بلیط پرواز های بیرجند

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به birjand

بلیط هواپیما تهران بیرجند

سفر به بیرجند، مرکز استان خراسان جنوبی، یکی از جذابترین تجربه‌های سفر خواهد بود. شهر تاریخی بیرجند با مردم خونگرم و مهمان‌نوازش، باغ و عمارت‌های منحصر به فردش مقصد سفری بی‌همتا برای تهرانی‌هاست. بلیط هواپیما برای سفر به بیرجند را می‌توانید در همین صفحه در فلای تودی با بهترین قیمت خریداری کنید. پرواز تهران بیرجند را برای تاریخ موردنظرتان جستجو کنید و با چند کلیک ساده ارزانترین بلیط را خریداری کنید. علاوه بر این، در فلای تودی امکان رزرو هتل بیرجند هم وجود دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران بیرجند

برای رزرو بلیط هواپیما تهران بیرجند، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران بیرجند شما فقط یک ساعت و چهل دقیقه با شهر زیبای بیرجند فاصله دارید.
در حال حاضر هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر و هواپیمایی آتا در مسیر تهران بیرجند مشغول فعالیت هستند. برای خرید بلیط برگشت هم می توانید بر روی فلش بین مبدا و مقصد کلیک کنید تا نتایج جستجوی بلیط هواپیما بیرجند تهران برای شما نمایش داده شود.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به بیرجند در فلای تودی

  جستجوی بلیط پرواز تهران بیرجند

ابتدا از برنامه پروازهای بیرجند اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز بیرجند برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پرواز تهران به بیرجند

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای بیرجند به صورت صعودی از ارزانترین پرواز تهران بیرجند نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های بیرجند

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران به بیرجند از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاه های بیرجند که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های بیرجند عبارتند از :

  فرودگاه بیرجند

قیمت بلیط هواپیما تهران بیرجند

برای آگاهی از قیمت بلیط رفت و برگشت تهران بیرجند می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در انتخاب زمان مناسب بلیط پرواز تهران به بیرجند ارزان یاری می‌کند.
  برای خرید ارزانترین قیمت بلیط تهران بیرجند به موارد زیر توجه کنید:
•    قیمت بلیط هواپیما از تهران به بیرجند با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. معمولا ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به بیرجند را می‌توانید در فصل زمستان و تابستان خریداری نمایید.
•    سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران بیرجند را خریداری کنید، چون قیمت بلیط هواپیما تهران بیرجند رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

بلیط ارزان بیرجند

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز بیرجند باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

بلیط چارتر بیرجند

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید. برای خرید بلیط چارتر تهران بیرجند در مسیر رفت و یا در مسیر برگشت کافی است پروازهای بیرجند را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران بیرجند چارتر و یا بلیط هواپیما بیرجند تهران چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر بیرجند، می‌توانید به پرواز چارتر دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران بیرجند چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری بیرجند

در پرواز لحظه آخری بیرجند همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی بیرجند در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری بیرجند هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری نیز همانند بلیط سیستمی بیرجند است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط تهران به بیرجند لحظه آخری را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران بیرجند انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران بیرجند موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران بیرجند به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری بیرجند دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری بیرجند خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران بیرجند را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما بیرجند در فلای تودی

  خرید بلیط ارزان هواپیما بیرجند

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز تهران بیرجند از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پرواز تهران بیرجند به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی از فلای‌تودی شما به تمامی ایرلاین‌های ایرانی دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران بیرجند را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر بیرجند را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط تهران بیرجند با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

اطلاعات پرواز تهران بیرجند

 فاصله هوایی تهران تا بیرجند

مسیر هوایی تهران به بیرجند 794.610 کیلومتر است.

 مدت زمان پرواز تهران به بیرجند

طول مدت پرواز تهران بیرجند به طور متوسط 1 ساعت و 28 دقیقه است.

 روزهای پرواز تهران بیرجند

پروازهای تهران بیرجند در روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برقرار است.‌

 ایرلاین های پرواز تهران بیرجند

پرواز تهران بیرجند ایران ایر، پرواز تهران بیرجند ماهان و پرواز تهران بیرجند ایران ایرتور.

راهنمای مختصر سفر به بیرجند

بیرجند یکی از شرقی‌ترین شهرهای ایران و مرکز استان خراسان جنوبی است. بیرجند شهری باستانی با جاذبه‌های گردشگری فراوان و باشکوه است. بیرجند اولین شهر در ایران است که مجهز به سیستم آبرسانی شد و شرکت آبرسانی بیرجند به عنوان اولین سازمان آبرسانی ایران شناخته می‌شود.
بیرجند از شمال به شهرستان قاینات، از غرب به شهرستان‌های فردوس و طبس، از جنوب به شهرستان‌های نهبندان و کرمان و از شرق به کشور افغانستان محدود می‌شود.
بیرجند یکی از زیباترین و در عین حال یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران است. مردم بیرجند با گویش بیرجندی صحبت می‌کنند. بیرجند شهری است که به سرعت رشد کرده و به همین دلیل به یکی از شهرهای اصلی شرق ایران تبدیل شده است.

آب و هوای بیرجند

بیرجند آب و هوای نیمه بیابانی دارد، به همین دلیل زمستان‌های آن سرد و تابستان‌های آن گرم و خشک است. همچنین تفاوت دما میان روز و شب در بیرجند زیاد است. همچنین به دلیل وجود کوه در این شهر، دره‌های عمیق و حاصلخیزی در ‌آن وجود دارد که در تغییرات آب و هوایی این شهر موثر هستند. میانگین دمای متوسط در بیرجند 17 درجه سانتیگراد و میزان بارش سالانه در این شهر 129 میلیمتر است. کمترین میزان بارندگی در بیرجند در ماه تیر با متوسط بارندگی صفر میلیمتر و بیشترین میزان بارندگی در ماه دی ماه با متوسط بارندگی 31 میلیمتر است. همچنین ماه‌های تیر با میانگین دمای 28.2 درجه سانتیگراد و دی ماه با میانگین دمای 5.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال در بیرجند هستند.

جا‌‌های دیدنی بیرجند

مکان‌های دیدنی بیرجند فراوان و آثار تاریخی در این شهر متعدد است تا جایی که باغ تاریخی اکبریه بیرجند نیز به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است و شهرت جهانی دارد. تمامی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بیرجند ارزش حداقل یکبار دیدن را دارند و از آنجاییکه مکان‌های دیدنی بیرجند به هم نزدیک هستند به راحتی می‌توانید از تمامی جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنید. از میان جاهای دیدنی بیرجند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  ارگ کلاه فرنگی
  باغ اکبریه
  مدرسه شوکتیه
  قلعه بیرجند
  بند دره
  بند امیرشاه
  ارگ بهارستان
  یخدان رحیم آباد
  موزه مفاخر و مشاهیر ملی بیرجند
  موزه باستان شناسی بیرجند
  موزه حیات وحش بیرجند
  موزه میراث پهلوانی بیرجند
  موزه پرندگان بیرجند
  مسجد چهار درخت بیرجند
  بنای تاریخی خواجه خضر

غذاهای بیرجند

غذای هر شهری بخشی از فرهنگ آن شهر را تشکیل می‌دهند. هر شهری آداب و رسوم مخصوص خود را در طبخ غذاها دارد و شرایط آب و هوایی و موادی که بیشتر در آن شهر در دسترس هستند بر طبخ غذاها تاثیر می‌گذارند. بیرجند هم از جمله شهرهایی است که غذاهای محلی متنوع و خاص خود را دارد. یکی از معروف‌ترین غذاهای بیرجندی کشک بیرجندی است که در اکثر رستوران‌های سنتی این شهر یافت می‌شود. از غذاهای بیرجند که در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  کشک سیاه بیرجند
  اشکنه عدس
  اشکنه آلو
  اشکنه نخود
  اشکنه آرد گندم
  اشکنه گوجه فرنگی
  کشک زرد
  خورش سبزی
  کوکو کما
  قاتق ماش
  غلور
  آش عدس
  گندم شیر
  قاتق عدس
  نان جوش
  گاورسی
  سابری
  خرما برشته

شیرینی‌های بیرجند

از شیرینی‌های بیرجند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  کیک خشک
  شیرینی محلی بیرجند
  شیرینی زنجبیلی بیرجندی

رستوران‌های بیرجند

در سفر به شهر بیرجند تعداد رستوران‌های این شهر آنقدر زیاد است که تقریبا در هر خیابانی از آن می‌توانید چندین رستوران پیدا کنید. پس می‌توانید مطمئن باشید که در سفر به این شهر با مشکل کمبود رستوران مواجه نخواهید شد. تعدادی از بهترین رستوران‌های بیرجند به قرار زیر است:

  رستوران هتل جهانگردی بیرجند
  رستوران هتل کوهستان بیرجند
  رستوران هتل سپهر بیرجند
  رستوران سروناز بیرجند
  باغ رستوران شاندیز بیرجند
  رستوران پارس بیرجند
  رستوران زیتون بیرجند
  آشکده و رستوران سنتی طوبا
  سفره خانه سنتی بابا حاجی
  رستوران ایتالیایی پای
  خانه برگر بیرجند
  ویل برگر بیرجند

صنایع دستی و سوغاتی بیرجند

بیرجند علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری زیبا و تاریخی غنی، صنایع دستی زیبا و منحصر به فردی نیز دارد که توسط مردم هنرمند این شهر تولید می‌شوند. صنایع دستی بیرجند یکی از منابع مهم تامین معاش مردم این شهر است. بیرجند به دلیل شرایط آب و هوایی خاص خود بیشترین سهم را در تامین زعفران ایران و جهان دارد. به طوریکه حدود 95 درصد از زعفران ایران و 65 درصد از زعفران جهان در این شهر تولید می‌شود. علاوه بر زعفران از دیگر صنایع دستی و سوغاتی بیرجند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  ساخت سازهای سنتی موسیقی
  حوله بافی
  سیاه چادر بافی
  گبه بافی
  گلیم بافی
  نمد مالی
  سفالگری
  خراطی
  جاجیم بافی
  حصیربافی
  رودوزی
  زیلو
  پارچه‌های سوزن دوزی شده
  قالیبافی
  زعفران
  عناب
  زرشک
  قره قروت
  کشک بیرجندی
  آلو بخارا
  نان سمنو
  نان زردی

مراکز خرید بیرجند

در سفر به بیرجند بازار قدیمی بیرجند که همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده است بیش از هر مرکز خرید لوکس و مدرنی خودنمایی می‌کند. این بازار که زمانی محل داد و ستد تجار ایرانی و هندی بوده و به دلیل همجواری با کشورهای پاکستان، افغانستان و هندوستان بازار شاخص منطقه به شمار می‌رفته است. در این بازار در مجموع 25 بازار و بازارچه فعال بوده که هم اکنون تعدادی از آن‌ها رونق دارند. از مراکز خرید بیرجند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  بازار بیرجند
  بازار موبایل بیرجند
  مرکز خرید مادر

همین حالا بلیط پرواز به بیرجند را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به بیرجند ببندید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.