های سال است اما اگر بتوانید اواخر اردیبهشت تا اوسط خرداد به کوش آداسی سفر کنید از لحاظ قیمت بسیار مناسب خواهد بود و همچنین در این زمان آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی در انتظار شماست.

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

در کوش آداسی بهتر است تا می توانید از طبیعت زیبا و سواحل بکر آن لذت ببرید؛ طبیعتی سرسبز و آب و هوایی که اغلب آفتابی است. البته جاذبه های تاریخی نیز در این شهر دیده می‌شود و اگر اهل گشت و گذار در بناهای تاریخی هستید فرصت خوبی برای شماست.

جزیره یونانی ساموس
پاموک کاله
جزیره کبوتر
پارک آبی آدالند
شهر باستانی افسوس
پارک ملی بیوک مندرس

حمل ‌و نقل در کوش‌آداسی

کوش آداسی فرودگاه ندارد و برای رفتن به این شهر ابتدا باید با هواپیما به فرودگاه ازمیر رفته و از آنجا حدود ۱.۵ ساعت با ماشین‌های کرایه و یا با وسایل حمل و نقل عمومی راهی کوش آداسی شوید.
خدمات حمل و نقل عمومی درون شهری کوش آداسی شامل تاکسی و دُلموش می‌باشد. دُلموش تاکسی‌های بزرگی هستند که شبیه به مینی‌بوس اند و مجازند تا ۱۵ مسافر را سوار کنند. این مینی‌بوس ها در مسیرهای مشخصی حرکت می کنند و هزینه یکسانی دارند. ولی اگر می خواهید به صورت اختصاصی به جایی برسید می توانید از تاکسی‌های زرد استفاده کنید اما مطلع باشید که نرخ تاکسی بسیار گران است و علاوه بر ورودی می‌بایست هزینه مسافتی که پیموده‌اید را بپردازید.

رستوران های کوش‌آداسی

برای غذاخوردن در کوش آداسی هم اصلا نگران نباشید؛ این شهر میزبان گردشگران زیادی است و رستوران‌های خوب هم کم ندارد. در ادامه برخی از این رستوران‌ها را نام می‌بریم.

رستوران قصر
رستوران بلک اند وایت
کبابی حسن کولکوقلو
رستوران هالیدی این
رستوران اوستا کاظم
رستوران آولو

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما کوشی آداسی

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.