بلیط پرواز های سیرجان

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Sirjan

بلیط هواپیما تهران سیرجان

برای رزرو بلیط هواپیما تهران سیرجان، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران سیرجان شما فقط 1 ساعت و 40 دقیقه با شهر زیبای سیرجان فاصله دارید.
پروازهایی که در مسیر سیرجان انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  پرواز تهران سیرجان ماهان ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز سیرجان تهران هواپیمایی ماهان ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. خرید بلیط هواپیما را به راحتی و با چند کلیک در فلای تودی انجام دهید.

سفر به سیرجان

سیرجان شهری کوچک در جنوب ایران و یکی از توابع استان کرمان است که در غرب این استان واقع شده است. با این حال این شهر فاصله چندانی با کویر لوت ندارد. فاصله سیرجان تا تهران 969 کیلومتر است و این شهر از شرق به شهرهای بردسیر و بافت، از شمال به شهر بابک، از غرب به استان فارس و از جنوب به هرمزگان محدود می‌شود. سیرجان در دشتی واقع شده که می‌توانید شاهد ارتفاعات پنج تن در شمال آن، بید خان یا چهار گنبد در بخش مرکزی و لاله زار در شرق این شهر باشید.
استقرار شهر سیرجان به دوران ساسانیان برمی‌گردد و چندین معدن زغال سنگ، آهن، مس، سنگ و طلا در این شهر وجود دارد. این روزها سیرجان علاوه بر داشتن موقعیتی کلیدی و حیاتی در قلب جنوب ایران، رشد اقتصادی چشمگیری نیز در بخش ‌های صنعتی داشته است. همچنین جاده‌های استراتژیکی برای عرضه کالا‌های داخلی در کنار واردات کالا از بندرعباس دارد.
از محصولات کشاورزی معروف سیرجان می‌توان به گندم، جو، پسته، بادام، انار و خربزه اشاره کرد.
سیرجان در تقاطع جاده‌های آسفالت و خاکی چهار استان فارس، کرمان، هرمزگان و یزد واقع شده است و همچنین در مسیر جاده اصلی تهران بندر عباس قرار دارد. به همین دلیل سیرجان از موقعیت بسیار ویژه ای در این منطقه برخوردار است.
مردم سیرجان به زبان فارسی و با لهجه کرمانی صحبت می‌کنند.

آب و هوای سیرجان

سیرجان آب و هوایی نیمه بیابانی دارد. تابستان‌های این شهر گرم و خشک و زمستان‌های آن معتدل است. میزان بارندگی در سیرجان کم است به طوریکه میانگین بارندگی سالیانه در این شهر به 168 میلیمتر می‌رسد. همچنین میانگین دمای سیرجان در طول سال 16.7 درجه سانتیگراد است. تیر ماه با میانگین دمای 27.7 درجه سانتیگراد و دی ماه با میانگین دمای 5.5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال در سیرجان هستند. همچنین اختلاف بارندگی در فصل پر بارش و کم بارش این شهر 40 میلیمتر است. به طور کلی سیرجان در میان سایر شهرهای نیمه کویری ایران، آب و هوای معتدل‌تری دارد.

جا‌‌های دیدنی سیرجان

ویرانه‌های بر جای مانده از شهر قدیمی سیرجان که در نزدیکی سعید آباد و در مسیر شهر بافت پیدا شده، حاکی از تاریخ غنی این شهر است و ثابت می‌کند که سیرجان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کرمان و ایران است. سیرجان موزه‌ای از ادوار مختلف تاریخ ایران است و آثار باستانی بسیاری را می‌توان در این شهر یافت. از جاهای دیدنی سیرجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  باغ سنگی سیرجان
  یخدان‌های سیرجان
  دریاچه نمک سیرجان
  قلعه سنگ سیرجان
  بادگیر چپقی
  آرامگاه شاه فیروز
  آرامگاه میر زبیر
  مسجد سید سیرجان
  مسجد جامع عضدی
  مسجد قلعه سنگی
  کفه نمک سیرجان
  منطقه شکار ممنوع پاریز سیرجان

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیرجان

  جستجوی بلیط هواپیما سیرجان

ابتدا از برنامه پروازهای سیرجان اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز سیرجان برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما سیرجان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای سیرجان به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان سیرجان

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر سیرجان

در میان پروازهای چارتر سیرجان، بلیط چارتری تهران سیرجان یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط چارتر تهران سیرجان در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر سیرجان به تهران در مسیر برگشت کافی است پروازهای سیرجان را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران سیرجان چارتر و یا بلیط هواپیما سیرجان تهران چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر سیرجان، می‌توانید به پرواز چارتر تهران سیرجان و پرواز چارتر سیرجان تهران دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به بلیط ارزان چارتر تهران سیرجان نمایید.

  بلیط لحظه آخری سیرجان

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به سیرجان را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری سیرجان است. در پرواز لحظه آخری سیرجان همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی سیرجان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری سیرجان هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری سیرجان نیز همانند بلیط سیستمی سیرجان است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به سیرجان را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران سیرجان انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران سیرجان موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران سیرجان به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری سیرجان با قیمت بلیط سیستمی سیرجان خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری سیرجان دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری سیرجان خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران سیرجان را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما سیرجان در فلای تودی

  فرودگاه‌های سیرجان

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما سیرجان از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای سیرجان که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای سیرجان عبارتند از :

  فرودگاه سیرجان

  بلیط ارزان هواپیما سیرجان

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز سیرجان از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما سیرجان به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما سیرجان را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای سیرجان

سیرجان با داشتن فرهنگی غنی علاوه بر داشتن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان غذاهای منحصر به فردی نیز دارد که متنوع و لذیذ هستند. پس اگر به سیرجان سفر کردید حتما غذاهای لذیذ محلی این شهر را امتحان کنید. از غذاهای سیرجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  پلو سیرجانی
  آبگوشت بادمجان و کشک
  آبگوشت زیره
  آش گندم شیر
  اوماچ آش
  خورشت بزقورمه
  خورش به آلو
  زیره پلو
  کشک کدو
  لپه پلو با زیره
  مجور کدو
  قاتق بنه

شیرینی‌های سیرجان

از شیرینی‌های سیرجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  باقلوا
  کماچ سهن
  کلمپه

رستوران‌های سیرجان

سیرجان رستوران‌های بسیار و متنوعی دارد که همین باعث می‌شود برای صرف غذا در رستوران‌های این شهر انتخاب گسترده‌ای داشته باشید. بنابراین در سفر به سیرجان با مشکل کمبود رستوران مواجه نخواهید شد. از بهترین رستوران‌های سیرجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  رستوران ژینو سیرجان
  رستورا زعفرون پارت سیرجان
  رستوران ماکیان کارن سیرجان
  اکبر جوجه سیرجان
  فست فود برشته سیرجان
  تالار پذیرایی ماهان سیرجان
  رستوران تورینو سیرجان

صنایع دستی و سوغاتی سیرجان

سیرجان در 30 سال اخیر و با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر با عرضه صنایع دستی خاص خود، نقش چشمگیری در اقتصاد این منطقه داشته است. گلیم شیرکی پیچ سیرجان به واسطه جهانی شدن تحولی در صنایع دستی این شهر ایجاد کرده است تا جاییکه در حال حاضر حدود 12000 بافنده سیرجانی در این شهر مشفول به فعالیت هستند. بافت گلیم، کهن‌ترین روش در صنعت قالیبافی است و گلیم بافی در سیرجان به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. از آنجاییکه هر بافنده سلیقه و تکنیک‌های خود را در بافت گلیم دارد، هر گلیم ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. هر نقش و رنگ و ترکیبی که در بافت گلیم به کار می‌رود بازتابی از افکار و احساسات بافنده آن است که از طبیعت، محیط اطراف، باورها، و سنن مردم آن منطقه الهام گرفته شده است. تمامی این عوامل هنری را خلق می‌کنند که باعث می شود حدود 80 درصد از آن به کشورهای دیگر صادر شود. به طور کلی از صنایع دستی و سوغاتی سیرجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  گلیم بافی
  قالیبافی
  پته دوزی
  مسقطی
  پسته
  قوتو
  شیرینی کماچ
  باقلوا
  سهن
  کلمپه

مراکز خرید سیرجان

  بازار سیرجان ( بازار دوقلوی سیرجان)
  بازار جدید کوثر
  جمعه بازار سیرجان
  مرکز خرید بین‌المللی مهر سیرجان
  مرکز خرید کوثر سیرجان
  پاساژ کندو سیرجان
  پاساژ علی بن ابی طالب سیرجان
  پاساژ صاحب الزمان سیرجان
  پاساژ یکتا سیرجان
  پاساژ جهان سیرجان
  پاساژ ولی عصر سیرجان

همین حالا بلیط پرواز به سیرجان را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به سیرجان ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما سیرجان

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.