بلیط پرواز های بم

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Bam-City

بلیط هواپیما تهران بم

برای رزرو بلیط هواپیما تهران - بم، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران بم شما فقط ۱ ساعت و پنجاه دقیقه با شهر تاریخی و زیبای بم فاصله دارید.
پروازهایی که در مسیر بم انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  پرواز تهران بم ماهان

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز بم تهران هواپیمایی ماهان را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. در همین صفحه اقدام به خرید بلیط ارازن هواپیما به مقصد بم کنید.

سفر به بم

بم؛ شهری در کرمان که توسط ارگ قدیمی بم احاطه شده است. در واقع شهرت شهر بم به دلیل وجود ارگ باستانی آن است که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. البته در زلزله بم که در دی ماه 1382 اتفاق افتاد و در پی آن بسیاری از مردم بم کشته و مجروح شدند، ارگ بم نیز از این حادثه مصون نماند و بخش اعظمی از این بنای خشتی ویران شد.
شهر بم در دوره ساسانیان بنا شد و قسمت عمده این شهر در دوره صفویه ساخته شد و توسعه پیدا کرد. بناهای این شهر از خشت، گل رس و کاه ساخته شدند. اگر چه شهر بم در ناحیه بیابانی و گرم و خشک واقع شده، اما آب‌های زیرزمینی باعث رشد مناسب گیاهان از جمله خرما و میوه‌ها در این شهر می‌شوند.
شهر بم با دیوارهای مستحکم ارگ بم، مرکز تجاری مهمی در جاده ابریشم میان آسیا و اروپا بوده است. جمعیت آن بین 9000 تا 13000 نفر بوده، و 38 برج با دیوارهای مستحکم و آتشکده‌ای زرتشتی در آن وجود داشته است. قبل از زلزله بم خانه‌های کاه‌گلی، مدارس، مساجد و حمام‌های قدیمی این شهر قرن‌ها پابرجا بودند.
جمعیت شهر بم در قرن 18 و حدود 150 سال پیش، با حمله افغان‌ها کاهش پیدا کرد و بسیاری از ساکنین آن، این شهر را ترک کردند. تا اینکه در دهه 1950 دوباره بازسازی شد. بازسازی شهر بم فقط محدود به ساختمان‌های قدیمی شهر نشد بلکه شهر جدیدی نیز اطراف بناهای قدیمی ساخته شد.

آب و هوای بم

بم آب و هوای گرم بیابانی دارد. تابستان‌های این شهر طولانی و داغ و زمستان‌های آن کوتاه و معتدل است. میزان بارندگی در شهر بم کم و بیشتر به صورت باران است، به طوریکه میانگین بارش سالیانه در این شهر حدود 60 میلیمتر است. همچنین میزان متوسط دمای سالانه در این شهر 24.9 درجه سانتیگراد است.

جاهای دیدنی بم

قدمت ارگ بم که مشهورترین بنای ساخته شده در این شهر است و در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است به طور دقیق مشخص نیست. عده‌‌ای ساخت این بنا را مربوط به دوره هخامنشی و حتی پیش از آن می‌دانند اما تاریخ شهر بم و سکونت مردم در این شهر احتمالا به زمان ساسانیان برمی‌گردد و به همین دلیل برخی از بناهای باستانی این شهر قبل از قرن 12 ساخته شده‌اند. اما بسیاری از بناهای این شهر مربوط به دوران صفویه هستند. به دلیل قدمت شهر بم علاوه بر ارگ بم بسیاری مکان‌های دیدنی دیگری نیز در بم وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  تل آتشین دارستان
  منطقه حفاظت شده کوه شیر
  تپه‌های تاریخی بیدرون
  مسجد وكيل
  آبشار باغ چمک
  قیصریه زرتشتیان
  قلعه دختر
  روستای طاغوک

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بم

  جستجوی بلیط هواپیما بم

ابتدا از برنامه پروازهای بم اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز بم برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما بم

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای بم به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان بم

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر بم

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما بم در فلای تودی

  فرودگاه‌های بم

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما بم از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای بم که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای بم عبارتند از :

  فرودگاه بم

  بلیط ارزان هواپیما بم

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی شما گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز بم را دارید. قیمت بلیط هواپیما بم به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما بم را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای بم

به دلیل قدمت شهر بم غذاهای متنوعی در این شهر طبخ می‌شود. غذاهای شهر بم بسیار لذیذ، سنتی و همینطور ارگانیک هستند. مواد اولیه غذاها و شیرینی‌های شهر بم از محصولات طبیعی این شهر تهیه می‌شود. تعدادی از غذاهای بم به شرح زیر است:

  آب داغو
  آبگوشت زیره
  آبگوشت بادمجان و کشک
  خورشت بز قورمه
  آش گندم شیر
  کشک کدو
  لپه پلو با زیره
  آش سبزی( یونجه)

شیرینی‌های بم

  خرما بریز
  سوهان زرند
  شیرینی خانگی پرریز
  نان چرخی
  کماچ سهن
  شیرینی سنتی کلمپه

رستوران‌های بم

شهر باستانی و قدیمی بم به دلیل حضور گردشگران بسیاری که از داخل و خارج ایران به این شهر سفر می‌کنند رستوران‌های متنوعی دارد تا بدین ترتیب گردشگران با غذاهای این شهر بیشتر آشنا شوند. در ادامه تعدادی از رستوران‌های بم را به شما معرفی می‌کنیم.

  رستوران هتل ارگ بم
  رستوران باغ خانواده
  رستوران هتل جهانگردی بم
  رستوران آمیرزا
  رستوران ایرانیان
  رستوران باغ البرز
  رستوران دشت بهشت
  رستوران رز
  رستوران گل سرخ
  رستوران نخل سبز

صنایع دستی و سوغاتی بم

از جمله صنایع دستی و سوغاتی‌های بم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  ظروف و اشیای مسی
  پته دوزی
  عریض بافی
  آجیده دوزی
  خرمای مضافتی بم
  زیره
  انواع قاووت (قُووِتو)

مراکز خرید بم

شهر باستانی و تاریخی بم دارای مراکز خرید کلاسیک، محلی و همچنین دارای مغازه‌های کوچک و بازار سنتی و سرپوشیده متفاوت می‌باشد که امکان پیدا کردن تمام کالاها از جمله خشکبار، شیرینی، پوشاک و اقلام دیگر در آن‌ها وجود دارد و همینطور سوغاتی‌های متنوع و فراوان این شهر را می‌توان به راحتی در آن‌ها پیدا کرد. در ادامه شما را با بعضی از مراکز خرید بم آشنا می‌کنیم.

  مرکز خرید اطلس
  بازار سنتی سرپوشیده
  فروشگاه نسل جدید
  بازار خرمای مضافتی بم

همین حالا بلیط پرواز به شهر بم را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به بم ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران بم

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.