بلیط پرواز های تورنتو

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Mashhad-Toronto

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد تورنتو

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد تورنتو در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای مشهد تورنتو تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری مشهد تورنتو و بلیط چارتر مشهد تورنتو را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما تورنتو مشهد را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز مشهد به تورنتو فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود. در همین صفحه برای مسیر موردنظر جستجو کنید و بلیط ارزان هواپیما خریداری کنید.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما مشهد تورنتو

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد تورنتو را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما مشهد تورنتو به بهترین قیمت پرواز مشهد تورنتو دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم مشهد تورنتو و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) مشهد تورنتو در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما مشهد تورنتو هدر ندهید. بلیط هواپیمای مشهد تورنتو را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری مشهد تورنتو و بلیط چارتر هواپیما از مشهد به تورنتو را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد تورنتو را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد تورنتو

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما مشهد تورنتو می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما مشهد به تورنتو یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از مشهد به تورنتو به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای مشهد تورنتو با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس مشهد تورنتو را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس مشهد تورنتو را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما مشهد تورنتو ماه می (اردیبهشت) است.

• ارزانترین بلیط هواپیما مشهد تورنتو را معمولا می‌توانید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما مشهد تورنتو را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت مشهد تورنتو از قیمت دو بلیط یکطرفه مشهد تورنتو و تورنتو به مشهد ارزان‌تر خواهد شد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد تورنتو

  فاصله هوایی مشهد تا تورنتو

مسافت پروازی مشهد از تورنتو 10259.5 کیلومتر (6375 مایل) است.

  مدت زمان پرواز مشهد تورنتو

طول پرواز مشهد تورنتو به طور متوسط 19 ساعت و 15 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز مشهد به تورنتو با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی مشهد تورنتو

  امارات ایرلاین

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ...............2:40 ............... DXB (فرودگاه دبی) ............... 14:20 ............... YYZ (فرودگاه پیرسون تورنتو)

  ترکیش

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) ...............4:40 ............... IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 11:15 ............... YYZ (فرودگاه پیرسون تورنتو)

  قطر ایرویز و ایر کانادا

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) قطر ایرویز ............... 2:45 ............... DOH (فرودگاه دوحه قطر) قطر ایرویز ............... 13:40 ............... YUL (فرودگاه پییر الیوت ترودو مونترال) ایر کانادا ............... 1:30 ............... YYZ (فرودگاه پیرسون تورنتو)

  قطر ایرویز و وست جت

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) قطر ایرویز ............... 2:45 ............... DOH (فرودگاه دوحه قطر) قطر ایرویز ............... 13:40 ............... YUL (فرودگاه پییر الیوت ترودو مونترال) وست جت ............... 1:45 ............... YYZ (فرودگاه پیرسون تورنتو)

  قطر ایرویز و امریکن

MHD (فرودگاه هاشمی نژاد مشهد) قطر ایرویز ............... 2:45 ............... DOH (فرودگاه دوحه قطر) قطر ایرویز ............... 15:00 ............... ORD (فرودگاه شیکاگو او هیر) امریکن ............... 1:45 ............... YYZ (فرودگاه پیرسون تورنتو)

  ایرلاین‌هایی که از مشهد به تورنتو پرواز مستقیم دارند

هیچ یک از پروازهای مشهد به تورنتو به صورت مستقیم انجام نمی‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز مشهد تورنتو

ارزانترین ایرلاین‌ پرواز مشهد تورنتو، قطر ایرویز می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر مشهد تورنتو

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر مشهد تورنتو هواپیمایی قطر ایرویز است.

  روزهای پرواز مشهد به تورنتو

پروازهای مشهد تورنتو تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما مشهد تورنتو

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.