بلیط پرواز های شارجه

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Mashhad-Sharjah

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد شارجه

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد شارجه در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای مشهد شارجه تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری مشهد شارجه و بلیط چارتر مشهد شارجه را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما شارجه مشهد را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز مشهد به شارجه فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما مشهد شارجه

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد شارجه را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما مشهد شارجه به بهترین قیمت پرواز مشهد شارجه دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم مشهد شارجه و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) مشهد شارجه در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما مشهد شارجه هدر ندهید. بلیط هواپیمای مشهد شارجه را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری مشهد شارجه و بلیط چارتر هواپیما از مشهد به شارجه را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد شارجه را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد شارجه

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما مشهد شارجه می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما مشهد به شارجه یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از مشهد به شارجه به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای مشهد شارجه با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس مشهد شارجه را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس مشهد شارجه را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما مشهد شارجه ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.

• ارزانترین بلیط هواپیما مشهد شارجه را معمولا می‌توانید در روزهای چهارشنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما مشهد شارجه را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت مشهد شارجه از قیمت دو بلیط یکطرفه مشهد شارجه و شارجه به مشهد ارزان‌تر خواهد شد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد شارجه

  فاصله هوایی مشهد از شارجه

مسافت پروازی مشهد از شارجه 11.1 کیلومتر (6.9 مایل) است.

  مدت زمان پرواز مشهد شارجه

طول پرواز مشهد شارجه به طور متوسط 2 ساعت و 15 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز مشهد به شارجه با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی مشهد شارجه

  ایرعربیا

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ............... 2:15 ............... SHJ (فرودگاه شارجه)

  ترکیش ایرلاین

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ............... 4:40 ............... DXB (فرودگاه جدید استانبول) ...............4:25 ............... SHJ (فرودگاه شارجه)

  ایرلاین‌هایی که از مشهد به شارجه پرواز مستقیم دارند

پروازهای هواپیمایی ایر عربیا از مشهد به شارجه به صورت مستقیم انجام می‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز مشهد شارجه

ارزانترین ایرلاین‌های پرواز مشهد شارجه، ایر عربیا می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر مشهد شارجه

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر مشهد شارجه هواپیمایی ایر عربیا است. 100% پروازهای بدون توقف مشهد شارجه توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

  روزهای پرواز مشهد به شارجه

پروازهای مشهد شارجه تمامی روزهای هفته به جز روزهای جمعه و یکشنبه انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما مشهد شارجه

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.