بلیط پرواز های ووهان

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Wuhan

بلیط هواپیما تهران ووهان

ووهان چین شهری تاریخی و بندری است که همه روزه گردشگران بسیاری با هدف تجارت یا گردش بلیط هواپیما به مقصد این شهر زیبا را خریداری می‌کنند. سفر به ووهان و تماشای زیبایی‌های رودخانه یانگ تسه، کوه و دریاچه و ساختمان‌های مدرن و موزه‌های جذاب، یکی از سفرهای به یادماندنی به سرزمین چین خواهد بود. برای این سفر، بلیط ووهان را می‌توانید با بهترین قیمت از همین صفحه در فلای تودی خریداری کنید. بدون نیاز به جستجو در منابع مختلف، همینجا قیمت‌ها را مقایسه کرده و بهترین قیمت بلیط هواپیما به ووهان را با پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی بخرید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به ووهان چین

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران ووهان، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی چاینا ساترن در مسیر تهران ووهان و بالعکس مشغول فعالیت است.

سایر مقاصد پرتردد به چین

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ووهان در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما ووهان

ابتدا از برنامه پرواز تهران ووهان اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز ووهان برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران به ووهان چین را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " ووهان " یا " Wuhan " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به ووهان برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط ووهان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های ووهان

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما ووهان از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های ووهان که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای ووهان عبارتند از :

  Wuhan Tianhe International Airport

قیمت بلیط هواپیما ووهان

برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما به ووهان می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط پروازهای تهران به ووهان یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران به ووهان چین به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت بلیط هواپیما ووهان با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران ووهان را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران ووهان را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین فصل برای خرید بلیط هواپیما تهران ووهان فصل تابستان است.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران ووهان را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت تهران ووهان از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

بلیط ارزان ووهان

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترهای موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

بلیط چارتر ووهان

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترها، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری ووهان

در پرواز تهران ووهان لحظه آخری همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی ووهان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری ووهان هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری نیز همانند بلیط سیستمی است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به ووهان را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران ووهان انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری این مسیر موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران ووهان به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری ووهان دسترسی داشته باشید، کافی است که از قسمت فیلترهای جستجو فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری ووهان خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران ووهان را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما ووهان در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید آنلاین بلیط هواپیما ووهان از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما ووهان

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز ووهان از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به ووهان به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران به ووهان چین را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلترها، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل ووهان به صورت همزمان

با خرید آنلاین بلیط هواپیما ووهان از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل ووهان را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر ووهان را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط ووهان با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

راهنمای مختصر سفر به ووهان

ووهان مرکز استان هوبئی واقع در چین مرکزی است. ووهان در دشت جیانگان قرار دارد و شهرت ووهان به این دلیل است که این شهر ترکیبی از سه شهر جداگانه هانیانگ، هانکو و ووچانگ است که هر کدام توسط رودخانه‌ای از دیگری جدا شده‌اند. هانیانگ 3000 سال پیش و در زمان سلسه هان، بندری شلوغ بوده است. ووچانگ قرن‌ها به خصوص در زمینه هنر مرکز آموزش بوده است که در زمان سلسه یوآن مرکز استان شد. هانکو در زمان سلسله‌های مینگ و چینگ یکی از چهار شهر مهم چین بوده است. هانکو شلوغ‌ترین بندر داخلی بوده که نخستین بار به عنوان بندری آزاد شروع به کار کرد.
شاید دلیل اصلی شهرت کنونی ووهان به دلیل نقش محوری این شهر در شکل گیری چین مدرن امروزی باشد. در 10 اکتبر 1911 قیام ووچانگ به رهبری سون یات سن که موجب براندازی سلسه چینگ و شکل گیری جمهوری چین شد از این شهر آغاز شد.
در سال 1927 هانیانگ، هانکو و ووچانگ به یکدیگر پیوستند و باعث شکل گیری ووهان کنونی شدند. ووهان شهری است که هم تاریخی باستانی دارد و هم در زمان حال شهری پر رونق محسوب می‌شود. ووهان قرن‌ها مرکز تجارت و حمل ونقل در مرکز چین بوده است و در حال حاضر قطب گردشگری و تجاری مهم در مرکز کشور چین است که با حرکت کشتی‌های کروز در رودخانه یانگ تسه موقعیتی را برای تجار و گردشگران فراهم می‌کند تا از سیچوآن به شانگهای یا هنگ کنگ سفر کنند.

آب و هوای ووهان

آب و هوای ووهان گرم و مرطوب و میزان بارندگی در این شهر بالا است. به طوریکه در خشک‌ترین ماه‌های سال هم باران زیادی در ووهان می‌بارد. میانگین دمای سالانه هوا در ووهان 17 درجه سانتیگراد و میزان بارش متوسط در این شهر 1236 میلیمتر است. کمترین میزان بارندگی در ووهان در ماه دسامبر با متوسط بارندگی 30 میلیمتر و بیشترین میزان آن در ماه ژوئن با متوسط بارندگی 225 میلیمتر است. همچنین ماه جولای با متوسط دمای 29.4 درجه سانتیگراد و ماه ژانویه با متوسط دمای 4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال در ووهان هستند.

بهترین زمان سفر به ووهان

بهترین زمان سفر به ووهان فصل بهار و پاییز، به خصوص از ماه مارس تا اپریل و از ماه سپتامبر تا اکتبر است. تابستان‌های ووهان گرم هستند و از ماه می تا اکتبر به طول می‌انجامد. بنابراین تابستان‌های این شهر برای سفر مناسب نیست.

جاهای دیدنی ووهان

هنگامیکه با کشتی‌های کروز در رودخانه یانگ تسه حرکت می‌کنید ووهان یکی از مقاصد گردشگری در این مسیر است. همچنین فرهنگ رودخانه یانگ تسه تاثیر عمیقی بر روی فرهنگ ووهان گذاشته است. معماری مدرن ووهان همیشه بیانگر توسعه این شهر بوده است. مهم نیست که به چه جاذبه‌ گردشگری علاقه دارید. می‌توانید با گذراندن وقت در ووهان از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. ووهان با قرار گرفتن در قلب رودخانه یانگ تسه و ترکیب سه شهر، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری را در خود جای داده است. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری ووهان را به شما معرفی می‌کنیم.

  برج درنای زرد
  موزه ملی سنگ
  معبد بودایی گوییان
  موزه ووهان
  تپه لاک پشت ووهان
  دریاچه غربی ووهان
  دریاچه بهشت مولان
  پل رودخانه یانگ تسه
  کوهستان وودانگ

حمل و نقل ووهان

سیستم حمل و نقل عمومی در ووهان زودتر از بسیاری شهر‌های دیگر جهان راه‌اندازی شده است. اتوبوس‌های ووهان با توجه به مسیرشان، ساعت 6 صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند و ساعت 10 شب به کار خود پایان می‌دهند. متروهای این شهر نیز با توجه به مسیر و خطوطی که طی می‌کنند از ساعت 6 صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند و بین ساعت 10:30 تا 11:30 به کار خود پایان می‌دهند. همچنین کسانی که اقتصادی سفر می‌کنند برای گردش در شهر می‌توانند از اتوبوس‌هایی که برای جابجایی گردشگران در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

رستوران های ووهان

  رستوران Han Cafe
  رستوران He Japanese
  رستوران Zhi Wei
  رستوران Zen5es
  رستوران Crane Palace
  رستوران Damiano Italian
  رستوران Market Cafe
  رستوران Grange Western

مراکز خرید ووهان

  مرکز خرید Wanda Square
  مرکز خرید Wuhan Tian di Plaza
  مرکز خرید Valley Mall
  مرکز خرید Spain customs Street
  مرکز خرید Wuhan International Plaza Shopping Center
  مرکز خرید New world department Store
  مرکز خرید Xiang long times Square

همین حالا بلیط پرواز به ووهان را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به ووهان ببندید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.