بلیط پرواز های کراکوف

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما تهران کراکوف

بلیط هواپیما کراکوف

با سفر به شهر کراکوف، گویی به شهر قصرهای کارتونی سفر کرده‌اید؛ ساختمان‌های بلند و رنگارنگ، کافه‌های دنج، بناهای تاریخی زیبا و فضاهای سبز شهری تنها بخشی از دلایلی است که سفر به این شهر را به یک رویای دوست‌داشتنی تبدیل کرده است.
فلای تودی با ارائه بلیط هواپیما تهران کراکوف شما را در مسیر رسیدن به این رویا همراهی می‌کند. برای تماشای محله لهستانی‌ها که یکی از اولین شهرهای قدیمی ثبت شده در یونسکو است یا کوهنوردی در سبزترین کوه‌ها بلیط هواپیما را از همین صفحه بخرید و خودتان را مهمان سفری خاطره‌انگیز کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کراکوف لهستان

برای خرید بلیط تهران کراکوف در فلای تودی باید ابتدا اطلاعات موردنیاز از جمله مبدأ، مقصد، تاریخ رفت و برپشت و... را در قسمت مربوطه وارد کنید تا نتایج جستجوی ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران کراکوف به شما نمایش داده شود. پروازهای تهران به کراکوف به‌صورت یک‌طرفه و رفت‌ و برگشت انجام می‌شود، درنتیجه چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما کراکوف به تهران داشتید، می‌توانید با جابه‌جا کردن فِلِش دو طرفه میان مبدأ و مقصد به‌راحتی از همین صفحه خریدتان را انجام دهید.
قیمت بلیط کراکوف در صفحه نتایج جستجوی پروازهای این مقصد برایتان به نمایش درمی‌آید و با اعمال فیلتر مناسب قادر خواهید بود به پرواز لحظه آخری، پرواز چارتر و در نهایت به بهترین قیمت بلیط کراکوف دست یابید.
پرواز تهران کراکوف توسط ایرلاین‌های قطر، ال او تی پالیش، ترکیش، فلای دبی، لوفتهانزا، سوئیس، امارات، آسترین، آنادولو جت، دولومیتی ایر، بالتیک و حلوتیک ایرویز انجام می‌شود. ناگفته نماند که پروازهای تهران به کراکوف مستقیم نیست و چند توقف در مسیر دارد.
به خاطر داشته باشید که می‌توانید هنگام خرید بلیط هواپیما تهران کراکوف همزمان در فلای تودی برای رزرو هتل کراکوف نیز اقدام کنید و  سفری دلپذیر را به این شهر تاریخی داشته باشید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما کراکوف لهستان در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما به کراکوف

ابتدا از برنامه پروازهای کراکوف  اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز تهران به کراکوف برای شما نمایش داده می‌شود. بطور مثال اگر قصد خرید بلیط کراکوف را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " کراکوف  " یا " Kraków " را به‌عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. درنهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به کراکوف برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پرواز تهران کراکوف

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت بلیط هواپیما کراکوف از ارزان‌ترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های کراکوف 

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران کراکوف از فلای تودی، فهرست فرودگاه‌های این شهر نمایش داده می‌شود. چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه‌های کراکوف که در بخش فیلترها نمایش داده می‌شود، انتخاب کنید تا فقط لیست همان لیست را ببینید. در حال حاضر تمامی پروازهای ایران به مقصد کراکوف در این فرودگاه به زمین می‌نشیند: 

 فرودگاه بین‌المللی جان پل دوم (KRK) 

قیمت بلیط تهران کراکوف

قیمت بلیط پرواز پرواز تهران کراکوف برحسب ایرلاین، کلاس پروازی، تاریخ، ساعت و سایر عوامل متغیر است. فلای تودی تمامی بلیط‌های پرواز کراکوف را از ایرلاین‌های مختلف عرضه می‌کند که براساس ارزان‌ترین قیمت‌ به‌صورت صعودی مرتب شده‌اند. همچنین پرواز کراکوف تهران نیز در این سایت موجود است. 
برای خرید بلیط کراکوف لهستان با ارزان‌ترین قیمت به موارد زیر توجه کنید:
•    قیمت بلیط هواپیما تهران کراکوف براساس ماه و فصلی که سفر می‌کنید متفاوت است. چنانچه به‌دنبال پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس به مقصد کراکوف هستید حتما از چند ماه قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران کراکوف را به تعویق نیندازید و حداقل از 2 تا 4 ماه قبل بلیط خود را خریداری کنید. معمولا ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز تهران به مقصد کراکوف در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه (دی، بهمن و اسفند) به فروش می‌رسد.
•    اگر تاریخ سفرتان برای پرواز کراکوف تهران مشخص است پیشنهاد می‌کنیم بلیط رفت و برگشت خریداری کنید، چون از قیمت خرید دو بلیط یک‌طرفه ارزان‌تر خواهد شد. 

بلیط هواپیما ارزان تهران کراکوف لهستان

فلای تودی با امکان مقایسه قیمت بلیط کراکوف به تهران و بالعکس، شرایط خرید ارزان‌ترین بلیط در کمترین زمان را برای شما فراهم کرده است.
فلای تودی قیمت بلیط تمامی ایرلاین‌هایی که بلیط هواپیما کراکوف به تهران و مسیر بالعکس را عرضه می‌کنند را به شما نمایش می‌دهد، درنتیجه نیازی نیست برای خرید بلیط در میان انبوهی از سایت‌ها جستجو کنید. همچنین فیلترهای موجود در سایت فلای تودی کلیه نیازهای شما را برطرف کند و می‌توانید از سیستم اطلاع تغییر قیمت یا تقویم قیمتی استفاده کنید و بلیط هواپیما تهران کراکوف را خریداری نمایید. همچنین این فرایند را می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما کراکوف به تهران نیز انجام دهید.
با استفاده از تقویم قیمتی، ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران کراکوف در حوالی تاریخ مدنظر شما نمایش داده می‌شود تا اگر تاریخ مشخصی برای سفرتان ندارید، ارزان‌ترین بلیط را تهیه کنید. 
با وارد کردن آدرس ایمیل‌تان در سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ فلای تودی نیز هر زمان که بلیط کراکوف ارزان شد، مطلع شوید و ارزان‌ترین بلیط را خریداری نمایید.
ایرلاین‌های کراکوف، ال او تی پالیش و قطر بلیط‌های مقصد کراکوف را با قیمت ارزان‌تر ارائه می‌کنند.

بلیط چارتر تهران کراکوف

فلای تودی در صورت موجود بودن بلیط چارتر برای مقصد کراکوف، در صفحه نتایج جستجوی بلیط هواپیما کراکوف لهستان، گزینه چارتر را بالای هر پرواز نمایش می‌دهد. همچنین با اعمال فیلتر پروازهای چارتر، می‌توانید به‌صورت یکجا تمامی پروازهای چارتری به مقصد این شهر را ببینید و ارزان‌ترین بلیط چارتر را تهیه کنید. 

بلیط لحظه آخری تهران کراکوف

بلیط‌های لحظه آخری کراکوف نیز در کنار سایر پروازها در صفحه نتایج جستجو فلای تودی نمایش داده می‌شود. از آن‌جایی که گاهی اوقات قیمت‌ بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی کمی بیشتر می‌شود، با یک نگاه به نتایج جستجو می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.
همچنین با اعمال فیلتر بلیط لحظه آخری در فلای تودی، در نتایج جستجوی بلیط هواپیما کراکوف به تهران و بالعکس فقط بلیط‌های لحظه آخری برای شما به نمایش درمی‌آید.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما کراکوف در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین بلیط پرواز از آن شما خواهد شد. قیمت‌ بلیط تهران به کراکوف و بلیط کراکوف به تهران با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران کراکوف از فلای‌تودی می‌توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط تهران به کراکوف از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما کراکوف را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلترها، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل کراکوف به صورت همزمان

با خرید بلیط تهران کراکوف از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل کراکوف را با پرداخت ریالی به‌صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر کراکوف و نرخ بلیط تهران به کراکوف را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما 

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید بلیط کراکوف از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل‌کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به‌راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

  اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی بلیط هواپیما تهران کراکوف در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیل‌، هرگونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به‌صورت لحظه‌ای به اطلاع شما می‌رسد. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما از تهران به کراکوف دارید، از این سیستم استفاده کنید.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط تهران به کراکوف استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی بلیط هواپیما کراکوف در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان این مقصد در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود. چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان‌ترین پرواز تهران به کراکوف را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

  خرید بلیط رفت و برگشت تهران کراکوف

برای خرید ارزان‌ترین قیمت بلیط بلیط کراکوف تهران، می‌توانید همانند خرید بلیط یک‌طرفه تهران کراکوف اقدام نمایید. تنها کافی است که هنگام جستجو در فلای تودی حالت پرواز خود را از یک‌طرفه به رفت‌وبرگشت تغییر دهید. بلیط هواپیما کراکوف لهستان نیز همانند بلیط رفت این مسیر از تمامی ایرلاین‌ها در دسترس است.

اطلاعات پرواز تهران کراکوف

 فاصله هوایی تهران تا کراکوف

مسافت پروازی تهران تا کراکوف حدودا 3019 کیلومتر است.

 مدت زمان پرواز تهران کراکوف

پرواز تهران به کراکوف حداقل 7 ساعت به طول می‌انجامد. این مدت زمان با توجه به شرایطی مانند نوع ایرلاین، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی تغییر می‌کند.

 ایرلاین‌هایی که از تهران به کراکوف پرواز مستقیم دارند

برای سفر به کراکوف از تهران پرواز مستقیم وجود ندارد.

 ارزان‌ترین ایرلاین‌‌های پرواز تهران کراکوف

ارزان‌ترین ایرلاین پروازهای تهران به کراکوف، هواپیمایی قطر و ال او تی پالیش است.

 محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر تهران کراکوف

هواپیمایی لوفتهانزا، فلای دبی، ترکیش، حلوتیک ایرویز و قطر از ایرلاین‌های محبوب هستند.

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران کراکوف

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.