بلیط پرواز های خوی

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به khoy

بلیط هواپیما تهران خوی

برای رزرو بلیط هواپیما تهران خوی، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران خوی شما فقط 2 ساعت با شهر زیبای خوی فاصله دارید.
پروازهایی که در مسیر خوی انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  پرواز تهران خوی ایران ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز خوی تهران هواپیمایی ایران ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. فلای تودی ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را همراه با پشتیبانی 24 ساعته در اختیارتان قرار می دهد.

سفر به خوی

شهر خوی که آن را با نام «سرزمین گل‌های آفتابگردان» می‌شناسند، بزرگترین شهر ارومیه و دومین شهر مهم آذربایجان غربی است. خوی در شمال غربی ایران واقع شده که با وان در کشور ترکیه مرز مشترک دارد. خوی بیشترین تعداد جمعیت شیعه را در میان شهرهای آذربایجان غربی دارد و شهری تاریخی و فرهنگی است. شهر سرسبز فیرورق، روستای علی شیخ، روستاهای وار و پسک و بخش قُطور با چشمه‌های آبگرم شفابخشی که دارد همگی به عنوان مراکز گردشگری خوی شناخته می‌شوند.
خوی در دشتی وسیع واقع شده و از شمال با ماکو، از جنوب با سلماس، از شرق با مرند و از غرب با کشور ترکیه همجوار است. شهر خوی در گذشته به دلیل زیبایی بی بدیل خود و داشتن باغ‌های خرم و باصفا و مناظر و چمنزارهای دل انگیز، با نام «دارالصفا» و پس از آن با نام «دارالمومنین» شناخته می‌شد. شهر خوی با جمعیت ترک‌نشین خود یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که در متن‌های سلجوقی هم از آن نام برده شده است. خوی که به خاطر معادن نمک خود معروف بوده گذرگاه مهمی در جاده ابریشم محسوب می‌شده است.
در مناطق بکر خوی می‌توانید انواع گونه‌های گیاهی و جانوری، آبشارها، چشمه‌های آب گرم و قله‌های مرتفع را پیدا کنید. همچنین علاوه بر رودخانه‌های خروشانی که در خوی جریان دارند‌، این شهر زیستگاه برخی پرندگان وحشی مثل عقاب و حیواناتی مانند خرس و کفتار است. ترکیب دره‌ها و رودخانه‌ها با گونه‌های منحصر به فرد گیاهی، چشم‌اندازی بی نظیر در خوی پدید آورده است که در سفر به این شهر می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

آب و هوای خوی

متوسط دما در شهر خوی بسیار متغیر است. با توجه به رطوبت، دمای هوا در نیمی از سال سرد و در نیمه دیگر سال مطلوب است و میزان بارش برف و باران در آن بسیار کاهش پیدا می‌کند. تیر ماه و مرداد ماه گرم‌ترین ماه‌های سال در خوی هستند و در اواسط مرداد دمای هوا به 35 درجه سانتیگراد هم می‌رسد و هنگام شب به ندرت به 18 درجه سانتیگراد می‌رسد.

جا‌‌های دیدنی خوی

شهر خوی که در شمال غربی‌ترین منطقه ایران واقع شده، بسیاری از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، طبیعی و مذهبی را در خود جای داده است. در سفربه خوی می‌توانید به جهنم دره که بر خلاف نامش در میان درختان سرسبز جای دارد بروید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید. همچنین این شهر زیبا و تاریخی معبر جاده ابریشم بوده و به همین دلیل دارای کاروانسراهای بسیار است. شهرستان خوی زمانی مرکز اقتصادی مهمی محسوب می‌شده است و رفت و آمد زیاد در این شهر باعث به وجود آمدن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیاری در آن شده است که این شهر را به یکی از مناطق گردشگری ایران تبدیل کرده است. از جاهای دیدنی خوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  برج شمس تبریزی
  دروازه سنگی
  خانه کبیری
  مسجد مطلب خان
  موزه خوی
  منطقه حفاظت شده مراکان
  پل قطور
  کلیسای سورپ سرکیس
  ساختمان شهرداری خوی
  مسجد حاجی بابا
  امامزاده سید بهلول
  پل خاتون
  آرامگاه پوریای ولی
  مقبره علمدار
  کلیسای ملهذان
  جهنم دره
  آبشار بدلان

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما خوی

  جستجوی بلیط هواپیما خوی

ابتدا از برنامه پروازهای خوی اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز خوی برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما خوی

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای خوی به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان خوی

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر خوی

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری خوی

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به خوی را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری خوی است. در پرواز لحظه آخری خوی همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی خوی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری خوی هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری خوی نیز همانند بلیط سیستمی خوی است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به خوی را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران خوی انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران خوی موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران خوی به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری خوی با قیمت بلیط سیستمی خوی خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری خوی دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری خوی خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران خوی را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما خوی در فلای تودی

  فرودگاه‌های خوی

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما خوی از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای خوی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای خوی عبارتند از :

  فرودگاه خوی

  بلیط ارزان هواپیما خوی

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز خوی از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما خوی به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما خوی را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای خوی

بی شک یکی از لذت بخش‌ترین مراحل سفر، چشیدن طعم متفاوت غذاهای محلی آن شهر است. خوی نیز یکی از شهرهای با اصالت ایران است که غذاهای محلی مخصوص به خود را دارد. اگر به خوی سفر کردید خوردن غذاهای زیر را فراموش نکنید:

  آبگوشت لاخولی
  اله گز کله جوش
  آش اله‌گز خوی
  برانی هویج
  قابلی

شیرینی‌های خوی

از شیرینی‌های خوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  باستخ ( لوزانک)
  باقلوا جویزلی

رستوران‌های خوی

اگر در خوی هوس کردید غذاهای خوشمزه این شهر را امتحان کنید حتما سری به رستوران‌های زیر بزنید:

  چلوکبابی حاج علی
  رستوران استانبول خوی
  رستوران و سفره خانه سنتی آنا
  رستوران جلالی خوی
  فست فود جلالی خوی
  پیتزا 80 خوی

صنایع دستی و سوغاتی خوی

خوی شهری است که به عنوان بزرگترین تولید کننده عسل در ایران و خاورمیانه و همچنین بزرگترین تولید کننده تخمه‌ آفتابگردان در ایران شناخته می‌شود. پس در سفر به خوی حتما از عسل و تخمه‌های آفتابگردان مرغوب این شهر به عنوان سوغات به شهر خود ببرید. همچنین وجود گیاهان طبیعی در خوی باعث شده است تا انواع عرقیات در این شهر تولید شود. خشکبار نیز به دلیل وجود محصولات باغی فراوان مانند توت، بادام، گردو و آلبالو در خوی در سطح وسیعی تولید می‌شود. از صنایع دستی و سوغاتی خوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  قالیبافی
  پارچه بافی
  بافت تابلو فرش
  جاجیم بافی
  نمد بافی
  تخمه آفتابگردان
  عسل خوی
  گل محمدی خوی
  lگلاب خوی
  فرش خوی

مراکز خرید خوی

این روزها بازارهای مرزی بسیار در میان مردم محبوب هستند. در این بازارها می‌توانید اجناس باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و با تنوع زیاد، تهیه کنید. خوی نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود و همجواری با کشور ترکیه، بازارچه‌ای مرزی دارد که هر نوع جنسی را می‌توان با قیمتی مناسب در آن‌ پیدا کرد. علاوه بر بازارچه مرزی خوی می‌توانید به بازار تاریخی این شهر نیز سری بزنید. بازار تاریخی خوی علاوه بر اینکه نبض اقتصادی این شهر است و در آن می‌توانید به خرید بپردازید، یکی از بناهای زیبای خوی و دومین بازار بزرگ ایران نیز محسوب می‌شود و از لحاظ گردشگری نیز حائز اهمیت است.

همین حالا بلیط پرواز به خوی را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به خوی ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما خوی

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.