بلیط پرواز های بندرلنگه

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Lengeh-Port

سفر به بندر لنگه

بندر لنگه که آن را با نام لنگه نیز می‌شناسند، شهری بندری و یکی از توابع استان هرمزگان در جنوب ایران است. بندر لنگه یکی از بنادر مهم جنوب ایران است. بندر لنگه در حاشیه خلیج فارس واقع شده و جزیره کیش بخشی از این بندر است. بندر لنگه که یکی از قدیمی‌ترین مناطق جهان است از سمت شمال به شهرستان بستک و استان فارس، از شرق به بندر عباس، از غرب به شهرهای گاوبندی و بوشهر و از جنوب به کشورهای حاشیه خلیج فارس محدود می‌شود. شهرلنگه به سه بخش مرکزی، شیب‌کوه و کیش تقسیم می‌شود که بندر لنگه در بخش مرکزی آن واقع شده است. مردم بندر بنگه به زبان فارسی اما با لهجه‌های متنوعی صحبت می‌کنند.
بندر لنگه بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌ها و منافع بین‌المللی و داخلی است. بندر لنگه سه استان مهم کشور را به یکدیگر متصل می‌کند و نزدیکترین بندر به دبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و مناطق آزاد مانند کیش است. بندر لنگه یکی از بنادر فعال در زمینه واردات و صادرات، صنعت شیلات، پرورش میگو، صنایع دریایی کوچک برای ساخت و تعمیر کشتی‌های فلزی و چوبی است. بندر لنگه در زمان هخامنشی یکی از معتبرترین بنادر کشور بود و با نام بندر گوگانا شناخته می‌شد. همچنین بندر لنگه به دلیل اینکه بزرگترین مرکز صید مروارید بوده است در گذشته به بندر مروارید شهرت داشته و بافت شهری بسیار زیبایی داشته است.
فاصله بندر لنگه از لار 280 کیلومتر، از بندرعباس 192 کیلومتر، از بوشهر 420 کیلومتر و از تهران 1450 کیلومتر است. فلای تودی بلیط هواپیما ارزان را همراه با پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما قرار می دهد.

آب و هوای بندر لنگه

آب وهوای بندر لنگه بسیار گرم و شرجی با تابستان‌هایی طولانی است. زمستان‌های بندر لنگه معتدل است و بارندگی در آن به ندرت اتفاق می‌افتد، که عمده بارندگی این شهر بین ماه‌های آذر تا اسفند است.

جا‌‌های دیدنی بندر لنگه

بندر لنگه بیشتر جنبه تجاری دارد و معبر مناسبی برای سفر به جزیره کیش و دبی است اما اگر قصد گردش در این شهر را دارید می‌توانید از مکان‌هایی که در زیر نام برده شده است و از جاهای دیدنی بندر لنگه هستند دیدن کنید.

  منطقه بیابانی سایه خوش
  عمارت فکری
  آبشار بدو
  مسجد ملک بن عباس
  برکه دریا دولت
  چشمه آب گرم بادون
  قلعه شیخ سلطان
  مسجد شیخی
  موزه مردم شناسی بندر کنگ
  قلعه لشتان
  پناهگاه حیات وحش جزیره شتور
  چشمه چاه احمد
  ساحل صدف بندر لنگه
  گنبد نمکی بستانه
  گنبد نمکی حمیران
  کاروانسرای بلدنگ
  قلعه مغویه
  قلعه لشتان
  چشمه‌های آبگرم بندر لنگه

بلیط هواپیما تهران بندر لنگه

برای رزرو بلیط هواپیما تهران بندر لنگه، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران بندر لنگه شما فقط 3 ساعت و 10 دقیقه با شهر زیبای بندر لنگه فاصله دارید.
در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران بندر لنگه مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد بندر لنگه انجام می‌شوند می‌توان به پرواز زیر اشاره کرد :

  پرواز شیراز بندر لنگه ایران ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز بندر لنگه تهران هواپیمایی ایران ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندر لنگه

  جستجوی بلیط هواپیما بندر لنگه

ابتدا از برنامه پروازهای بندر لنگه اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز بندر لنگه برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما بندر لنگه

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای بندر لنگه به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان بندر لنگه

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر بندر لنگه

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری بندر لنگه

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به بندر لنگه را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری بندر لنگه است. در پرواز لحظه آخری بندر لنگه همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی بندر لنگه در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری بندر لنگه هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری بندر لنگه نیز همانند بلیط سیستمی بندر لنگه است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به بندر لنگه را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران بندر لنگه انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران بندر لنگه موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران بندر لنگه به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری بندر لنگه با قیمت بلیط سیستمی بندر لنگه خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری بندر لنگه دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری بندر لنگه خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران بندر لنگه را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما بندر لنگه در فلای تودی

  فرودگاه‌های بندر لنگه

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما بندر لنگه از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای بندر لنگه که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای بندر لنگه عبارتند از :

  فرودگاه بندر لنگه

  بلیط ارزان هواپیما بندر لنگه

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز بندر لنگه از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما بندر لنگه به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما بندر لنگه را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای بندر لنگه

یکی از خوش طعم‌ترین غذاهای استان هرمزگان را می‌توانید در بندر لنگه امتحان کنید. بسیاری از غذاهای این شهر نیز در اثر داد و ستد با بازگانان هندی وارد این بندر شده‌اند. پس اگر طرفدار غذاهای پر ادویه هستید خوردن غذاهای بندر لنگه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از غذاهای بندر لنگه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  گوبولی مرغ
  گوبولی گوشت
  مهیاوه
  ماهی برشته
  هواری ماهی
  سوراغ
  نان رگاگ
  چمچمو
  بلالیط
  زیبون
  پکاره
  لگی مات
  خرما ارده
  حلاوی
  شوربا
  دم پختک
  دوپیازه میگو
  برنج دیشو
  هریسه

شیرینی‌های بندر لنگه

از شیرینی‌های بندر لنگه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  چنگال
  خم فروش
  جلاب
  لگلی مات
  حلوای خبیث
  شیرین خاکو
  شیرینی عصیه

رستوران‌های بندر لنگه

در سفر به بندر لنگه اگر هوس غذای خوب در رستوران‌های بندر لنگه را کردید رستوران‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. غذای این رستوران‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است:

  مجتمع غذا پزی لنگه
  پیتزا سفیر بندر لنگه
  پیتزا کلبه بندر لنگه
  رستوران بهونه بندر لنگه
  رستوران و بیرون بر صدف بندر لنگه

صنایع دستی و سوغاتی بندر لنگه

صنایع دستی بندر لنگه مانند بسیاری دیگر از شهرهای کشور بخشی از اقتصاد این شهر را تشکیل می‌دهد. بسیاری از صنایع دستی شهرهای مختلف با یکدیگر مشترک است. اما صنایع دستی‌ای مانند گلابتون دوزی، خوس دوزی، بادله دوزی و زری دوزی فقط منحصر به بندر لنگه و برخی دیگر از شهرهای استان هرمزگان هستند. از صنایع دستی و سوغاتی بندر لنگه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  گلابتون دوزی
  خوس دوزی
  زری دوزی و سوزن دوزی
  دوخت لباس‌های سنتی
  کم دوزی
  خوش دوزی
  تلی بافی
  چرم دوزی
  سبد دوزی
  شک بافی
  گلیم بافی
  قلاب بافی
  ساخت قفس ماهیگیری گرگور
  برقع

مراکز خرید بندر لنگه

یکی از مواردی که در سفر به بندر لنگه نباید از دست بدهید بازدید از بازار قدیمی این شهر است که قدمت آن به دوران پیش از اسلام می‌رسد. بافت تاریخی این بازار همانند بسیاری از بازارهای قدیمی دیگر ایران بسیاری از گردشگران را جذب خود می‌کند. در این بازار پرجنب و جوش که بزرگ‌ترین بازار بندر لنگه نیز محسوب می‌شود، هم می‌توانید تمام مایحتاج خود را خریداری کنید و هم از تماشای آن لذت ببرید. بازارهای معروف و مراکز خرید بندر لنگه به شرح زیر است:

  بازار مساح بندر لنگه
  مجتمع خرید پردیس بندر لنگه
  مجتمع تجاری یاقوت بندر لنگه

همین حالا بلیط پرواز به بندر لنگه را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به بندر لنگه ببندید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.